Ben twee maanden geleden geholpen. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten dus heb het over me heen laten komen. Het onderzoek vooraf is heel goed verlopen. Het is alleen jammer dat de meeste artsen geen Nederlands spreken maar er is altijd wel een medewerker die het voor je kan vertalen. De behandeling (het laseren) duurde niet zo lang. Ik heb een Monovision behandeling laten doen, dat houd in dat ik zowel veraf als lezen goed kan en dus geen bril nodig heb. Bij de behandeling zelf had ik geen pijn bij mijn linker oog maar bij mijn rechter wel een heel klien beetje maar dat was niet zo heel erg. daarna heb ik geen last gehad van pijn of napijn. het is me 100% meegevallen. ik ben behandeld door Dr. Villada en wil deze dan ook bij anderen aanbevelen. De eerste weken had ik een wisselend zicht, de ene dag van scherper dan de andere maar dat is normaal. De dag na de behandeling moet je terug komen voor controle en toen had ik een zicht van bijna 100% een week na de controle had ik nog steeds een zicht van bijna 100%. Toen ik we terug ging voor de maandcontrole had ik een zicht van 120%. Nu ik twee maanden verder ben heb ik geen last meer van de wisseling dat ik de ene dag beter zie dan de andere. Ik heb nu continu een goed zicht. Bij de maand controle bleek dat ik nog een heel klein wondje in mijn oog had dus ik mag voorlopig nog steeds niet zwemmen, niet in de zee en niet in het zwembad, dit ter voorkoming van infectie. Mijn volgende controle is over een maand. Aangezien dat als iemand ontevreden is dit vaak heel snel meld en iemand die tevreden is dit meestal niet vermeld schrijf ik deze review. Voor mijn behandeling kon ik op intnet alleen maar hele oude reviews vinden van meer dan een jaar geleden. Dus hierbij een recente review van mij.
8.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Peter Limburg
|
Helder advies bij vooronderzoek
Correcte behandeling
Goed resultaat
Goede nazorg
Duidelijk prijsafspraken inclusief alle benodigdheden en controles.
Voor en na controles in eindhoven, behandeling in amsterdam.
Kortom echt een aanrader!
9.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Jean
|
Carevision is chaotisch. Heb hier enige tijd geleden mijn ogen gelaserd met weinig succes.
Bijvoorbeeld dat iemand de operatiekamer binnenkomt om iets aan de arts te vragen. Dat terwijl mijn behandeling gaande is en mijn linkeroog open ligt.
Arten komen en gaan. Er is geen sprake van continuiteit.
Het resultaat is letterlijk en figuurlijk -1. Ik ben van -3 naar -1 gegaan vanwege een verkeerde meting vooraf. Ik kreeg een druppel en ben daarna ik uren in de wachtkamer vergeten. De arts die daarna toch mijn ogen heeft gemeten had zijn motorjasje al aan, deed hem niet uit, en was binnen een paar minuten klaar. Achteraf heeft een andere oogarts toegegeven dat de meting slordig was gedaan, maar daar kunnen ze nu niets meer aan doen.
Niet te vergeten zijn de mindtricks.
Bijv: Bij aankomst krijg je een simpel vragenformulierje krijgt 3 algemene vragen zoals: hebben wij uw afspraak telefonisch bevestigd? Het antwoord is altijd ja op deze camouflage vragen. Na 3x 'Ja' te hebben ingevuld, komt de vraag: 'Bent u tevreden over onze diensten tot zo ver?' En ook hier vullen de meeste mensen automatisch 'ja' in. Het is een oude hypnosetruuk uit het boekje om mensen onbewust te beinvloeden.
4.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
E.v. H
|
Care Vision ken ik niet maar WEL dr. Otto Wolter. De negatieve ervaring van Sander komt mij bijzonder vreemd over daar ik ALTIJD bijzonder correct door dr. Wolter ben behandeld en dr. Wolter al jaren ken. Niets is hem te veel, hij is altijd bijzonder behulpzaam en blijft zoeken voor een goede passende oplossing.
8.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Peter schop
|
Het is op zich een professionele organisatie,die veel kennis in huis heeft, maar zij hadden mij nooit mogen adviseren met mijn droge ogen om te laten laseren. Heb er na 1,5 jaar nog steeds last van. Mijn slechtste 'aankoop' ooit!!!
15 Reviews Plaats review
Rivka
|Ben twee maanden geleden geholpen. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten dus heb het over me heen laten komen. Het onderzoek vooraf is heel goed verlopen. Het is alleen jammer dat de meeste artsen geen Nederlands spreken maar er is altijd wel een medewerker die het voor je kan vertalen. De behandeling (het laseren) duurde niet zo lang. Ik heb een Monovision behandeling laten doen, dat houd in dat ik zowel veraf als lezen goed kan en dus geen bril nodig heb. Bij de behandeling zelf had ik geen pijn bij mijn linker oog maar bij mijn rechter wel een heel klien beetje maar dat was niet zo heel erg. daarna heb ik geen last gehad van pijn of napijn. het is me 100% meegevallen. ik ben behandeld door Dr. Villada en wil deze dan ook bij anderen aanbevelen. De eerste weken had ik een wisselend zicht, de ene dag van scherper dan de andere maar dat is normaal. De dag na de behandeling moet je terug komen voor controle en toen had ik een zicht van bijna 100% een week na de controle had ik nog steeds een zicht van bijna 100%. Toen ik we terug ging voor de maandcontrole had ik een zicht van 120%. Nu ik twee maanden verder ben heb ik geen last meer van de wisseling dat ik de ene dag beter zie dan de andere. Ik heb nu continu een goed zicht. Bij de maand controle bleek dat ik nog een heel klein wondje in mijn oog had dus ik mag voorlopig nog steeds niet zwemmen, niet in de zee en niet in het zwembad, dit ter voorkoming van infectie. Mijn volgende controle is over een maand. Aangezien dat als iemand ontevreden is dit vaak heel snel meld en iemand die tevreden is dit meestal niet vermeld schrijf ik deze review. Voor mijn behandeling kon ik op intnet alleen maar hele oude reviews vinden van meer dan een jaar geleden. Dus hierbij een recente review van mij.
Peter Limburg
|Helder advies bij vooronderzoek
Correcte behandeling
Goed resultaat
Goede nazorg
Duidelijk prijsafspraken inclusief alle benodigdheden en controles.
Voor en na controles in eindhoven, behandeling in amsterdam.
Kortom echt een aanrader!
Jean
|Carevision is chaotisch. Heb hier enige tijd geleden mijn ogen gelaserd met weinig succes.
Bijvoorbeeld dat iemand de operatiekamer binnenkomt om iets aan de arts te vragen. Dat terwijl mijn behandeling gaande is en mijn linkeroog open ligt.
Arten komen en gaan. Er is geen sprake van continuiteit.
Het resultaat is letterlijk en figuurlijk -1. Ik ben van -3 naar -1 gegaan vanwege een verkeerde meting vooraf. Ik kreeg een druppel en ben daarna ik uren in de wachtkamer vergeten. De arts die daarna toch mijn ogen heeft gemeten had zijn motorjasje al aan, deed hem niet uit, en was binnen een paar minuten klaar. Achteraf heeft een andere oogarts toegegeven dat de meting slordig was gedaan, maar daar kunnen ze nu niets meer aan doen.
Niet te vergeten zijn de mindtricks.
Bijv: Bij aankomst krijg je een simpel vragenformulierje krijgt 3 algemene vragen zoals: hebben wij uw afspraak telefonisch bevestigd? Het antwoord is altijd ja op deze camouflage vragen. Na 3x 'Ja' te hebben ingevuld, komt de vraag: 'Bent u tevreden over onze diensten tot zo ver?' En ook hier vullen de meeste mensen automatisch 'ja' in. Het is een oude hypnosetruuk uit het boekje om mensen onbewust te beinvloeden.
E.v. H
|Care Vision ken ik niet maar WEL dr. Otto Wolter. De negatieve ervaring van Sander komt mij bijzonder vreemd over daar ik ALTIJD bijzonder correct door dr. Wolter ben behandeld en dr. Wolter al jaren ken. Niets is hem te veel, hij is altijd bijzonder behulpzaam en blijft zoeken voor een goede passende oplossing.
Peter schop
|Het is op zich een professionele organisatie,die veel kennis in huis heeft, maar zij hadden mij nooit mogen adviseren met mijn droge ogen om te laten laseren. Heb er na 1,5 jaar nog steeds last van. Mijn slechtste 'aankoop' ooit!!!