I had an eyelid surgery with dr Ali Koohbori, a very friendly and professional dokter.
After 6 months check up I asked if he could remove a little extra skin. (am a perfectionist)
Without hesitagion a new appointment was made, without extra cost.
I am now very happy with the results and would recommend!
Overall very good service, professional and the staff is always very friendly and helpful
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
T
|
Ik deel mijn ervaring om anderen te waarschuwen die overwegen een behandeling bij deze kliniek te ondergaan. Voordat ik besloot mijn verhaal openbaar te maken, heb ik meerdere pogingen gedaan om dit rechtstreeks met de kliniek op te lossen. Helaas heeft dat tot op heden niets opgeleverd.
Mijn traject begon met een aanbetaling van €1.000 voor een armliposuctie. Op de dag van de behandeling heb ik vervolgens nog eens €1.000 betaald, waardoor het totaalbedrag uitkwam op €2.000.
Op de dag van de operatie had ik een afspraak om 14:30 uur. Ik was ruim op tijd aanwezig, maar ondanks dat werd ik pas rond 16:30 uur geholpen. In de tussentijd kregen wij geen duidelijke uitleg over de vertraging. Terwijl wij zaten te wachten, hoorden wij een andere patiënt hard schreeuwen van de pijn. Later vernamen wij dat deze persoon was flauwgevallen. Dat zorgde uiteraard voor extra spanning en onzekerheid voorafgaand aan mijn eigen behandeling.
Toen ik uiteindelijk werd geholpen, ontstond er een discussie nadat ik mijn zorgen en ervaring had gedeeld. Op mijn opmerkingen kreeg ik reacties als: “Het boeit me niet”, “Het scheelt me niks” en “Je hoeft dit niet aan mij te vertellen”. Op dat moment voelde ik mij niet serieus genomen als patiënt.
De situatie liep zo hoog op dat ik ongeveer 10 tot 15 minuten in discussie ben geweest met de behandelaar. Dit gebeurde terwijl ik mij al had moeten omkleden voor de behandeling en foto’s werden gemaakt. Daardoor voelde ik mij erg ongemakkelijk. Op dat moment verloor ik het vertrouwen in de behandeling en gaf ik aan dat ik niet langer door wilde gaan.
Vervolgens heb ik met een medewerker gesproken en aangegeven dat ik overstuur was en mijn geld terug wilde ontvangen. Daarbij werd mij verteld dat een terugbetaling mogelijk was. Tijdens dat gesprek werd echter op een agressieve manier gereageerd en voelde ik mij niet professioneel behandeld.
Inmiddels zijn we drie weken verder en heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Er zijn meerdere toezeggingen gedaan, zowel telefonisch als per e-mail, maar deze zijn tot op heden niet nagekomen. Daarnaast krijg ik telkens verschillende antwoorden over de termijn van terugbetaling. Ook ben ik vooraf niet geïnformeerd over een annuleringsbeleid of specifieke voorwaarden met betrekking tot restitutie. Achteraf wordt er gesproken over een wachttijd van vijf tot zes weken, terwijl eerder andere verwachtingen zijn gewekt.
Omdat mijn pogingen om dit rechtstreeks met de kliniek op te lossen niets hebben opgeleverd, voel ik mij genoodzaakt mijn ervaring openbaar te delen. Ik vind dat toekomstige klanten moeten weten hoe ik ben behandeld en hoe er is omgegaan met mijn verzoek om terugbetaling.
Ik zal mijn ervaring daarom ook delen via sociale media, waaronder Instagram en TikTok, zodat anderen zelf een weloverwogen keuze kunnen maken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jolien
|
M’n ogen 7 mei laten doen,
Helaas zou dit onder barak gaan, maar die was al weg….
Toen geholpen door vrouwelijke collega,
Super vriendelijk, legde alles super uit…
Ging ook goed, nergens last van.
Week erop hechtingen eruit….
Was alleen Sharon er, o haal ze er even uit…
Een oog was zo gedaan, de ander… o shit voel
Weerstand…. Er blijft een stukje hechting achter, brak af… groeit er wel uit…
Nu een week verder! Hartstikke veel pijn! En flink ontstoken en geeriteerd ziet de hechting zitten. En doet heel zeer!
Hoe gaan we dit oplossen?? Al verschillende keren gebeld… groeit er wel uit… komt goed…
Maar voel aan alles dat het niet goed komt!
En helaas geven jullie nu niet thuis!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esmee
|
Ik voel me erg op mijn gemak in deze kliniek, de arts geeft eerlijk advies en denkt goed mee! Ik kom zeker terug!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anoniem
|
Heden ben ik voor een TCA behandeling naar Clinic 63 geweest. Daarvoor moest ik € 350,- betalen. De arts heeft maar 15 min aan de behandeling besteed. Ik kom thuis en kijk ik bij andere klinieken en ze vragen niet eens € 200,- voor. De klinieken die al ruim 30 jaar bestaan. Ik weet wat jullie nu gaan denken: Ik had eerst meer informatie en prijsvergelijking moeten innen alvorens daar naar toe te gaan....beetje dom van me, echter slim om dit te posten om jullie te waarschuwen.... Daarnaast had de arts enorm haast en moest heel snel snel de behandeling uitvoeren. De informatie was ook half half, betreft de nazorg.... Kortom ik raad je af om daar TCA peeling te laten doen. ***
89 Reviews Plaats review
Geertje
|I had an eyelid surgery with dr Ali Koohbori, a very friendly and professional dokter.
After 6 months check up I asked if he could remove a little extra skin. (am a perfectionist)
Without hesitagion a new appointment was made, without extra cost.
I am now very happy with the results and would recommend!
Overall very good service, professional and the staff is always very friendly and helpful
T
|Ik deel mijn ervaring om anderen te waarschuwen die overwegen een behandeling bij deze kliniek te ondergaan. Voordat ik besloot mijn verhaal openbaar te maken, heb ik meerdere pogingen gedaan om dit rechtstreeks met de kliniek op te lossen. Helaas heeft dat tot op heden niets opgeleverd.
Mijn traject begon met een aanbetaling van €1.000 voor een armliposuctie. Op de dag van de behandeling heb ik vervolgens nog eens €1.000 betaald, waardoor het totaalbedrag uitkwam op €2.000.
Op de dag van de operatie had ik een afspraak om 14:30 uur. Ik was ruim op tijd aanwezig, maar ondanks dat werd ik pas rond 16:30 uur geholpen. In de tussentijd kregen wij geen duidelijke uitleg over de vertraging. Terwijl wij zaten te wachten, hoorden wij een andere patiënt hard schreeuwen van de pijn. Later vernamen wij dat deze persoon was flauwgevallen. Dat zorgde uiteraard voor extra spanning en onzekerheid voorafgaand aan mijn eigen behandeling.
Toen ik uiteindelijk werd geholpen, ontstond er een discussie nadat ik mijn zorgen en ervaring had gedeeld. Op mijn opmerkingen kreeg ik reacties als: “Het boeit me niet”, “Het scheelt me niks” en “Je hoeft dit niet aan mij te vertellen”. Op dat moment voelde ik mij niet serieus genomen als patiënt.
De situatie liep zo hoog op dat ik ongeveer 10 tot 15 minuten in discussie ben geweest met de behandelaar. Dit gebeurde terwijl ik mij al had moeten omkleden voor de behandeling en foto’s werden gemaakt. Daardoor voelde ik mij erg ongemakkelijk. Op dat moment verloor ik het vertrouwen in de behandeling en gaf ik aan dat ik niet langer door wilde gaan.
Vervolgens heb ik met een medewerker gesproken en aangegeven dat ik overstuur was en mijn geld terug wilde ontvangen. Daarbij werd mij verteld dat een terugbetaling mogelijk was. Tijdens dat gesprek werd echter op een agressieve manier gereageerd en voelde ik mij niet professioneel behandeld.
Inmiddels zijn we drie weken verder en heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Er zijn meerdere toezeggingen gedaan, zowel telefonisch als per e-mail, maar deze zijn tot op heden niet nagekomen. Daarnaast krijg ik telkens verschillende antwoorden over de termijn van terugbetaling. Ook ben ik vooraf niet geïnformeerd over een annuleringsbeleid of specifieke voorwaarden met betrekking tot restitutie. Achteraf wordt er gesproken over een wachttijd van vijf tot zes weken, terwijl eerder andere verwachtingen zijn gewekt.
Omdat mijn pogingen om dit rechtstreeks met de kliniek op te lossen niets hebben opgeleverd, voel ik mij genoodzaakt mijn ervaring openbaar te delen. Ik vind dat toekomstige klanten moeten weten hoe ik ben behandeld en hoe er is omgegaan met mijn verzoek om terugbetaling.
Ik zal mijn ervaring daarom ook delen via sociale media, waaronder Instagram en TikTok, zodat anderen zelf een weloverwogen keuze kunnen maken.
Jolien
|M’n ogen 7 mei laten doen,
Helaas zou dit onder barak gaan, maar die was al weg….
Toen geholpen door vrouwelijke collega,
Super vriendelijk, legde alles super uit…
Ging ook goed, nergens last van.
Week erop hechtingen eruit….
Was alleen Sharon er, o haal ze er even uit…
Een oog was zo gedaan, de ander… o shit voel
Weerstand…. Er blijft een stukje hechting achter, brak af… groeit er wel uit…
Nu een week verder! Hartstikke veel pijn! En flink ontstoken en geeriteerd ziet de hechting zitten. En doet heel zeer!
Hoe gaan we dit oplossen?? Al verschillende keren gebeld… groeit er wel uit… komt goed…
Maar voel aan alles dat het niet goed komt!
En helaas geven jullie nu niet thuis!!
Esmee
|Ik voel me erg op mijn gemak in deze kliniek, de arts geeft eerlijk advies en denkt goed mee! Ik kom zeker terug!
Anoniem
|Heden ben ik voor een TCA behandeling naar Clinic 63 geweest. Daarvoor moest ik € 350,- betalen. De arts heeft maar 15 min aan de behandeling besteed. Ik kom thuis en kijk ik bij andere klinieken en ze vragen niet eens € 200,- voor. De klinieken die al ruim 30 jaar bestaan. Ik weet wat jullie nu gaan denken: Ik had eerst meer informatie en prijsvergelijking moeten innen alvorens daar naar toe te gaan....beetje dom van me, echter slim om dit te posten om jullie te waarschuwen.... Daarnaast had de arts enorm haast en moest heel snel snel de behandeling uitvoeren. De informatie was ook half half, betreft de nazorg.... Kortom ik raad je af om daar TCA peeling te laten doen. ***