prille ervaring maar SUPER. Spontaan (dus ongevraagd maar niet opdringerig) kregen wij tot 2 x positief voorstel (eentje upgrade en eentje opgelet aankomende promotie). Dit hadden wij aan onze neus laten voorbijgaan zonder de klantgerichtheid en vriendelijke service. Hierdoor is de prijs/kwaliteit optimaal...dus neen, telkens een maximum score is niet overdreven.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Roland
|
Correcte informatie en bijsturing bij extra vragen !
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Meeusen
|
Prijs niet vergeleken wegens in bezit van voucher.
Medewerkers werken van thuis uit. Is in principe geen bezwaar, maar toch liever persoonlijk contact. Telefoon werd ook niet altijd opgenomen. Voor de rest zeer bereidwillig en ook snel antwoord op mails.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Gesponsord
Wij stellen het erg op prijs als u een moment wilt nemen om uw cruisewinkel ervaring met ons te delen. Een beoordeling neemt slechts één minuut in beslag! Een beoordeling zorgt voor transparantie en vertrouwen. Wij kunnen hiermee verbeteringen en aanpassingen doen in onze werkwijze.
Cox
|
Ik geef geen maxima, perfectie is niet van deze wereld maar jullie zien dat we uiterst tevreden zijn met jullie bedrijf (op de ietwat lullige naamsverandering na
892 Reviews Plaats review
rudi
|prille ervaring maar SUPER. Spontaan (dus ongevraagd maar niet opdringerig) kregen wij tot 2 x positief voorstel (eentje upgrade en eentje opgelet aankomende promotie). Dit hadden wij aan onze neus laten voorbijgaan zonder de klantgerichtheid en vriendelijke service. Hierdoor is de prijs/kwaliteit optimaal...dus neen, telkens een maximum score is niet overdreven.
Roland
|Correcte informatie en bijsturing bij extra vragen !
Meeusen
|Prijs niet vergeleken wegens in bezit van voucher.
Medewerkers werken van thuis uit. Is in principe geen bezwaar, maar toch liever persoonlijk contact. Telefoon werd ook niet altijd opgenomen. Voor de rest zeer bereidwillig en ook snel antwoord op mails.
Wij stellen het erg op prijs als u een moment wilt nemen om uw cruisewinkel ervaring met ons te delen. Een beoordeling neemt slechts één minuut in beslag! Een beoordeling zorgt voor transparantie en vertrouwen. Wij kunnen hiermee verbeteringen en aanpassingen doen in onze werkwijze.
Cox
|Ik geef geen maxima, perfectie is niet van deze wereld maar jullie zien dat we uiterst tevreden zijn met jullie bedrijf (op de ietwat lullige naamsverandering na
Ludwig gillis
|Uitstekende service.