Al jarenlang klant bij dit bedrijf, voor mijn eigen fiets. Keurige, vriendelijke en snelle service. Bij mijn eerste keer bracht ik mijn fiets (die veel achterstallig onderhoud kende). Mijn fiets is toen keurig gerepareerd. Voor mijn studerende kinderen ook hun nieuwe fietsen gekocht. Ook die worden snel en vakkundig gerepareerd. Kortom: ik ben uitermate tevreden !
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
N S
|
Vriendelijke en behulpzame medewerkers
Zonder afspraak direct geholpen, super service!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sissi Sieben-Janssen
|
Fiets rammelde van alle kanten, dacht dat de ketting vervangen moest worden. De baas ging ff fietsen en zei dat bagagedrager los zat.
Toen z'n ik hem ging halen was het net of ik op een nieuwe fiets zat, goed gedaan!!!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Heutz
|
Gister mijn vespa gebracht en vandaag gaan halen kregen we de zegen van boven wat nergens op sloeg.en dan zeggen ze de klant is koning nou niets van gemerkt .ik zal er niet meer komen en voor 2lampjes 21 euro was niet normaal .het was de laatste keer dat ik daar ben geweest.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leo
|
Hier terecht gekomen omdat onze scooter een kapotte achterband had, en we niet naar huis aan de andere kant van de stad wilden lopen. Ik vroeg wat de kosten zouden zijn, en kreeg als antwoord:” 60€: 30 voor de band, 30 montagekosten”. Ook vroeg ik wanneer hij klaar zou zijn ivm met onze werkuren. Men kon niet aangeven of het de dag erna voor of na de middag was, maar we zouden gebeld worden zodra hij klaar was.
Om 17.30 uur de volgende dag waren we nog niet gebeld, dus besloten we dat zelf maar eens te doen. Tot onze verbazong kregen we te horen dat de scooter klaar was, en de kosten 80€ waren geworden. 30% meer dan ik te horen had gekregen. Dan zou je toch denken dat men vooraf even gevraagd of geinformeerd wordt.
We kregen bovendien een onduidelijke rekening, waar ook opstond dat we gepint hadden, terwijl we contant hadden betaald.
Kortom, geen goede ervaring bij Cruts, die een potentiele nieuwe vaste klant niet bepaald welkom geheten heeft. Wij wonen aan de andere kant van de stad waar we nu naar onze vertrouwde rijwielzaak blijven gaan. Wel werken we niet ver van CRuts, dus we hebben er even aan gedacht om de scooter voor ons werk hier voor een beurt/reparatie te brengen, en deze na werktijd weer op te halen, maar gezien de opgedane ervaringen bij dit eerste bezoek, blijft het daar ook bij.
5 Reviews Plaats review
Reint Ruiter
|Al jarenlang klant bij dit bedrijf, voor mijn eigen fiets. Keurige, vriendelijke en snelle service. Bij mijn eerste keer bracht ik mijn fiets (die veel achterstallig onderhoud kende). Mijn fiets is toen keurig gerepareerd. Voor mijn studerende kinderen ook hun nieuwe fietsen gekocht. Ook die worden snel en vakkundig gerepareerd. Kortom: ik ben uitermate tevreden !
N S
|Vriendelijke en behulpzame medewerkers
Zonder afspraak direct geholpen, super service!
Sissi Sieben-Janssen
|Fiets rammelde van alle kanten, dacht dat de ketting vervangen moest worden. De baas ging ff fietsen en zei dat bagagedrager los zat.
Toen z'n ik hem ging halen was het net of ik op een nieuwe fiets zat, goed gedaan!!!
Heutz
|Gister mijn vespa gebracht en vandaag gaan halen kregen we de zegen van boven wat nergens op sloeg.en dan zeggen ze de klant is koning nou niets van gemerkt .ik zal er niet meer komen en voor 2lampjes 21 euro was niet normaal .het was de laatste keer dat ik daar ben geweest.
Leo
|Hier terecht gekomen omdat onze scooter een kapotte achterband had, en we niet naar huis aan de andere kant van de stad wilden lopen. Ik vroeg wat de kosten zouden zijn, en kreeg als antwoord:” 60€: 30 voor de band, 30 montagekosten”. Ook vroeg ik wanneer hij klaar zou zijn ivm met onze werkuren. Men kon niet aangeven of het de dag erna voor of na de middag was, maar we zouden gebeld worden zodra hij klaar was.
Om 17.30 uur de volgende dag waren we nog niet gebeld, dus besloten we dat zelf maar eens te doen. Tot onze verbazong kregen we te horen dat de scooter klaar was, en de kosten 80€ waren geworden. 30% meer dan ik te horen had gekregen. Dan zou je toch denken dat men vooraf even gevraagd of geinformeerd wordt.
We kregen bovendien een onduidelijke rekening, waar ook opstond dat we gepint hadden, terwijl we contant hadden betaald.
Kortom, geen goede ervaring bij Cruts, die een potentiele nieuwe vaste klant niet bepaald welkom geheten heeft. Wij wonen aan de andere kant van de stad waar we nu naar onze vertrouwde rijwielzaak blijven gaan. Wel werken we niet ver van CRuts, dus we hebben er even aan gedacht om de scooter voor ons werk hier voor een beurt/reparatie te brengen, en deze na werktijd weer op te halen, maar gezien de opgedane ervaringen bij dit eerste bezoek, blijft het daar ook bij.