Vandaag heb ik een paar donkergrijze pumps gekocht bij Colori (EUR 139,95). Ik twijfelde erg omdat ik eigenlijk zwarte pumps in gedachten had. Na wikken en wegen toch besloten ze te kopen.
Het toeval wilde dat in de schoenenwinkel naast Colori wel zwarte pumps heb gevonden. Ik ben direct teruggegaan naar Colori. Op geen enkele manier wilde ze meewerken. Ik kreeg geen geld terug, ondanks dat ik daar niet van te voren op was gewezen. Zeer klantonvriendelijk. Dit maak ik eigenlijk nooit mee.
Nadat ik vriendelijk de manager het verhaal had uitgelegd werd mij verteld dat dit vaste regels waren. Ze konden geen uitzondering maken.
Schandalig hoe Colori zich heeft opgesteld. Ik ben daarom ook benieuwd of ze wel service verlenen bij ontevreden klanten.
Ik adviseer niet naar deze nare winkel toe te gaan. Genoeg andere klantgerichte zaken!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ingrid Oosterhof
|
Ik werd naar binnen gelokt door de mooie kleuren, materialen en schoenen, ik viel op de kleur en vorm van een paar laarsjes, de verkoopster zei mij dat ze ook nog heerlijk zitten. Dat maakte mij nieuwsgierig, en ik trok ze aan, de verkoopster had niets te veel gezegd! ze zitten heerlijk. Als ik tegen zulke mooie en prettige schoenen aan loop moet ik ze wel kopen!
Dus prima ervaring; en ik ben wel geinteresseerd om pasmodel te worden, ik weet niet wat dat inhoudt, maar dat hoor ik dan wel.
7.8
0
Ria Douma
|
Kijken goed naar wat de Nederlandse klanten willen en passen hun collectie hier steeds op aan. En natuurlijk niet te vergeten al die leuke kleuren
7.3
0
Gesponsord
Aurelia
|
Je kunt t zo gek niet bedenke of Colori heeft de juiste kleur schoen, in de juiste maat. En niet onbelangrijk als je een hele lange dag op de schoenen moet lopen, de juiste hakhoogte. Is het er onverhoopt toch niet meer, uitverkocht dan doet het personeel er alles aan binnen de mogelijkheden om toch aan mijn wensen tegemoet te komen. Voor mij is Colori daarom dé schoenenwinkel.
8.8
0
JeanetteHuisman
|
Als Noord-Hollandse kom ik niet vaak in Utrecht. Je kunt wel zeggen dat ik er gemiddeld 1 x per drie jaar kom. Vorig jaar ben ik voor het eerst bij Colori in Utrecht geweest, nadat ik op het internet had gelezen over het bestaan van dit merk. Ik was overweldigd door het aanbod, door de vele kleuren en was er erg van gecharmeerd dat alle schoenen/laarzen op kleur bij elkaar staan, in plaats van op maat (zoals meestal in een schoenenzaak) of op soort schoeisel (laarzen / schoenen / sportschoenen e.d.). Ik ben uiteindelijk, na lang wikken en wegen, met een paar prachtige blauw/grijze laarzen naar huis gegaan. Deze bleken ook nog eens perfect te lopen, dus ik heb later online nog een paar dezelfde laarzen in het rood besteld. Vandaag breekt een nieuwe periode van drie jaar aan, want ik ga vandaag winkelen in Utrecht! De belangrijkste reden om daar te gaan winkelen en niet in Schagen of Alkmaar? Er is daar geen filiaal van Colori...
9 Reviews Plaats review
Stéphanie
|Vandaag heb ik een paar donkergrijze pumps gekocht bij Colori (EUR 139,95). Ik twijfelde erg omdat ik eigenlijk zwarte pumps in gedachten had. Na wikken en wegen toch besloten ze te kopen.
Het toeval wilde dat in de schoenenwinkel naast Colori wel zwarte pumps heb gevonden. Ik ben direct teruggegaan naar Colori. Op geen enkele manier wilde ze meewerken. Ik kreeg geen geld terug, ondanks dat ik daar niet van te voren op was gewezen. Zeer klantonvriendelijk. Dit maak ik eigenlijk nooit mee.
Nadat ik vriendelijk de manager het verhaal had uitgelegd werd mij verteld dat dit vaste regels waren. Ze konden geen uitzondering maken.
Schandalig hoe Colori zich heeft opgesteld. Ik ben daarom ook benieuwd of ze wel service verlenen bij ontevreden klanten.
Ik adviseer niet naar deze nare winkel toe te gaan. Genoeg andere klantgerichte zaken!
Ingrid Oosterhof
|Ik werd naar binnen gelokt door de mooie kleuren, materialen en schoenen, ik viel op de kleur en vorm van een paar laarsjes, de verkoopster zei mij dat ze ook nog heerlijk zitten. Dat maakte mij nieuwsgierig, en ik trok ze aan, de verkoopster had niets te veel gezegd! ze zitten heerlijk. Als ik tegen zulke mooie en prettige schoenen aan loop moet ik ze wel kopen!
Dus prima ervaring; en ik ben wel geinteresseerd om pasmodel te worden, ik weet niet wat dat inhoudt, maar dat hoor ik dan wel.
Ria Douma
|Kijken goed naar wat de Nederlandse klanten willen en passen hun collectie hier steeds op aan. En natuurlijk niet te vergeten al die leuke kleuren
Aurelia
|Je kunt t zo gek niet bedenke of Colori heeft de juiste kleur schoen, in de juiste maat. En niet onbelangrijk als je een hele lange dag op de schoenen moet lopen, de juiste hakhoogte. Is het er onverhoopt toch niet meer, uitverkocht dan doet het personeel er alles aan binnen de mogelijkheden om toch aan mijn wensen tegemoet te komen. Voor mij is Colori daarom dé schoenenwinkel.
JeanetteHuisman
|Als Noord-Hollandse kom ik niet vaak in Utrecht. Je kunt wel zeggen dat ik er gemiddeld 1 x per drie jaar kom. Vorig jaar ben ik voor het eerst bij Colori in Utrecht geweest, nadat ik op het internet had gelezen over het bestaan van dit merk. Ik was overweldigd door het aanbod, door de vele kleuren en was er erg van gecharmeerd dat alle schoenen/laarzen op kleur bij elkaar staan, in plaats van op maat (zoals meestal in een schoenenzaak) of op soort schoeisel (laarzen / schoenen / sportschoenen e.d.). Ik ben uiteindelijk, na lang wikken en wegen, met een paar prachtige blauw/grijze laarzen naar huis gegaan. Deze bleken ook nog eens perfect te lopen, dus ik heb later online nog een paar dezelfde laarzen in het rood besteld. Vandaag breekt een nieuwe periode van drie jaar aan, want ik ga vandaag winkelen in Utrecht! De belangrijkste reden om daar te gaan winkelen en niet in Schagen of Alkmaar? Er is daar geen filiaal van Colori...