vriendelijk personeel, de producten zijn iets duurder maar goed van kwaliteit assortiment mag meer.
6.8
0
Klant van Coop
|
De aaanbiedingen, zijn vaak helemaal niet goedkoop. Het valt mij op dat de coop aanbiedingen heeft, waarbij de prijs gelijk of soms zelfs hoger liggen, dan bijvoorbeeld de AH die het niet in de aanbieding heeft. Dit vind ik zeer opmerkelijk, maar vooral misleidend. Maar is er een keer een aanbieding die interressant is, dan is het bijna altijd op, wederom een misleidende actie. Dit is een reden voor mij om hier dan ook zo min mogelijk te komen en het aanbiedingenkrantje per definitie niet te lezen, het levert enkel frustratie op. Ik heb een paar keer hier iets over gezegd in de winkel, en krijg hier niet bepaald een klantvriendelijke reactie op. Ik heb de indruk, dat het personeel niet de middelen heeft, om de klant alsnog tegemoet te komen. Let wel, ik heb niet de indruk dat het personeel het niet zou willen, maar de middelen van de winkelketen niet aangeboden krijgt. Ik zie dan ook, personeel met goede moed beginnen, maar het veranderd vaak al snel in minder positieve werkhouding, die ik eigenlijk wel begrijp. Ook zie ik dat een grote wisseling in personeel.
2 Reviews Plaats review
Klant van Coop
|vriendelijk personeel, de producten zijn iets duurder maar goed van kwaliteit assortiment mag meer.
Klant van Coop
|De aaanbiedingen, zijn vaak helemaal niet goedkoop. Het valt mij op dat de coop aanbiedingen heeft, waarbij de prijs gelijk of soms zelfs hoger liggen, dan bijvoorbeeld de AH die het niet in de aanbieding heeft. Dit vind ik zeer opmerkelijk, maar vooral misleidend. Maar is er een keer een aanbieding die interressant is, dan is het bijna altijd op, wederom een misleidende actie. Dit is een reden voor mij om hier dan ook zo min mogelijk te komen en het aanbiedingenkrantje per definitie niet te lezen, het levert enkel frustratie op. Ik heb een paar keer hier iets over gezegd in de winkel, en krijg hier niet bepaald een klantvriendelijke reactie op. Ik heb de indruk, dat het personeel niet de middelen heeft, om de klant alsnog tegemoet te komen. Let wel, ik heb niet de indruk dat het personeel het niet zou willen, maar de middelen van de winkelketen niet aangeboden krijgt. Ik zie dan ook, personeel met goede moed beginnen, maar het veranderd vaak al snel in minder positieve werkhouding, die ik eigenlijk wel begrijp. Ook zie ik dat een grote wisseling in personeel.