In filiaal Emmen een jas gekocht voor € 100. Er was op dat moment een actie indien je voor meer dan 50 euro koopt kreeg je een deurstopper ter waarde van € 29,95. Bij de jas ook een klantenkaart genomen omdat wij vaker bij Vogele iets kopen. Hierop is de jas ook gescand. Wij kregen van de verkoopster echter te horen dat wij geen recht op de deurstopper hebben, dit omdat wij nog geen klantenkaart hadden (dit stond niet vermeld bij de actie). Thuis een mail gestuurd naar de klantenservice. Deze blijkt in Duitsland te zitten. Bericht dat de klacht doorgestuurd is naar Vogele Nederland. Inmiddels is het meer dan 3 weken geleden. Niets meer gehoord.
Wij gaan nooit meer winkelen bij Charles Vogele .
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Suzanne
|
Hele slechte ervaring met zowel webshop als met verkoopsters in de winkel. Mij zien ze hier niet meer!! Wacht nog steeds op mijn geld van een retourzending webshop en de laatste keer dat ik in een winkel was werd ik niet prettig geholpen door de verkoopster , ze was bot en rook naar zweet.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J. Verlind
|
Ik heb in april diverse kledingstukken voor mijn vrouw besteld via de online shop omdat zij door haar afnemende gezondheid niet naar de winkel kan. Een aantal kledingstukken waren goed, echter heb ik 4 kledingstukken geretourneerd op de juiste wijze. Nu is het bijna augustus en ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen. Diverse keren gemaild en het zou in orde gemaakt worden. Niet dus. Toen naar de winkel gegaan met de uitdraaien van mijn mailtjes. De filiaalhouder vertelde mij dat hij dit vaker meemaakte, en hielp mij verder prima. Hij heeft contact opgenomen met klantenservice en diverse kopieën opgestuurd van mijn retouren. Geld kon hij niet teruggeven want dat moest via het hoofdkantoor gaan, maar het zou in orde komen. Nu weer 3 weken verder en nog steeds niets gehoord. Ik geef ze nog tot eind deze week de tijd en dan ga ik maar aangifte doen van oplichterij. Tip, koop NIETS ONLINE bij Vogele.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ag
|
Geen antwoord op een mail daarna gebeld medewerker gooit er de hoorn op.
Zeer klant onvriendelijk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
D. Otzen
|
Ik heb op 24 oktober 2015 5 overhemden besteld en betaald via ideal. 30 oktober werden 2 overhemden geleverd, de resterende 3 waren uitverkocht. Voorraadcontrole is dus niet gekoppeld aan de webshop, waardoor je betaalt voor spullen die er niet zijn. Ik ben sindsdien bezig het teveel betaalde terug te krijgen. Tot nu toe tevergeefs. Iedere keer andere smoesjes, maar geld ho maar. Ik ga nu aangifte doen bij de politie wegens oplichting.
19 Reviews Plaats review
Laura
|In filiaal Emmen een jas gekocht voor € 100. Er was op dat moment een actie indien je voor meer dan 50 euro koopt kreeg je een deurstopper ter waarde van € 29,95. Bij de jas ook een klantenkaart genomen omdat wij vaker bij Vogele iets kopen. Hierop is de jas ook gescand. Wij kregen van de verkoopster echter te horen dat wij geen recht op de deurstopper hebben, dit omdat wij nog geen klantenkaart hadden (dit stond niet vermeld bij de actie). Thuis een mail gestuurd naar de klantenservice. Deze blijkt in Duitsland te zitten. Bericht dat de klacht doorgestuurd is naar Vogele Nederland. Inmiddels is het meer dan 3 weken geleden. Niets meer gehoord.
Wij gaan nooit meer winkelen bij Charles Vogele .
Suzanne
|Hele slechte ervaring met zowel webshop als met verkoopsters in de winkel. Mij zien ze hier niet meer!! Wacht nog steeds op mijn geld van een retourzending webshop en de laatste keer dat ik in een winkel was werd ik niet prettig geholpen door de verkoopster , ze was bot en rook naar zweet.
J. Verlind
|Ik heb in april diverse kledingstukken voor mijn vrouw besteld via de online shop omdat zij door haar afnemende gezondheid niet naar de winkel kan. Een aantal kledingstukken waren goed, echter heb ik 4 kledingstukken geretourneerd op de juiste wijze. Nu is het bijna augustus en ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen. Diverse keren gemaild en het zou in orde gemaakt worden. Niet dus. Toen naar de winkel gegaan met de uitdraaien van mijn mailtjes. De filiaalhouder vertelde mij dat hij dit vaker meemaakte, en hielp mij verder prima. Hij heeft contact opgenomen met klantenservice en diverse kopieën opgestuurd van mijn retouren. Geld kon hij niet teruggeven want dat moest via het hoofdkantoor gaan, maar het zou in orde komen. Nu weer 3 weken verder en nog steeds niets gehoord. Ik geef ze nog tot eind deze week de tijd en dan ga ik maar aangifte doen van oplichterij. Tip, koop NIETS ONLINE bij Vogele.
Ag
|Geen antwoord op een mail daarna gebeld medewerker gooit er de hoorn op.
Zeer klant onvriendelijk.
D. Otzen
|Ik heb op 24 oktober 2015 5 overhemden besteld en betaald via ideal. 30 oktober werden 2 overhemden geleverd, de resterende 3 waren uitverkocht. Voorraadcontrole is dus niet gekoppeld aan de webshop, waardoor je betaalt voor spullen die er niet zijn. Ik ben sindsdien bezig het teveel betaalde terug te krijgen. Tot nu toe tevergeefs. Iedere keer andere smoesjes, maar geld ho maar. Ik ga nu aangifte doen bij de politie wegens oplichting.