Op maandag 2 paar crocs besteld en op vrijdag zijn ze bezorgd. De hele week via de mail netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De maat van de crocs is goed. De bezorging was netjes binnen het aangegeven tijdslot. Ik ben heel tevreden.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
MO
|
Waardeloos bedrijf!!!! Koop nooit iets via de Crocs site!!! Ze reageren totaal niet als je iets terug wilt sturen. Heb teenslippers besteld in dezelfde maat als de crocs die ik in de winkel had gekocht, heel vreemd waren te klein, ok dat kan, maar je krijgt totaal geen reactie van crocs terug als je wilt retourneren. En wat ook belachelijk is dat je bij crocs.nl besteld maar dat de communicatie daarna in het Engels is. Hoezo Crocs.nl????
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sjef Toemen
|
Bereikbaar klantenservice zeer slecht. Alleen in Engels duits of Spaans zowel Telefonisch als chat. En zeeeeer lange wachtrij. Als je online de stappen volgt om te retourneren moet je wachten op de email met de retourlabel, duurt n uur!!! voordat dat er is. Vervolgens klik je om t label te printen en gebeurt er niks. Klantenservice proberen te contacten hierover en heb erg lang moeten wachten. Retourneren is ook op eigen kosten. Noooooit meer bestel ik bij crocs.nl!!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Robert
|
*** Leveren niet Reageren niet op mail Telefoon wordt niet opgenomen Chat doet het niet. Onbetrouwbaar, ik ben benieuwd of ik ooit nog wat ontvang .
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wim
|
Zeer slechte klantenservice en retour kosten voor je eigen rekening als ze niet passen.
Wij hadden 4 paar besteld allemaal in de zelfde maten en in de gewenste pasvorm (2 paar voor mijn vrouw, 2 paar voor mij)
Bestellen, betalen en verzending gaat goed.
Echter bij ons alle 2 was er één paar dat niet overeenkwam met de beschrijving op de site.
Bij Specialist II Vent Clog staat dat ze zacht zijn maar waren werkelijk keihard (we hebben al menig paar versleten de laatste jaren en kennen het product, dachten we).
Bij het paar Men’s Swiftwater™ Clog stond ruime pasvorm maar was smal en eng, ze deden pijn aan de voeten.
De twee paar LiteRide daarentegen passen geweldig, zijn zacht en zoals op de site beschreven.
Na een mail te hebben gestuurd met de vraag of Crocs de verzendkosten overneemt omdat hun eigen beschrijving niet klopt op de site kreeg ik een antwoord of ik de mail aub in het Engels of Duits wilde schrijven, klaarblijkelijk nog nooit van Translators gehoord Zoals Googl of DeepL Translate.
Dan maar proberen te chatten, maar helaas.... alleen Engels of Duits.
Toen maar het Nederlandse telefoonnummer gebeld, je raad het Engels Duits en zelfs Frans maar geen Nederlands.
16 Reviews Plaats review
Alice
|Op maandag 2 paar crocs besteld en op vrijdag zijn ze bezorgd. De hele week via de mail netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De maat van de crocs is goed. De bezorging was netjes binnen het aangegeven tijdslot. Ik ben heel tevreden.
MO
|Waardeloos bedrijf!!!! Koop nooit iets via de Crocs site!!! Ze reageren totaal niet als je iets terug wilt sturen. Heb teenslippers besteld in dezelfde maat als de crocs die ik in de winkel had gekocht, heel vreemd waren te klein, ok dat kan, maar je krijgt totaal geen reactie van crocs terug als je wilt retourneren. En wat ook belachelijk is dat je bij crocs.nl besteld maar dat de communicatie daarna in het Engels is. Hoezo Crocs.nl????
Sjef Toemen
|Bereikbaar klantenservice zeer slecht. Alleen in Engels duits of Spaans zowel Telefonisch als chat. En zeeeeer lange wachtrij. Als je online de stappen volgt om te retourneren moet je wachten op de email met de retourlabel, duurt n uur!!! voordat dat er is. Vervolgens klik je om t label te printen en gebeurt er niks. Klantenservice proberen te contacten hierover en heb erg lang moeten wachten. Retourneren is ook op eigen kosten. Noooooit meer bestel ik bij crocs.nl!!!!
Robert
|*** Leveren niet Reageren niet op mail Telefoon wordt niet opgenomen Chat doet het niet. Onbetrouwbaar, ik ben benieuwd of ik ooit nog wat ontvang .
Wim
|Zeer slechte klantenservice en retour kosten voor je eigen rekening als ze niet passen.
Wij hadden 4 paar besteld allemaal in de zelfde maten en in de gewenste pasvorm (2 paar voor mijn vrouw, 2 paar voor mij)
Bestellen, betalen en verzending gaat goed.
Echter bij ons alle 2 was er één paar dat niet overeenkwam met de beschrijving op de site.
Bij Specialist II Vent Clog staat dat ze zacht zijn maar waren werkelijk keihard (we hebben al menig paar versleten de laatste jaren en kennen het product, dachten we).
Bij het paar Men’s Swiftwater™ Clog stond ruime pasvorm maar was smal en eng, ze deden pijn aan de voeten.
De twee paar LiteRide daarentegen passen geweldig, zijn zacht en zoals op de site beschreven.
Na een mail te hebben gestuurd met de vraag of Crocs de verzendkosten overneemt omdat hun eigen beschrijving niet klopt op de site kreeg ik een antwoord of ik de mail aub in het Engels of Duits wilde schrijven, klaarblijkelijk nog nooit van Translators gehoord Zoals Googl of DeepL Translate.
Dan maar proberen te chatten, maar helaas.... alleen Engels of Duits.
Toen maar het Nederlandse telefoonnummer gebeld, je raad het Engels Duits en zelfs Frans maar geen Nederlands.
Bestelnummer: 01846377CNL