Slechte kwaliteit. Slechte service.
Had ik de reviews maar op voorhand gelezen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Julia
|
Goedkope stof kleding. En ik heb mijn bestelling binnen 14 dagen terug geretourneerd en ook betaald voor het retourneren, mailen ze me dat het te laat is. Klopt voor geen meter.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Celina
|
De eigenaresse zijn echt vreselijk. Er kan geen lachje van af en een ‘goedemiddag’ is teveel gevraagd (terwijl ik dat dan wel zeg). Ze kijken je aan alsof je te min bent. De man van 1 van de eigenaresse is wel aardig. Prijs/kwaliteit verhouding klopt voor geen meter, zij vragen teveel geld voor de kwaliteit van de markt.
De jonge meisjes die in beide zaken werken zijn wel heel vriendelijk en staan je graag te woord.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Merel
|
Tijdens het telefonisch gesprek met een medewerken werd een een discussie gevoerd tussen haar en een collega ( denk ik ) wat voor wij te horen was. Deze medewerker was niet vriendelijk tegen mij, en er kwam niet eens een normale gedag uit. Er kwam een jas binnen met meerdere losse naden, en een zak die van binnen gewoon was afgeknipt. Tijdens het telefonische gesprek heb ik aangegeven dat ik de jas niet opnieuw wil, omdat het gewoon een slechte kwaliteit is en ik de service niet goed vind. Hier heb ik gelijk aangegeven dat het me dan niet van toepassing leek dat ik de retour kosten zelf moet betalen, waarop mij telefonisch is toegezegd dat hun dit zouden vergoeden zondag dat ik een nieuwe jas er voor terug wil. Omdat het me niet lekker zat heb ik na die tijd gemaild om even zwart op wit dit ter bevestiging te krijgen. Na dit mailtje, was het ineens een 'miscommunicatie' of heeft een medewerken wat uitgesproken wat niet de bedoeling is ( NOG STEEDS NIET MIJN PROBLEEM) Hierbij mag ik mijn retourkosten gewoon ook nog is zelf betalen!
asociale medewerkers, en een MEGA slechte kwaliteit.
1 keer en NOOIT weer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Eva
|
Voor mij 1 les: lees eerst even de reviews voordat je iets bestelt! En dan niet die neppe reviews van kennissen/collega’s enz. Ik heb in september een teddyjas gekocht (€80), paar keer gedragen en de gaten vallen erin. Kan gebeuren natuurlijk! Het probleem is alleen dat de dame of dames van Chicas echt enorm hun best doen om onder hun verplichtingen uit te komen. Ik wil mijn geld terug òf een vervangend artikel!!! Gewoon zoals in de wet beschreven is. Geen €20 “reparatiekosten” voor een jas die ik niet meer kan dragen. Bekijk zelf de foto’s maar. ***
5 Reviews Plaats review
Zoe
|Slechte kwaliteit. Slechte service.
Had ik de reviews maar op voorhand gelezen!
Julia
|Goedkope stof kleding. En ik heb mijn bestelling binnen 14 dagen terug geretourneerd en ook betaald voor het retourneren, mailen ze me dat het te laat is. Klopt voor geen meter.
Celina
|De eigenaresse zijn echt vreselijk. Er kan geen lachje van af en een ‘goedemiddag’ is teveel gevraagd (terwijl ik dat dan wel zeg). Ze kijken je aan alsof je te min bent. De man van 1 van de eigenaresse is wel aardig. Prijs/kwaliteit verhouding klopt voor geen meter, zij vragen teveel geld voor de kwaliteit van de markt.
De jonge meisjes die in beide zaken werken zijn wel heel vriendelijk en staan je graag te woord.
Merel
|Tijdens het telefonisch gesprek met een medewerken werd een een discussie gevoerd tussen haar en een collega ( denk ik ) wat voor wij te horen was. Deze medewerker was niet vriendelijk tegen mij, en er kwam niet eens een normale gedag uit. Er kwam een jas binnen met meerdere losse naden, en een zak die van binnen gewoon was afgeknipt. Tijdens het telefonische gesprek heb ik aangegeven dat ik de jas niet opnieuw wil, omdat het gewoon een slechte kwaliteit is en ik de service niet goed vind. Hier heb ik gelijk aangegeven dat het me dan niet van toepassing leek dat ik de retour kosten zelf moet betalen, waarop mij telefonisch is toegezegd dat hun dit zouden vergoeden zondag dat ik een nieuwe jas er voor terug wil. Omdat het me niet lekker zat heb ik na die tijd gemaild om even zwart op wit dit ter bevestiging te krijgen. Na dit mailtje, was het ineens een 'miscommunicatie' of heeft een medewerken wat uitgesproken wat niet de bedoeling is ( NOG STEEDS NIET MIJN PROBLEEM) Hierbij mag ik mijn retourkosten gewoon ook nog is zelf betalen!
asociale medewerkers, en een MEGA slechte kwaliteit.
1 keer en NOOIT weer.
Eva
|Voor mij 1 les: lees eerst even de reviews voordat je iets bestelt! En dan niet die neppe reviews van kennissen/collega’s enz. Ik heb in september een teddyjas gekocht (€80), paar keer gedragen en de gaten vallen erin. Kan gebeuren natuurlijk! Het probleem is alleen dat de dame of dames van Chicas echt enorm hun best doen om onder hun verplichtingen uit te komen. Ik wil mijn geld terug òf een vervangend artikel!!! Gewoon zoals in de wet beschreven is. Geen €20 “reparatiekosten” voor een jas die ik niet meer kan dragen. Bekijk zelf de foto’s maar. ***