Ik ben al vanaf mei voor mijn zoon van 19 jaar bezig dit op te nemen voor hem. Klarna besteld.. Hij had keurig betaald, alleen een foutje gemaakt door het zelfde shirt in andere maat te betalen die retour was. Dus per ongeluk gebeurt. Klarna zag het als niet betaald. Omdat de factuur niet bij juiste product hoorde. Dat bleek uit onderzoek waar ik tot nu toe vanaf mei mee bezig ben. Cib stuurde incasso kosten van 40 euro extra.. Terwijl mijn zoon keurig die 12 euro betaald had.
Onderzoek mail van klarna gelezen en adviseerde met Cib te bellen. Ik alles uitgelegt(ook meerdere malen via mail)
Moest mail van klarna doorsturen en ik zou dan wat horen. Maar neeee komt net weer een mail, je bent te laat met betalen en betaal voor 7 okt. Niue xht hier zakt mijn broek vanaf. Te walgelijk voor woorden en word er echt pissig van. Zo naar een jongen van 19 jaar die netjes betaald heeft. En gewoon lekker doorgaan en maar die kosten sturen van 52,10 en geen reactie op wat ik met de medewerker besproken heb en keurig mijn ding na kom wat ze zegt. Mail ons het even en dan hoort uw van ons. Ik ben er zo klaar mee. Er gaat geen 52,10 betaald worden. Voor iets wat betaald is. Klarna heeft de 12 euro terug gestort omdat ze dar factuur niet konden linken. Dus mijn zoon zou 12 euro moeten betalen en geen 52,10.
Slechte ZAAK CIB. wil dat dit nu ophoud en stuur een rekening van 12 euro en sluit die onzin.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alex
|
Dreigen met extra kosten als je niet binnen 2 dagen betaald. Reageren niet op emails of klachten.
Voel me opgelicht. Ik kan niemand aanraden met dit bedrijf in zee te gaan. Als je een aanmaning van ze krijgt kan ik ook niet aanraden om die gelijk te betalen. Eerst goed uitzoeken of alles 100% klopt. Als je eerst betaald(om extra kosten te voorkomen) en vervolgens pas vragen gaat stellen krijg je geen antwoord. (Niet binnen een maand iig)
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
tes
|
wat een ballen bedrijf. ongelooflijk wat een ballen bedrijf.
vordering binnen gekregen die niet klopte, hierop meteen een aangetekende brief de deur uit gedaan met bezwaar. doen net of ze hem niet hebben gekregen, maar er is wel getekend door ene Koning die ook werkelijk bij dit bedrijf werkt.
negeren dus bezwaren en laten er maar gewoon niets op weten terwijl ze dit wel wettelijk verplicht zijn gehoor aan te geven en in behandeling te nemen. ook de wettelijke incassokosten lappen ze aan hun laars en ze berekenen maar wat ze zelf willen verdienen. een incasso bureau dat zich dus alles behalve aan de regels houdt en ook nog eens zeer onbeschoft zijn, want normaal met mensen communiceren hebben ze nog nooit van gehoord. al met al geen bedrijf om over naar huis te schrijven dus dit moest maar eens gezegd worden. aan zulke bedrijven moet heel snel wat gedaan worden. Pluspunten: hadden ze die maar. Minpunten: teveel om op te noemen.
2.0
C de Graaf
|
pluspunt is minpunt. Wij werden verzocht 66 euro over te maken omdat een bestelling van 25 euro niet zou zijn betaald. Vele E-mails later hebben wij besloten maar te betalen. De feiten: het oorspronkelijke bedrag is aantoonbaar keurig op tijd door ons betaald maar niet aangekomen op de juiste rekening. In plaats van naar een oplossing te zoeken gaat men blind voor vordering, jammer.
Jammer. Pluspunten: gaan voor resultaat zonder oog te hebben voor de oorzaak van het probleem. Minpunten: het bovengenoemde pluspunt is ook gelijk hun minpunt.
10
Robin
|
Goede organisatie. Ik ken dit bedrijf als ondernemer en ben hier zeer te spreken over.
Hebben voor mij al een aantal goede zaken verricht en hoorde dat hun goede naam was misbruikt. Kan deze partij absoluut aanbevelen bij andere organisaties daar ze goed en transparant werk leveren. Ik hoop nog jaren met hun zaken te mogen doen!. Pluspunten: Betrouwbaar, duidelijke communicatie en erg effectief. Minpunten: Sta soms minuutje in de wacht..
16 Reviews Plaats review
Kim
|Ik ben al vanaf mei voor mijn zoon van 19 jaar bezig dit op te nemen voor hem. Klarna besteld.. Hij had keurig betaald, alleen een foutje gemaakt door het zelfde shirt in andere maat te betalen die retour was. Dus per ongeluk gebeurt. Klarna zag het als niet betaald. Omdat de factuur niet bij juiste product hoorde. Dat bleek uit onderzoek waar ik tot nu toe vanaf mei mee bezig ben. Cib stuurde incasso kosten van 40 euro extra.. Terwijl mijn zoon keurig die 12 euro betaald had.
Onderzoek mail van klarna gelezen en adviseerde met Cib te bellen. Ik alles uitgelegt(ook meerdere malen via mail)
Moest mail van klarna doorsturen en ik zou dan wat horen. Maar neeee komt net weer een mail, je bent te laat met betalen en betaal voor 7 okt. Niue xht hier zakt mijn broek vanaf. Te walgelijk voor woorden en word er echt pissig van. Zo naar een jongen van 19 jaar die netjes betaald heeft. En gewoon lekker doorgaan en maar die kosten sturen van 52,10 en geen reactie op wat ik met de medewerker besproken heb en keurig mijn ding na kom wat ze zegt. Mail ons het even en dan hoort uw van ons. Ik ben er zo klaar mee. Er gaat geen 52,10 betaald worden. Voor iets wat betaald is. Klarna heeft de 12 euro terug gestort omdat ze dar factuur niet konden linken. Dus mijn zoon zou 12 euro moeten betalen en geen 52,10.
Slechte ZAAK CIB. wil dat dit nu ophoud en stuur een rekening van 12 euro en sluit die onzin.
Alex
|Dreigen met extra kosten als je niet binnen 2 dagen betaald. Reageren niet op emails of klachten.
Voel me opgelicht. Ik kan niemand aanraden met dit bedrijf in zee te gaan. Als je een aanmaning van ze krijgt kan ik ook niet aanraden om die gelijk te betalen. Eerst goed uitzoeken of alles 100% klopt. Als je eerst betaald(om extra kosten te voorkomen) en vervolgens pas vragen gaat stellen krijg je geen antwoord. (Niet binnen een maand iig)
tes
|wat een ballen bedrijf. ongelooflijk wat een ballen bedrijf.
vordering binnen gekregen die niet klopte, hierop meteen een aangetekende brief de deur uit gedaan met bezwaar. doen net of ze hem niet hebben gekregen, maar er is wel getekend door ene Koning die ook werkelijk bij dit bedrijf werkt.
negeren dus bezwaren en laten er maar gewoon niets op weten terwijl ze dit wel wettelijk verplicht zijn gehoor aan te geven en in behandeling te nemen. ook de wettelijke incassokosten lappen ze aan hun laars en ze berekenen maar wat ze zelf willen verdienen. een incasso bureau dat zich dus alles behalve aan de regels houdt en ook nog eens zeer onbeschoft zijn, want normaal met mensen communiceren hebben ze nog nooit van gehoord. al met al geen bedrijf om over naar huis te schrijven dus dit moest maar eens gezegd worden. aan zulke bedrijven moet heel snel wat gedaan worden. Pluspunten: hadden ze die maar. Minpunten: teveel om op te noemen.
C de Graaf
|pluspunt is minpunt. Wij werden verzocht 66 euro over te maken omdat een bestelling van 25 euro niet zou zijn betaald. Vele E-mails later hebben wij besloten maar te betalen. De feiten: het oorspronkelijke bedrag is aantoonbaar keurig op tijd door ons betaald maar niet aangekomen op de juiste rekening. In plaats van naar een oplossing te zoeken gaat men blind voor vordering, jammer.
Jammer. Pluspunten: gaan voor resultaat zonder oog te hebben voor de oorzaak van het probleem. Minpunten: het bovengenoemde pluspunt is ook gelijk hun minpunt.
Robin
|Goede organisatie. Ik ken dit bedrijf als ondernemer en ben hier zeer te spreken over.
Hebben voor mij al een aantal goede zaken verricht en hoorde dat hun goede naam was misbruikt. Kan deze partij absoluut aanbevelen bij andere organisaties daar ze goed en transparant werk leveren. Ik hoop nog jaren met hun zaken te mogen doen!. Pluspunten: Betrouwbaar, duidelijke communicatie en erg effectief. Minpunten: Sta soms minuutje in de wacht..