Allereerst is er over de professionaliteit van de medewerker niets aan te merken, ze hebben er wel verstand van.
Maar even een tip van mijn kant, als een klant bij jullie een eerste afspraak heeft, leg dan even de werkwijze uit hoe jullie te werk gaan mbt een abonnement, dit is bij mij niet gebeurd.
Ik wilde graag daar mijn lenzen kopen zonder abonnement maar het leek dat de medewerker dat niet snapte of niet wilde snappen, hij bleef maar prijzen doorgeven incl abbonement. Toen het doordrong dat ik alleen lenzen wilde kreeg ik een belachelijke prijs voor de lenzen die ik graag wilde en moest deze voor een half jaar afnemen.
Ik heb netjes de onderzoekskosten betaald, voelde me op de laatste afspraak een beetje overdonderd, kreeg ook een beetje het gevoel dat ik bij een keukenzaak was.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Erwin van den Berg
|
Vreselijk slechte service. Je wordt er gedwongen om een abonnement af te nemen. Ik wilde alleen lenzen. Dezelfde als die ik al jaren (af en toe) gebruikte. Personeel moest hierover in overleg. Kreeg vervolgens te horen dat dit alleen mogelijk was als ik een schandalig bedrag voor de lenzen zou betalen. Minimaal voor een half jaar zou afnemen en ook nog eens 40 Euro extra zou betalen voor een onderzoek. get onderzoek zou ik dan vervolgens niet krijgen maar dat was ter compensatie. Volgens mij is dit gewoon koppelverkoop beste vrienden van Contactalook.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Contactalook
|
De informatie die er verstrekt werd. Klantgericht. Uitgebreid aandacht voor je.
3 Reviews Plaats review
Weggelopen klant
|Allereerst is er over de professionaliteit van de medewerker niets aan te merken, ze hebben er wel verstand van.
Maar even een tip van mijn kant, als een klant bij jullie een eerste afspraak heeft, leg dan even de werkwijze uit hoe jullie te werk gaan mbt een abonnement, dit is bij mij niet gebeurd.
Ik wilde graag daar mijn lenzen kopen zonder abonnement maar het leek dat de medewerker dat niet snapte of niet wilde snappen, hij bleef maar prijzen doorgeven incl abbonement. Toen het doordrong dat ik alleen lenzen wilde kreeg ik een belachelijke prijs voor de lenzen die ik graag wilde en moest deze voor een half jaar afnemen.
Ik heb netjes de onderzoekskosten betaald, voelde me op de laatste afspraak een beetje overdonderd, kreeg ook een beetje het gevoel dat ik bij een keukenzaak was.
Erwin van den Berg
|Vreselijk slechte service. Je wordt er gedwongen om een abonnement af te nemen. Ik wilde alleen lenzen. Dezelfde als die ik al jaren (af en toe) gebruikte. Personeel moest hierover in overleg. Kreeg vervolgens te horen dat dit alleen mogelijk was als ik een schandalig bedrag voor de lenzen zou betalen. Minimaal voor een half jaar zou afnemen en ook nog eens 40 Euro extra zou betalen voor een onderzoek. get onderzoek zou ik dan vervolgens niet krijgen maar dat was ter compensatie. Volgens mij is dit gewoon koppelverkoop beste vrienden van Contactalook.
Klant van Contactalook
|De informatie die er verstrekt werd. Klantgericht. Uitgebreid aandacht voor je.