Met Expoints stellen we je in staat de interactie met je klant aan te gaan, online en 365 dagen per jaar. Hoe ervaart hij je dienst-verlening? Wat gaat goed en wat kan beter?
Wat: Klantinteractie
Met Expoints stellen we je in staat de interactie met je klant aan te gaan omtrent die ervaren dienstverlening. Zo kort mogelijk op iedere relevante ervaring nodigen we je klant per e-mail uit om feedback te geven. Hiermee positioneren we klantfeedback als een integrale stap binnen iedere customer journey.
Het ontvangen van klantfeedback zien we niet als eindpunt. Ten eerste kan het, een-op-een, aanleiding zijn tot nadere interactie met je klant. Ten tweede is het zaak, meer generiek, om klantfeedback te vertalen in concrete verbeteringen. Verbeteringen die je vervolgens gedegen inbed binnen je organisatie.
Waarom: Ambassadeurs
Wij geloven rotsvast dat je succes staat of valt met het vermogen om klanten te enthousiasmeren. Niet een tevreden klant, maar een enthousiaste klant laat zich namelijk typeren als loyaal en een ambassadeur! Je klanten enthousiasmeren (met excellente dienstverlening) vergt up-to-date klantkennis en derhalve continue interactie met je klanten.
Hoe: Gefaseerde aanpak
Met het Expoints-platform kan je eenvoudig feedback vragen aan particuliere en zakelijke klanten, maar ook aan je eigen medewerkers. De feedback kan zijn gericht op zowel structurele processen als events.
De inrichting van een feedbackproces geschiedt altijd tailor-made. Waarbij je naast een aantal basis functionaliteiten kan kiezen uit verscheidende specifieke modules. Onze aanpak kenmerkt zich altijd als klantgericht, enthousiast en pragmatisch
Bezoek onze website!