Voor het eerst kleding gekocht bij Ceriale. Hartstikke aardig geholpen door de blonde dame op vrijdag, die ook nog de juiste maten voor me bestelde.
Voor 450,00 twee setjes voorjaarskleding gekocht. Heel blij mee.
Tot ik er achter kwam dat in een van de vesten er meerdere gaten in de mouw zaten.
Dus ik ga terug naar de winkel. “Eigenaresse” Lis staat achter de balie koffie te drinken met een man en kind. Ze heeft duidelijk geen zin in klanten.
Ik laat haar de trui zien. Haar eerste reactie is dat er geen garantie op truien wordt gegeven. Haar tweede reactie is dat haar collega de trui had moeten nakijken. (Altijd aardig om je collega de schuld te geven!) Haar 3e reactie was of ik het bonnetje had, want ik kon de trui wel ergens anders gekocht hebben of gestolen hebben. (Altijd leuk als je als goede klant half voor oplichter wordt uitgemaakt!). Ik zei dat het bonnetje thuis op de aanrecht lag. Dan kon ze me niet helpen, hoewel de trui in een plastic tasje van de winkel zat. Goh, wat een klantvriendelijke reactie. Daar wordt een mens echt vrolijk van. NOT.
Dus ik ga terug naar huis om het bonnetje te halen. Vervolgens vraagt ze of ik altijd zo onaardig doe. Huh? Ik werd nou niet bepaald aardig, klantgericht en oplossingsgericht door haar te woord gestaan. Actie = reactie toch? Nee, als ik zo word benaderd als klant word ik er niet vrolijker en vriendelijker op, dat klopt. Ik zei dat ik verder de discussie niet aan wilde gaan en graag geholpen wilde worden. Tot 3x toe begint deze “eigenaresse” opnieuw de discussie, met hetzelfde verhaal over haar collega, over de reden van het bonnetje, over dat ik wel heel onaardig doe en dat ik het gat misschien wel zelf veroorzaakt heb….
Met mijn vriendelijke terug reageren ben ik wel een beetje klaar. Ik kap de discussie meer malen af, maar ze moet haar gram kennelijk halen, en besluit dat ze me niet verder wil helpen en geen garantie geeft en dat ze geen zin meer heeft om wat voor me te doen. (Waarom laat ze me dan het bonnetje halen??)
Deze dame weet goed hoe ze haar klanten uit haar winkel moet jagen!! Zo ga je om met klanten die net een hoop geld bij je besteed hebben!! Wow!
Ik was heel blij met mijn kleren en hoe de dame op vrijdag mij geholpen had, maar nu heb ik er een hele nare smaak van in mijn mond. Voor mij nooit meer Ceriale!!!
Bij het vertellen van mijn verhaal aan bekenden, blijken meer mensen niet zo’n fijne ervaring met deze dochter van de eigenaresse te hebben. Jammer hoor! Zeker voor de dame op de vrijdag die zo haar best voor me gedaan heeft!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Danielle
|
Was een zeer tevreden klant tot vandaag, toen ik twee blouses wilde terugbrengen die bij nader inzien toch tegenvielen. Kan gebeuren, zou je denken. Nou, dus niet. Vandaag heb ik ervaren dat de service -zacht uitgedrukt- zeer te wensen overlaat. Ik werd er kort gezegd van beticht de zaak te bedonderen: de verkoopster beweerde dat de kleding die ik wilde terugbrengen naar wasmiddel rook. Ik wist niet wat me overkwam, het leek een boze droom. Ik werd ten overstaan van andere klanten geschoffeerd. Ik probeerde deze dame ervan te overtuigen dat ik de kleding absoluut niet had gedragen, laat staan gewassen. Zoiets zou niet in me opkomen. De verkoopster deed uitspraken als: "misschien hebben de blouses in een kast gehangen tegen pas gewassen kleding aan" en "de blouses ruiken gewoon te lekker". Als in: ik geloof je gewoon niet als je zegt dat de blouses niet gedragen zijn. Het was werkelijk ongelooflijk hoe ik als een of andere oplichter werd behandeld.
Uiteindelijk wilde de verkoopster mij wel "het voordeel van de twijfel gunnen (!)" en mij toch een tegoedbon geven, maar ik heb daarvoor bedankt. Ik heb haar laten weten nooit meer bij Ceriale te willen winkelen.
2 Reviews Plaats review
Mir
|Voor het eerst kleding gekocht bij Ceriale. Hartstikke aardig geholpen door de blonde dame op vrijdag, die ook nog de juiste maten voor me bestelde.
Voor 450,00 twee setjes voorjaarskleding gekocht. Heel blij mee.
Tot ik er achter kwam dat in een van de vesten er meerdere gaten in de mouw zaten.
Dus ik ga terug naar de winkel. “Eigenaresse” Lis staat achter de balie koffie te drinken met een man en kind. Ze heeft duidelijk geen zin in klanten.
Ik laat haar de trui zien. Haar eerste reactie is dat er geen garantie op truien wordt gegeven. Haar tweede reactie is dat haar collega de trui had moeten nakijken. (Altijd aardig om je collega de schuld te geven!) Haar 3e reactie was of ik het bonnetje had, want ik kon de trui wel ergens anders gekocht hebben of gestolen hebben. (Altijd leuk als je als goede klant half voor oplichter wordt uitgemaakt!). Ik zei dat het bonnetje thuis op de aanrecht lag. Dan kon ze me niet helpen, hoewel de trui in een plastic tasje van de winkel zat. Goh, wat een klantvriendelijke reactie. Daar wordt een mens echt vrolijk van. NOT.
Dus ik ga terug naar huis om het bonnetje te halen. Vervolgens vraagt ze of ik altijd zo onaardig doe. Huh? Ik werd nou niet bepaald aardig, klantgericht en oplossingsgericht door haar te woord gestaan. Actie = reactie toch? Nee, als ik zo word benaderd als klant word ik er niet vrolijker en vriendelijker op, dat klopt. Ik zei dat ik verder de discussie niet aan wilde gaan en graag geholpen wilde worden. Tot 3x toe begint deze “eigenaresse” opnieuw de discussie, met hetzelfde verhaal over haar collega, over de reden van het bonnetje, over dat ik wel heel onaardig doe en dat ik het gat misschien wel zelf veroorzaakt heb….
Met mijn vriendelijke terug reageren ben ik wel een beetje klaar. Ik kap de discussie meer malen af, maar ze moet haar gram kennelijk halen, en besluit dat ze me niet verder wil helpen en geen garantie geeft en dat ze geen zin meer heeft om wat voor me te doen. (Waarom laat ze me dan het bonnetje halen??)
Deze dame weet goed hoe ze haar klanten uit haar winkel moet jagen!! Zo ga je om met klanten die net een hoop geld bij je besteed hebben!! Wow!
Ik was heel blij met mijn kleren en hoe de dame op vrijdag mij geholpen had, maar nu heb ik er een hele nare smaak van in mijn mond. Voor mij nooit meer Ceriale!!!
Bij het vertellen van mijn verhaal aan bekenden, blijken meer mensen niet zo’n fijne ervaring met deze dochter van de eigenaresse te hebben. Jammer hoor! Zeker voor de dame op de vrijdag die zo haar best voor me gedaan heeft!!
Danielle
|Was een zeer tevreden klant tot vandaag, toen ik twee blouses wilde terugbrengen die bij nader inzien toch tegenvielen. Kan gebeuren, zou je denken. Nou, dus niet. Vandaag heb ik ervaren dat de service -zacht uitgedrukt- zeer te wensen overlaat. Ik werd er kort gezegd van beticht de zaak te bedonderen: de verkoopster beweerde dat de kleding die ik wilde terugbrengen naar wasmiddel rook. Ik wist niet wat me overkwam, het leek een boze droom. Ik werd ten overstaan van andere klanten geschoffeerd. Ik probeerde deze dame ervan te overtuigen dat ik de kleding absoluut niet had gedragen, laat staan gewassen. Zoiets zou niet in me opkomen. De verkoopster deed uitspraken als: "misschien hebben de blouses in een kast gehangen tegen pas gewassen kleding aan" en "de blouses ruiken gewoon te lekker". Als in: ik geloof je gewoon niet als je zegt dat de blouses niet gedragen zijn. Het was werkelijk ongelooflijk hoe ik als een of andere oplichter werd behandeld.
Uiteindelijk wilde de verkoopster mij wel "het voordeel van de twijfel gunnen (!)" en mij toch een tegoedbon geven, maar ik heb daarvoor bedankt. Ik heb haar laten weten nooit meer bij Ceriale te willen winkelen.