Geweldig vriendelijk geholpen
Goed advies gekregen . Absoluut een winkel om terug te komen
9.0
0
Wilhelmina
|
Een schoenenwinkel waar ik hebberig van wordt en waar ik op een persoonlijke, inspirerende, vlotte manier wordt geholpen.
8.0
0
Suzanne
|
Ik werd snel, deskundig en zeer vriendelijk geholpen. Twee paar prachtige sleehakken gekocht!
8.5
0
Cecile
|
Niet alleen heeft Colori altijd precise de schoen die je zoekt qua kleur en stijl; de medewerkers zijn uiteindelijk de reden dat ik blijf terugkomen. De klant staat volledig centraal, en zo gaan ze echt uit hun weg om de klant tevreden te stellen. Twee buitengewone ervaringen rijker ben ik een enorme fan: het openen na sluitingstijd omdat ik net te laat was om mijn bestelde schoenen op te halen, maar ook het beschikbaar stellen van rood suede voor de orthopaedische schoenen van mijn moeder zodat ze geen saaie zwarte schoenen aanhoefde voor het huwelijk van mijn broer. Van mij een dikke 10!
9.2
0
Petra Poorter
|
Vorige week zaterdag deze winkel tijdens een dagje Amsterdam bezocht. Leuk assortiment. Mijn intentie was dan ook voor 150 euro een paar schoenen te kopen. Zover is het niet gekomen door het tactloze optreden van de verkoopster. Voor mij was een ander iemand met hond die de winkel verliet. Toen ik de schoenen wilde passen riep ik mijn partner en dochter even naar binnen die buiten stonden te wachten met onze hond. Toevallig hadden we onze hond bij ons. De verkoopster - die 1 meter van me af stond zodat ik het wel moest horen -zei tegen een andere klant: "Ik moet er toch aan wennen dat mensen zo maar hun hond meenemen tijdens het winkelen". Ik stond versteld over deze achterbakse manier van communiceren. Op mijn rechtstreekse opmerking "Als u het liever niet heeft dan gaan we gewoon weg" zei ze "Ik heb zelf ook een hond maar ik zou deze nooit meenemen. Ik heb hier wel leer en suède staan." We zijn dus zonder aankoop weer vertrokken. Tip voor deze verkoopster: spreek gewoon iemand rechtstreeks aan als je iets vervelend vindt. Het stoort mij niet dat mijn fikkie niet welkom is maar wel hoe dit overgebracht wordt. Tip 2: plak een sticker op de deur "verboden voor honden" dan kunnen klanten hiermee rekening houden.
5 Reviews Plaats review
Anja Baatsen
|Geweldig vriendelijk geholpen
Goed advies gekregen . Absoluut een winkel om terug te komen
Wilhelmina
|Een schoenenwinkel waar ik hebberig van wordt en waar ik op een persoonlijke, inspirerende, vlotte manier wordt geholpen.
Suzanne
|Ik werd snel, deskundig en zeer vriendelijk geholpen. Twee paar prachtige sleehakken gekocht!
Cecile
|Niet alleen heeft Colori altijd precise de schoen die je zoekt qua kleur en stijl; de medewerkers zijn uiteindelijk de reden dat ik blijf terugkomen. De klant staat volledig centraal, en zo gaan ze echt uit hun weg om de klant tevreden te stellen. Twee buitengewone ervaringen rijker ben ik een enorme fan: het openen na sluitingstijd omdat ik net te laat was om mijn bestelde schoenen op te halen, maar ook het beschikbaar stellen van rood suede voor de orthopaedische schoenen van mijn moeder zodat ze geen saaie zwarte schoenen aanhoefde voor het huwelijk van mijn broer. Van mij een dikke 10!
Petra Poorter
|Vorige week zaterdag deze winkel tijdens een dagje Amsterdam bezocht. Leuk assortiment. Mijn intentie was dan ook voor 150 euro een paar schoenen te kopen. Zover is het niet gekomen door het tactloze optreden van de verkoopster. Voor mij was een ander iemand met hond die de winkel verliet. Toen ik de schoenen wilde passen riep ik mijn partner en dochter even naar binnen die buiten stonden te wachten met onze hond. Toevallig hadden we onze hond bij ons. De verkoopster - die 1 meter van me af stond zodat ik het wel moest horen -zei tegen een andere klant: "Ik moet er toch aan wennen dat mensen zo maar hun hond meenemen tijdens het winkelen". Ik stond versteld over deze achterbakse manier van communiceren. Op mijn rechtstreekse opmerking "Als u het liever niet heeft dan gaan we gewoon weg" zei ze "Ik heb zelf ook een hond maar ik zou deze nooit meenemen. Ik heb hier wel leer en suède staan." We zijn dus zonder aankoop weer vertrokken. Tip voor deze verkoopster: spreek gewoon iemand rechtstreeks aan als je iets vervelend vindt. Het stoort mij niet dat mijn fikkie niet welkom is maar wel hoe dit overgebracht wordt. Tip 2: plak een sticker op de deur "verboden voor honden" dan kunnen klanten hiermee rekening houden.