Ik wil op deze wijze totaal glaas bedanken voor de zeer goede service
Wij zijn namelijk op vakantie in Spanje en na 3 dagen zat er een flinke barst in mijn voorruit van onze megane
Heb de centrale gebeld en de situatie uitgelegd en ze zijn meteen aan de slag gegaan voor ons
Na een half uurtje belde er al een contact persoon ons op vanuit Spanje en heeft mede gedeeld dat we binnen 5 min terug gebeld zouden worden door een glass service
En ja hoor dat was ook zo en de volgende dag werd mijn voorruit vervangen
Dus nogmaals bij deze PERFERCT gedaan TOTAAL GLASS
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Trendbox Panel
|
Oordeel Garglass gemiddeld alleen sneller reageren op e-mails. Na een week weer mijn voorruit met barst er in. Volgens Garglass te strak gezet. Mensen wel vriendelijk via telefoon en in filiaal maar berichten via e-mail verstuurd mogen wel wat sneller beantwoordt worden duurt nu wel erg lang. MVG
5.5
0
1
Trendbox Panel
|
Netjes en duidelijk Ik had een barst in m'n vooruit en deze hebben ze voor de deur gemaakt, aangezien ik geen gelegenheid had om langs de garage te gaan. Ze bellen je op en nemen alle gegevens met je door en komen daarna met de ruit langs. Een dag van tevoren weet je ook een korter tijdsbestek, waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te zitten. Het was een prettige monteur en ik heb weer een nieuwe ruit!
7.0
0
1
Peter494
|
Komen afspraken niet na ! In april een actie waarbij je bij het vervangen van een ruit gratis ruitenwissers krijgt. Ruitenwissers waren op, maar werden snel nageleverd. Langs geweest, gebeld en getwitterd maar na 8 weken is het stil, geen ruitenwissers en helemaal geen indicatie wanneer ze komen.
Ze zouden op zijn bij Bosch.... Nou ze hangennin alle winkels volop !
4.0
0
1
Trendbox Panel
|
Meedenkende servicegerichte organisatie Het is moeilijk om de prijs/kwalitiet verhouding te beoordelen, daar de verzekeraar het grootste deel van de kosten vergoed. Het feit dat dit echter door Carglass wordt geregeld, verdient een dikke plus. Daarnaast zijn ze erg klachtvriendelijk door naar de klant toe te komen, ook op je werkplek. Aanvragen worden snel afgehandeld, persoonlijk contact wanneer er vragen zijn of aanvullende informatie nodig is voor het verlenen van de juiste dienst. Vriendelijk benaderd door de mdewerkers.
12 Reviews Plaats review
Alex
|Ik wil op deze wijze totaal glaas bedanken voor de zeer goede service
Wij zijn namelijk op vakantie in Spanje en na 3 dagen zat er een flinke barst in mijn voorruit van onze megane
Heb de centrale gebeld en de situatie uitgelegd en ze zijn meteen aan de slag gegaan voor ons
Na een half uurtje belde er al een contact persoon ons op vanuit Spanje en heeft mede gedeeld dat we binnen 5 min terug gebeld zouden worden door een glass service
En ja hoor dat was ook zo en de volgende dag werd mijn voorruit vervangen
Dus nogmaals bij deze PERFERCT gedaan TOTAAL GLASS
Trendbox Panel
|Oordeel Garglass gemiddeld alleen sneller reageren op e-mails.
Na een week weer mijn voorruit met barst er in. Volgens Garglass te strak gezet. Mensen wel vriendelijk via telefoon en in filiaal maar berichten via e-mail verstuurd mogen wel wat sneller beantwoordt worden duurt nu wel erg lang. MVG
Trendbox Panel
|Netjes en duidelijk
Ik had een barst in m'n vooruit en deze hebben ze voor de deur gemaakt, aangezien ik geen gelegenheid had om langs de garage te gaan. Ze bellen je op en nemen alle gegevens met je door en komen daarna met de ruit langs. Een dag van tevoren weet je ook een korter tijdsbestek, waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te zitten. Het was een prettige monteur en ik heb weer een nieuwe ruit!
Peter494
|Komen afspraken niet na !
In april een actie waarbij je bij het vervangen van een ruit gratis ruitenwissers krijgt. Ruitenwissers waren op, maar werden snel nageleverd. Langs geweest, gebeld en getwitterd maar na 8 weken is het stil, geen ruitenwissers en helemaal geen indicatie wanneer ze komen.
Ze zouden op zijn bij Bosch.... Nou ze hangennin alle winkels volop !
Trendbox Panel
|Meedenkende servicegerichte organisatie
Het is moeilijk om de prijs/kwalitiet verhouding te beoordelen, daar de verzekeraar het grootste deel van de kosten vergoed. Het feit dat dit echter door Carglass wordt geregeld, verdient een dikke plus. Daarnaast zijn ze erg klachtvriendelijk door naar de klant toe te komen, ook op je werkplek. Aanvragen worden snel afgehandeld, persoonlijk contact wanneer er vragen zijn of aanvullende informatie nodig is voor het verlenen van de juiste dienst. Vriendelijk benaderd door de mdewerkers.