Als het goed gaat en je geen klantenservice nodig hebt, geen probleem - nette kwaliteit voor een nette prijs. Maar garantie vragen is kansloos. Of je nou belt of mailt, je krijgt gewoon geen antwoord. Ze reageren gewoon HELEMAAL NIET. Wanstaltig slecht. Casatrend beloofde ons dat er netjes 3 jaar garantie op ons nieuwe bankstel zou zitten, belangrijk omdat ze 2 maanden later zouden stoppen en over zouden gaan naar Casa Excellent. Maar Casa Excellent zou de leverancier van de banken aanhouden, we hoefden ons dus geen zorgen te maken. Flauwekul dus, echt grote flauwekul. We hebben 2 kleine probleempjes met de bank, en eerst werd ons nog beloofd dat ze erop terug zouden komen, maar daarna was het antwoord gewoon NEE, en op mails wordt niet meer gereageerd. Ik ben nu in dit stukje wel boos, in de mails heb ik het heel erg beschaafd en vriendelijk gehouden, maar niks, niks en nog eens niks. Ik ga nog eens langs over een tijdje als ik vakantie gehad heb, kijken wat ze zeggen en doen. Maar ik ben nu super ontevreden, Casa Excellent zal ons nooit als klant terugzien zo.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rob noordzij
|
Hier een bank gekocht voor 1300 euro.
Fout in de naden en bank zit na 2 mnd door op de aansluitstukken.
Monteur langs geweest maar kon dit niet oplossen.
Intussen is casatrend weg ,echter het banken gedeelte bestaat nog.
Mensen koop in vredesnaam daar geen bank...ik ben r ingetrapt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marcia
|
Paar weken geleden een mooie bank gekocht, kan er alleen nog niet van genieten, aangezien CasaTrend zich niet aan haar eigen aanbod van het gebruik van hun aanhanger kan houden! Blijkbaar hadden ze mijn reservering niet vastgezet waardoor nu een ander koppel er met de aanhanger vandoor ging en ik met mijn bank in de regen stond. Kreeg een alternatieve aanhanger aangeboden van een ander filiaal, deze was echter zo klein dat ik mijn bank dan niet verantwoord zou kunnen vervoeren. Bij klagen werd ik afgebekt door de winkelmedewerkers.
Ik schrijf nooit reviews, maar CasaTrend verdient echt het slechtse review qua klantenservice!!!
Ik had mooie schilderijen gezien, maar die ga ik daar zeker niet meer halen, ze zoeken het maar uit...
3.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Marcia
|
Ze deden heel erg hun best om mij een bank te verkopen. Kreeg zelfs (gratis) hun aanhanger aangeboden om deze mee naar huis te nemen. Afspraak gemaakt om deze op te komen halen op afgesproken datum en tijd. Eenmaal met hulpkracht inderdaad gemeld dat we de bank op deze datum en tijd kwamen halen. Netjes alles betaald en op weg om de aanhanger te halen... Kregen we niet mee, want deze was al aan iemand anders beloofd... Kregen na een hoop heisa in de winkel wel een andere aanhanger van hun nieuwe vestiging aangeboden, maar die was niet eens groot genoeg om een fauteuil in te vervoeren, laat staan een hoekbank! Weer terug naar de winkel, waar het personeel je als een enorme zeikerd behandelt en geen excuses kan aanbieden omdat zij overduidelijk een fout hebben gemaakt. Iedere keer wel de oplossing dat we de bank kunnen laten bezorgen, maar dat kost MIJ dan wel EUR 75??? Ik moet maar begrip hebben dat er een fout gemaakt kan worden en ze wilden niet snappen dat ik niet begreep waarom dat die andere mensen WEL zonder problemen de aanhanger mee krijgen en dat ik maar als een braaf hondje tot 3x toe heel Sliedrecht doorkachel zodat zij maar even van mij af zijn! Zeker de opmerking van een verkoopstertje nadat ik dan toch korting geeist heb op de bezorging: Gaat u nou maar lekker naar huis mevrouw! zette wat kwaad bloed! Jammer dat ik die ochtend de bank al betaald had...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anna
|
Na ontzettend goed ontvangen en geadviseerd te zijn, kochten wij een bank, lamp, een eettafel en zes stoelen. We hadden mazzel, maar we werden ook flink tegemoet gekomen in de levertijd. De bezorging was keurig op tijd (bevestiging, nog een belletje van te voren en alles stond na een bakje koffie binnen). De meubels waren goed verpakt, en geen enkele beschadiging. Wat vooral fijn was, was de service in de winkel. De eigenaar heeft ontzettend veel kennis over werkelijk alle producten en zijn dochter is uiterst professioneel!
235 Reviews Plaats review
Martin
|Als het goed gaat en je geen klantenservice nodig hebt, geen probleem - nette kwaliteit voor een nette prijs. Maar garantie vragen is kansloos. Of je nou belt of mailt, je krijgt gewoon geen antwoord. Ze reageren gewoon HELEMAAL NIET. Wanstaltig slecht. Casatrend beloofde ons dat er netjes 3 jaar garantie op ons nieuwe bankstel zou zitten, belangrijk omdat ze 2 maanden later zouden stoppen en over zouden gaan naar Casa Excellent. Maar Casa Excellent zou de leverancier van de banken aanhouden, we hoefden ons dus geen zorgen te maken. Flauwekul dus, echt grote flauwekul. We hebben 2 kleine probleempjes met de bank, en eerst werd ons nog beloofd dat ze erop terug zouden komen, maar daarna was het antwoord gewoon NEE, en op mails wordt niet meer gereageerd. Ik ben nu in dit stukje wel boos, in de mails heb ik het heel erg beschaafd en vriendelijk gehouden, maar niks, niks en nog eens niks. Ik ga nog eens langs over een tijdje als ik vakantie gehad heb, kijken wat ze zeggen en doen. Maar ik ben nu super ontevreden, Casa Excellent zal ons nooit als klant terugzien zo.
Daan
|Rob noordzij
|Hier een bank gekocht voor 1300 euro.
Fout in de naden en bank zit na 2 mnd door op de aansluitstukken.
Monteur langs geweest maar kon dit niet oplossen.
Intussen is casatrend weg ,echter het banken gedeelte bestaat nog.
Mensen koop in vredesnaam daar geen bank...ik ben r ingetrapt.
Marcia
|Paar weken geleden een mooie bank gekocht, kan er alleen nog niet van genieten, aangezien CasaTrend zich niet aan haar eigen aanbod van het gebruik van hun aanhanger kan houden! Blijkbaar hadden ze mijn reservering niet vastgezet waardoor nu een ander koppel er met de aanhanger vandoor ging en ik met mijn bank in de regen stond. Kreeg een alternatieve aanhanger aangeboden van een ander filiaal, deze was echter zo klein dat ik mijn bank dan niet verantwoord zou kunnen vervoeren. Bij klagen werd ik afgebekt door de winkelmedewerkers.
Ik schrijf nooit reviews, maar CasaTrend verdient echt het slechtse review qua klantenservice!!!
Ik had mooie schilderijen gezien, maar die ga ik daar zeker niet meer halen, ze zoeken het maar uit...
Marcia
|Ze deden heel erg hun best om mij een bank te verkopen. Kreeg zelfs (gratis) hun aanhanger aangeboden om deze mee naar huis te nemen. Afspraak gemaakt om deze op te komen halen op afgesproken datum en tijd. Eenmaal met hulpkracht inderdaad gemeld dat we de bank op deze datum en tijd kwamen halen. Netjes alles betaald en op weg om de aanhanger te halen... Kregen we niet mee, want deze was al aan iemand anders beloofd... Kregen na een hoop heisa in de winkel wel een andere aanhanger van hun nieuwe vestiging aangeboden, maar die was niet eens groot genoeg om een fauteuil in te vervoeren, laat staan een hoekbank! Weer terug naar de winkel, waar het personeel je als een enorme zeikerd behandelt en geen excuses kan aanbieden omdat zij overduidelijk een fout hebben gemaakt. Iedere keer wel de oplossing dat we de bank kunnen laten bezorgen, maar dat kost MIJ dan wel EUR 75??? Ik moet maar begrip hebben dat er een fout gemaakt kan worden en ze wilden niet snappen dat ik niet begreep waarom dat die andere mensen WEL zonder problemen de aanhanger mee krijgen en dat ik maar als een braaf hondje tot 3x toe heel Sliedrecht doorkachel zodat zij maar even van mij af zijn! Zeker de opmerking van een verkoopstertje nadat ik dan toch korting geeist heb op de bezorging: Gaat u nou maar lekker naar huis mevrouw! zette wat kwaad bloed! Jammer dat ik die ochtend de bank al betaald had...
Anna
|Na ontzettend goed ontvangen en geadviseerd te zijn, kochten wij een bank, lamp, een eettafel en zes stoelen. We hadden mazzel, maar we werden ook flink tegemoet gekomen in de levertijd. De bezorging was keurig op tijd (bevestiging, nog een belletje van te voren en alles stond na een bakje koffie binnen). De meubels waren goed verpakt, en geen enkele beschadiging. Wat vooral fijn was, was de service in de winkel. De eigenaar heeft ontzettend veel kennis over werkelijk alle producten en zijn dochter is uiterst professioneel!