Als tandarts niet slecht. Als tandartspraktijk an sich zijn ze niet slecht, echter al het gedoe er omheen is frustrerend. Om te beginnen werken er tientallen tandartsen naast elkaar dus persoonlijk is het niet te noemen. Nu is dit nog wel te overleven. Wat mij erg frustreert is de zekere arrogantie waarmee gewerkt wordt. Zoals gezegd werken er veel tandartsen naast elkaar met heel veel patiënten. Het gevolg hiervan is dat wachttijden van 3 tot 6 maanden heel normaal zijn, erg lastig als zelfstandig ondernemer met een onzekere agenda. Op het moment dat je die dingen deelt om tot een oplossing te komen wordt je ëletterlijk- als een kind de les gelezen over het belang van afspraken maken, structuur in het leven en meer dingen die ik niet van een tandartsassistente wil horen. Onnodig en erg klantonvriendelijk.
Als deze horde dan genomen is en de afspraak is gemaakt komt de volgende horde: het nakomen van de afspraak. Hier zijn grofweg twee scenarioメs mogelijk. Je komt netjes vijf minuten te vroeg waarna je een kwartier tot een half uur in de wachtkamer doorbrengt. Of je anticipeert hierop, je komt dus vijf minuten te laat waarna je (wederom als een kind) de les gelezen wordt, er een rekening wordt verstuurd en je weer 3 tot 6 maanden op je afspraak wacht. Of je pijn of op een andere manier last van je gebit hebt (wat toch vaak zo is als je naar de tandarts moet) is hieraan ondergeschikt.
De eerlijkheid gebiedt mij wel te vermelden dat ëls een afspraak dan lukt de behandeling prima is. De horrorverhalen die ik gelezen heb over dit bedrijf kan ik dus niet bevestigen. Het is slechts een bedrijf, geen praktijk , met als motto ëwij werken hier om geld te verdienen, of we dat doen met behandelingen of gewoon rekeningen versturen maakt eigenlijk niet uit. Oh ja en doe niet te moeilijk want voor jou tien anderen.ë Een interessant motto maar een beetje lang voor op een visitekaartje en voor mij werkt het niet. Pluspunten: - Dhr. Vorstermans en dhr. van Ham zijn als tandarts geduldig en kundig. Minpunten: - Arrogant en onvriendelijk personeel
- Zeer lange wachttijden tussen afspraken (voorbeeld: ik heb ooit in februari een afspraak willen maken voor het vullen van een gaatje, in december kon ik voor het eerst terecht)
- Zeer lange wachttijden in de wachtkamer
- Vijf tandartsen en wel tien mondhygiënisten onder ëën dak. Twee keer dezelfde behandelaar krijgen is onmogelijk tenzij je een jaar wachttijd voor lief wilt nemen. Erg onpersoonlijk dus.
- Tijdens de behandeling is de behandelkamer een zoete inval voor allerhande personeel, leveranciers en zelfs aannemers in de bouw.
- Leerlingen, assistenten en mondhygiënisten functioneren ook als tandarts"
- Weinig begrip voor werkende mensen
- Over het algemeen meer een tandartsbedrijf -nog beter: tandartsfabriek- dan een tandartspraktijk."
1 Review Plaats review
Chris
|Als tandarts niet slecht. Als tandartspraktijk an sich zijn ze niet slecht, echter al het gedoe er omheen is frustrerend. Om te beginnen werken er tientallen tandartsen naast elkaar dus persoonlijk is het niet te noemen. Nu is dit nog wel te overleven. Wat mij erg frustreert is de zekere arrogantie waarmee gewerkt wordt. Zoals gezegd werken er veel tandartsen naast elkaar met heel veel patiënten. Het gevolg hiervan is dat wachttijden van 3 tot 6 maanden heel normaal zijn, erg lastig als zelfstandig ondernemer met een onzekere agenda. Op het moment dat je die dingen deelt om tot een oplossing te komen wordt je ëletterlijk- als een kind de les gelezen over het belang van afspraken maken, structuur in het leven en meer dingen die ik niet van een tandartsassistente wil horen. Onnodig en erg klantonvriendelijk.
Als deze horde dan genomen is en de afspraak is gemaakt komt de volgende horde: het nakomen van de afspraak. Hier zijn grofweg twee scenarioメs mogelijk. Je komt netjes vijf minuten te vroeg waarna je een kwartier tot een half uur in de wachtkamer doorbrengt. Of je anticipeert hierop, je komt dus vijf minuten te laat waarna je (wederom als een kind) de les gelezen wordt, er een rekening wordt verstuurd en je weer 3 tot 6 maanden op je afspraak wacht. Of je pijn of op een andere manier last van je gebit hebt (wat toch vaak zo is als je naar de tandarts moet) is hieraan ondergeschikt.
De eerlijkheid gebiedt mij wel te vermelden dat ëls een afspraak dan lukt de behandeling prima is. De horrorverhalen die ik gelezen heb over dit bedrijf kan ik dus niet bevestigen. Het is slechts een bedrijf, geen praktijk , met als motto ëwij werken hier om geld te verdienen, of we dat doen met behandelingen of gewoon rekeningen versturen maakt eigenlijk niet uit. Oh ja en doe niet te moeilijk want voor jou tien anderen.ë Een interessant motto maar een beetje lang voor op een visitekaartje en voor mij werkt het niet. Pluspunten: - Dhr. Vorstermans en dhr. van Ham zijn als tandarts geduldig en kundig. Minpunten: - Arrogant en onvriendelijk personeel
- Zeer lange wachttijden tussen afspraken (voorbeeld: ik heb ooit in februari een afspraak willen maken voor het vullen van een gaatje, in december kon ik voor het eerst terecht)
- Zeer lange wachttijden in de wachtkamer
- Vijf tandartsen en wel tien mondhygiënisten onder ëën dak. Twee keer dezelfde behandelaar krijgen is onmogelijk tenzij je een jaar wachttijd voor lief wilt nemen. Erg onpersoonlijk dus.
- Tijdens de behandeling is de behandelkamer een zoete inval voor allerhande personeel, leveranciers en zelfs aannemers in de bouw.
- Leerlingen, assistenten en mondhygiënisten functioneren ook als tandarts"
- Weinig begrip voor werkende mensen
- Over het algemeen meer een tandartsbedrijf -nog beter: tandartsfabriek- dan een tandartspraktijk."