Verkoper Arne heeft me perfect bij gestaan bij het aanraden en uit leggen over de werking van de LCD tv. Tevens heeft hij mij aangeraden wat voor mijn budget de beste keus was. Zeer plezierig!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
K.A.
|
Klacht over niet goed afgehandeld reparatie. Ondeugdelijk product stuk binnen 4.5 jaar. Ik moest de helft betalen voor reparatie, het is buiten mijn schuld. Lcd moet vervangen worden pixels problemen. Geen service geen gratis reparatie of coulance gehad. Ik heb tv opgehaald gisteren zonder reparatie. Na uitpakken gezien dat de rechtsonder hoek schade heeft. Afgebroken zo te zien. Binnen half uur gebeld en email met foto naar de leider gestuurd. Geen reactie tot heden. Verkopen kan, maar niemand hoeft zich te melden bij klachten zo te zien. En nu een tv die niet gerepareerd is en met schade teruggekregen. Oproep mensen als jullie ook problemen hebben en denken dat het niet goed behandeld worden meld naar de centrale meldpunt. Ik heb alle mails en voortgang vanaf begin met ze doorgegeven binnenkort kan toezicht starten naar Media Markt. Hoe meer meldingen des te beter.
Klachtenkompas
Consumentenbond en ACM https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen/tip-ons
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Isalinde
|
Service is top. Informatieverstrekking volledig. Klantvriendelijk. Rekening houdend met wensen klant.
Specifieke pluim voor Ralph (of Ralf) en een zeer aardige vrouw achter de Power-balie.
Met een kapotte laptop heen. Teleurgesteld dat de geschatte kosten dezelfde prijs zouden hebben als een nieuwe laptop. Wel de mogelijkheid gekregen alsnog een offerte op te laten maken. Gekozen voor een nieuwe laptop. Werd aangeraden naar ‘Ralph’ te vragen. Binnen enkele minuten wees hij een laptop aan, dit moest hem worden. Deze plus mijn oude laptop achtergelaten om data over te zetten. Geschat dat ik deze na twee dagen kon halen als ik er bericht over had gehad. Dezelfde avond stond het nog klaar!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
We wilden met en voor schoonmoeder een laptop kopen, kijken bij de Apples, geen prijzen erbij, kijken bij de Samsungs, staat er 64/128 en een prijs...stonden drie verkopers te ouwehoeren...Ik vragen wat is wat, wat kost de 64 en wat de 128.....Moest hij helemaal opzoeken, nou dan doe je dat ff, krijg ik een hele verhandeling over waarvoor 64 en waarvoor 128...ik vraag, wil alleen weten wat kost dat 128....gaat hij een partij bijdehand staan doen, wil ik nou uitleg of niet of hoe zit het.. ***
378 Reviews Plaats review
Pawel
|tragic service
Hans van der Want
|Verkoper Arne heeft me perfect bij gestaan bij het aanraden en uit leggen over de werking van de LCD tv. Tevens heeft hij mij aangeraden wat voor mijn budget de beste keus was. Zeer plezierig!
K.A.
|Klacht over niet goed afgehandeld reparatie. Ondeugdelijk product stuk binnen 4.5 jaar. Ik moest de helft betalen voor reparatie, het is buiten mijn schuld. Lcd moet vervangen worden pixels problemen. Geen service geen gratis reparatie of coulance gehad. Ik heb tv opgehaald gisteren zonder reparatie. Na uitpakken gezien dat de rechtsonder hoek schade heeft. Afgebroken zo te zien. Binnen half uur gebeld en email met foto naar de leider gestuurd. Geen reactie tot heden. Verkopen kan, maar niemand hoeft zich te melden bij klachten zo te zien. En nu een tv die niet gerepareerd is en met schade teruggekregen. Oproep mensen als jullie ook problemen hebben en denken dat het niet goed behandeld worden meld naar de centrale meldpunt. Ik heb alle mails en voortgang vanaf begin met ze doorgegeven binnenkort kan toezicht starten naar Media Markt. Hoe meer meldingen des te beter.
Klachtenkompas
Consumentenbond en ACM https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen/tip-ons
Isalinde
|Service is top. Informatieverstrekking volledig. Klantvriendelijk. Rekening houdend met wensen klant.
Specifieke pluim voor Ralph (of Ralf) en een zeer aardige vrouw achter de Power-balie.
Met een kapotte laptop heen. Teleurgesteld dat de geschatte kosten dezelfde prijs zouden hebben als een nieuwe laptop. Wel de mogelijkheid gekregen alsnog een offerte op te laten maken. Gekozen voor een nieuwe laptop. Werd aangeraden naar ‘Ralph’ te vragen. Binnen enkele minuten wees hij een laptop aan, dit moest hem worden. Deze plus mijn oude laptop achtergelaten om data over te zetten. Geschat dat ik deze na twee dagen kon halen als ik er bericht over had gehad. Dezelfde avond stond het nog klaar!
Jan
|We wilden met en voor schoonmoeder een laptop kopen, kijken bij de Apples, geen prijzen erbij, kijken bij de Samsungs, staat er 64/128 en een prijs...stonden drie verkopers te ouwehoeren...Ik vragen wat is wat, wat kost de 64 en wat de 128.....Moest hij helemaal opzoeken, nou dan doe je dat ff, krijg ik een hele verhandeling over waarvoor 64 en waarvoor 128...ik vraag, wil alleen weten wat kost dat 128....gaat hij een partij bijdehand staan doen, wil ik nou uitleg of niet of hoe zit het.. ***