Zaterdag 27 januari een bezoek gebracht aan de winkel in Haarlem. Pas toen ik weer naar buiten liep werd er tegen mij gesproken terwijl ik een broek had staan passen al. Toen ik hier iets van zei werd ik tot op straat nageroepen door een viswijf in pak. Bleek de store manager te zijn. Mijn geld gaat voortaan 100% naar Profuomo waar ik vroeger ook vaak Cavallaro kocht. Betere kwaliteit ook Profuomo, een mooi Rotterdams product.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Aydin
|
Super slecht
Voor 21:30 besteld, zelfde dag verzonden ? Klopt helemaal niks van
Geen update; klantenservice niet te bereiken!
HIER NIET BESTELLEN
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dr. R.J.P. in den Bosch
|
Na bezoek aan de winkel in Haarlem was er een heren pantalon helaas niet in mijn maat aanwezig. De optie was, deze broek vanuit een andere filiaal te laten bezorgen naar mijn privé adres. Echter is de broek te klein, en mag de broek niet middels de retourlabel terugsturen! Optie, broek in Haarlem in de winkel terugbrengen (woon zelf in Gelderland) Dus er wordt nu van mij verwacht 1 1/2 uur naar Haarlem te rijden en de broek terug te brengen? Waar blijft de klantgerichtheid ? Broek was niet in de winkel aanwezig en ik moet nu hiervoor de rekening betalen door bijna twee uur naar Haarlem te rijden!
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Mehmet
|
Zojuist
Wat een slecht bedrijf zeg
Wat een slecht bedrijf zeg. Ik heb gisteren een colbert besteld en betaald. (1e keer bij Cavalkaro). Dit colbert stond op voldoende voorraad. Ik selecteer een maat en betaal. Alles gaat goed. Vge de dag krijg ik een mail dat ze niet kunnen leveren en dat ze het geld terug gaan storten. Oke. Ik kijk op de website van Cavallaro, deze colbert is nog beschikbaar op voorraad. Snap je het nog? Slecht georganiseerd. Dit prutswerk zegt genoeg over het product. Overigens als he goed zoekt, zijn er mooiere producten voor minder. Dot merk wordt/is behoorlijk opgepompt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Natalie Arts
|
Gisteren 5 overhemden gekocht. We zijn vaste klant bij cavallaro. Wij staan in het systeem met de juiste maten. We krijgen vd verkoopster 1 verkeerd overhemd mee blijkt thuis gekomen. Gebeld met filiaal Amstelveen. Het enige wat zij bieden is dat wij vanuit Hilversum terug kunnen komen om het overhemd te ruilen of opsturen maar dan zijn de kosten voor de klant...Wat een slechte service: zij maken een fout en wij kunnen opdraaien voor hun gemaakte fout. Volledig starheid van personeel/ bedrijfsleider...Mensen vertrouw niet op het personeel daar....dus check alles heel goed als je iets koopt dat je daar met je maten in het systeem staat zegt niets. Personeel heb je dus niets aan. Wij zijn erg teleurgesteld...
9 Reviews Plaats review
Remco van Wageningen
|Zaterdag 27 januari een bezoek gebracht aan de winkel in Haarlem. Pas toen ik weer naar buiten liep werd er tegen mij gesproken terwijl ik een broek had staan passen al. Toen ik hier iets van zei werd ik tot op straat nageroepen door een viswijf in pak. Bleek de store manager te zijn. Mijn geld gaat voortaan 100% naar Profuomo waar ik vroeger ook vaak Cavallaro kocht. Betere kwaliteit ook Profuomo, een mooi Rotterdams product.
Aydin
|Super slecht
Voor 21:30 besteld, zelfde dag verzonden ? Klopt helemaal niks van
Geen update; klantenservice niet te bereiken!
HIER NIET BESTELLEN
Dr. R.J.P. in den Bosch
|Na bezoek aan de winkel in Haarlem was er een heren pantalon helaas niet in mijn maat aanwezig. De optie was, deze broek vanuit een andere filiaal te laten bezorgen naar mijn privé adres. Echter is de broek te klein, en mag de broek niet middels de retourlabel terugsturen! Optie, broek in Haarlem in de winkel terugbrengen (woon zelf in Gelderland) Dus er wordt nu van mij verwacht 1 1/2 uur naar Haarlem te rijden en de broek terug te brengen? Waar blijft de klantgerichtheid ? Broek was niet in de winkel aanwezig en ik moet nu hiervoor de rekening betalen door bijna twee uur naar Haarlem te rijden!
Mehmet
|Zojuist
Wat een slecht bedrijf zeg
Wat een slecht bedrijf zeg. Ik heb gisteren een colbert besteld en betaald. (1e keer bij Cavalkaro). Dit colbert stond op voldoende voorraad. Ik selecteer een maat en betaal. Alles gaat goed. Vge de dag krijg ik een mail dat ze niet kunnen leveren en dat ze het geld terug gaan storten. Oke. Ik kijk op de website van Cavallaro, deze colbert is nog beschikbaar op voorraad. Snap je het nog? Slecht georganiseerd. Dit prutswerk zegt genoeg over het product. Overigens als he goed zoekt, zijn er mooiere producten voor minder. Dot merk wordt/is behoorlijk opgepompt.
Natalie Arts
|Gisteren 5 overhemden gekocht. We zijn vaste klant bij cavallaro. Wij staan in het systeem met de juiste maten. We krijgen vd verkoopster 1 verkeerd overhemd mee blijkt thuis gekomen. Gebeld met filiaal Amstelveen. Het enige wat zij bieden is dat wij vanuit Hilversum terug kunnen komen om het overhemd te ruilen of opsturen maar dan zijn de kosten voor de klant...Wat een slechte service: zij maken een fout en wij kunnen opdraaien voor hun gemaakte fout. Volledig starheid van personeel/ bedrijfsleider...Mensen vertrouw niet op het personeel daar....dus check alles heel goed als je iets koopt dat je daar met je maten in het systeem staat zegt niets. Personeel heb je dus niets aan. Wij zijn erg teleurgesteld...