omgang met klante is super en zeer beleefd.. Ben vriendelijk en behulpzaam ontvangen ondanks de drukte van hagelschade en dat waren er veel.
8.0
Mark Gommans
|
Super ervaring!. Hartelijk ontvangst bij de receptie en aan het eind van de dag is de schade vakkundig hersteld en daarnaast ook nog eens hartstikke schoon! Dank jullie wel Venlo-team!
10
Ruud Wilms
|
Ongelooflijk slechte organisatie. Het is feitelijk ongelooflijk hoe de Care organisatie in staat is om beginnende ontevredenheid om te buigen in permanente ontevredenheid. Werkelijk alles wordt er gedaan om ontevredenheid te vergroten. Auto gewoonweg niet herstellen en niet informeren... dan maar weer met een niet herstelde auto vertrekken. Volgende afspraak maar weer omgedraaid, geen passend vervoer (slechts 3 klassen lagere vervangauto), herstelperiode oprekken van 2 dagen naar 5 dagen, waarbij ik zelf elke dag heb moeten bellen voor de status. Reden: onderdelen moesten besteld worden, maar waarvoor is er dan 2 maanden eerder een opname gedaan? waarom is de auto dan reeds 2 keer eerder bij Care geweest? Vernemen dat er een dag vertraging is omdat de auto op vrijdag gespoten moet worden, maar maandag is de auto klaar. Maandag bellen hoe laat ik de auto kan ophalen en dan te horen krijgen dat deze nog gespoten moet worden.... maar dat zou vrijdag toch gebeuren??? met andere woorden hoe help ik een klant vooral niet.
1.0
Joris
|
sneller service. afwerking en poetsen minmaal
5.0
Erik Lammers
|
Top!!!. Goede service en kwaliteit volgens afspraak.
51 Reviews Plaats review
Henk Fleuren
|omgang met klante is super en zeer beleefd.. Ben vriendelijk en behulpzaam ontvangen ondanks de drukte van hagelschade en dat waren er veel.
Mark Gommans
|Super ervaring!. Hartelijk ontvangst bij de receptie en aan het eind van de dag is de schade vakkundig hersteld en daarnaast ook nog eens hartstikke schoon! Dank jullie wel Venlo-team!
Ruud Wilms
|Ongelooflijk slechte organisatie. Het is feitelijk ongelooflijk hoe de Care organisatie in staat is om beginnende ontevredenheid om te buigen in permanente ontevredenheid. Werkelijk alles wordt er gedaan om ontevredenheid te vergroten. Auto gewoonweg niet herstellen en niet informeren... dan maar weer met een niet herstelde auto vertrekken. Volgende afspraak maar weer omgedraaid, geen passend vervoer (slechts 3 klassen lagere vervangauto), herstelperiode oprekken van 2 dagen naar 5 dagen, waarbij ik zelf elke dag heb moeten bellen voor de status. Reden: onderdelen moesten besteld worden, maar waarvoor is er dan 2 maanden eerder een opname gedaan? waarom is de auto dan reeds 2 keer eerder bij Care geweest? Vernemen dat er een dag vertraging is omdat de auto op vrijdag gespoten moet worden, maar maandag is de auto klaar. Maandag bellen hoe laat ik de auto kan ophalen en dan te horen krijgen dat deze nog gespoten moet worden.... maar dat zou vrijdag toch gebeuren??? met andere woorden hoe help ik een klant vooral niet.
Joris
|sneller service. afwerking en poetsen minmaal
Erik Lammers
|Top!!!. Goede service en kwaliteit volgens afspraak.