Sinds 01.10.20 nieuwe eigenaar, die heel erg vriendelijk, behulpzaam & attent is.
Een wereld van verschil met de vorige eigenaren. Ik ga hier graag naar toe.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anna
|
Per 01.10.20 nieuwe eigenaar, en deze keer een heel behulpzame, intelligente en ook superaardige, actieve (jonge) man. Dus vergeet de oude horror reviews, Cigo Valkenier is weer heel goed!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Vincent
|
Voor de derde keer in een half jaar tijd is mijn pakket niet bezorgd nadat ik deze hier had afgegeven. In het afgelopen jaar zijn ze ook twee keer een pakket kwijtgeraakt die ik daar had laten bezorgen. Naast deze ervaring zijn ze medewerkers ook onbeschoft en klantonvriendelijk. Ik kan PostNL niet bereiken, maar ze zouden hun status als PostNL punt direct kwijt moeten raken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Steven
|
Op 23-09-2020 heb ik bij de Valkenier in den Haag te maken gehad met 2 onbeschofte agressieve medewerkers. Die geen zin hadden om mijn andere pakket te zoeken want die zou volgens hen net binnen gekomen zijn. Ik mocht over een uur weer terug komen. Ondertussen ging hij wel andere helpen en voor de andere zocht hij wel uit de net binnen gekomen pakketten. Dus ik zei van waarom zoek je van hun wel en die van mij niet. Hei zei omdat het om het een Zalando pakket ging. Ik stelde toen voor om zelf mijn pakket te gaan zoeken. Waardoor hij mij voortdurend vijandig aan keek en dicht bij kwam staan en zei dat ik 1,5 meter afstand van hem moest houden. Ik zei doe rustig en hij riep dat dit zijn zaak was en dat mijn andere pakket niet bezorgt was en dat ik maar een klacht moest indienen bij Postnl. De volgende klant, een vrouw, die moest ook over een half uur terug komen want haar pakket zou ook net bezorgt zijn. Ze zei dat ze niet terug kon kon komen omdat ze dan haar hondje moest uitlaten anders zou die alleen zijn. Bij haar deed hij niet moeilijk en zonder enige probleem zocht hij uit het net bezorgde pakketten. Omdat ik mijn pakket niet kon vinden zei ik tegen zijn collega zei ik dat ik wel later terug zal komen. Hij zei denk je nou egt dat ik u hier nog terug wilt zien. Ik werd daarna door hem genegeerd. Ik voel me onheus bejegend. Datum op het afhaalkaart 22-09-2020. Op het afhaalkaart staat: Uw pakket ligt klaar. U kunt binnen 7 dagen ophalen na bovengenoemde datum.
9 Reviews Plaats review
Eji
|Supper vriendelijke mensen. Ik kom er graag
Anna
|Sinds 01.10.20 nieuwe eigenaar, die heel erg vriendelijk, behulpzaam & attent is.
Een wereld van verschil met de vorige eigenaren. Ik ga hier graag naar toe.
Anna
|Per 01.10.20 nieuwe eigenaar, en deze keer een heel behulpzame, intelligente en ook superaardige, actieve (jonge) man. Dus vergeet de oude horror reviews, Cigo Valkenier is weer heel goed!
Vincent
|Voor de derde keer in een half jaar tijd is mijn pakket niet bezorgd nadat ik deze hier had afgegeven. In het afgelopen jaar zijn ze ook twee keer een pakket kwijtgeraakt die ik daar had laten bezorgen. Naast deze ervaring zijn ze medewerkers ook onbeschoft en klantonvriendelijk. Ik kan PostNL niet bereiken, maar ze zouden hun status als PostNL punt direct kwijt moeten raken.
Steven
|Op 23-09-2020 heb ik bij de Valkenier in den Haag te maken gehad met 2 onbeschofte agressieve medewerkers. Die geen zin hadden om mijn andere pakket te zoeken want die zou volgens hen net binnen gekomen zijn. Ik mocht over een uur weer terug komen. Ondertussen ging hij wel andere helpen en voor de andere zocht hij wel uit de net binnen gekomen pakketten. Dus ik zei van waarom zoek je van hun wel en die van mij niet. Hei zei omdat het om het een Zalando pakket ging. Ik stelde toen voor om zelf mijn pakket te gaan zoeken. Waardoor hij mij voortdurend vijandig aan keek en dicht bij kwam staan en zei dat ik 1,5 meter afstand van hem moest houden. Ik zei doe rustig en hij riep dat dit zijn zaak was en dat mijn andere pakket niet bezorgt was en dat ik maar een klacht moest indienen bij Postnl. De volgende klant, een vrouw, die moest ook over een half uur terug komen want haar pakket zou ook net bezorgt zijn. Ze zei dat ze niet terug kon kon komen omdat ze dan haar hondje moest uitlaten anders zou die alleen zijn. Bij haar deed hij niet moeilijk en zonder enige probleem zocht hij uit het net bezorgde pakketten. Omdat ik mijn pakket niet kon vinden zei ik tegen zijn collega zei ik dat ik wel later terug zal komen. Hij zei denk je nou egt dat ik u hier nog terug wilt zien. Ik werd daarna door hem genegeerd. Ik voel me onheus bejegend. Datum op het afhaalkaart 22-09-2020. Op het afhaalkaart staat: Uw pakket ligt klaar. U kunt binnen 7 dagen ophalen na bovengenoemde datum.