Kan ik ook nul sterren geven? "Alles voor een glimlach"? De service laat je tranen met tuiten huilen.
Ik bestel een "beste koop"-combimagnetron die Coolblue zelf aanraadt. Binnen een paar weken is de glasplaat gebarsten. De glasplaat kan niet worden vervangen. Ik moet met het loodzware ding op de fiets omdat Coolblue het OOK AL NIET komt ophalen.
Vervolgens krijg ik exact hetzelfde type opnieuw geleverd en vandaag zit er een barst over de hele lengte van de glasplaat. En WEER kan ik op de fiets 20 kilo apparaat naar het postkantoor gaan brengen (het postnl-punt was ook not amused).
Geld terug kan niet meer want 30 dagen zijn verstreken. Ondeugdelijke producten en waardeloze service. NOOIT meer koop ik iets bij Coolblue en mijn familie en vrienden ook niet meer, zij zijn ook erg geschrokken van deze waardeloze service.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Coolblue
|
Is geen winkel maar advies bureau. Staat nergens duidelijk aangegeven dus gevoelsmatig voor niks daarheen gegaan
4.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Coolblue
|
Assortiment is compleet maar vaak niet direct af te halen in de winkel.
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Coolblue
|
Zijn allemaal zeer gemotiveerd en deskundig ! Aanrader
8.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Coolblue
|
Geweldig, een online winkel met echte vestigingen en goede prijzen (over het algemeen)
12 Reviews Plaats review
MWC
|Kan ik ook nul sterren geven? "Alles voor een glimlach"? De service laat je tranen met tuiten huilen.
Ik bestel een "beste koop"-combimagnetron die Coolblue zelf aanraadt. Binnen een paar weken is de glasplaat gebarsten. De glasplaat kan niet worden vervangen. Ik moet met het loodzware ding op de fiets omdat Coolblue het OOK AL NIET komt ophalen.
Vervolgens krijg ik exact hetzelfde type opnieuw geleverd en vandaag zit er een barst over de hele lengte van de glasplaat. En WEER kan ik op de fiets 20 kilo apparaat naar het postkantoor gaan brengen (het postnl-punt was ook not amused).
Geld terug kan niet meer want 30 dagen zijn verstreken. Ondeugdelijke producten en waardeloze service. NOOIT meer koop ik iets bij Coolblue en mijn familie en vrienden ook niet meer, zij zijn ook erg geschrokken van deze waardeloze service.
Klant van Coolblue
|Is geen winkel maar advies bureau. Staat nergens duidelijk aangegeven dus gevoelsmatig voor niks daarheen gegaan
Klant van Coolblue
|Assortiment is compleet maar vaak niet direct af te halen in de winkel.
Klant van Coolblue
|Zijn allemaal zeer gemotiveerd en deskundig ! Aanrader
Klant van Coolblue
|Geweldig, een online winkel met echte vestigingen en goede prijzen (over het algemeen)