Wilden ons laten informeren of een caravan of een tweede hands camper.
Zijn super geholpen door eerst Tom en Later Vincent we tenslotte een tweede hands camper gekocht.
In een wordt zeer kundig en super aardige mensen met verstand van zaken
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J.Arts
|
Wil een nieuwe FENDT caravan kopen. 1e e-mail wordt niet op gereageerd. 2e e-mail wordt niet op gereageerd. Toen maar gebeld, “ ja ik heb ze gezien maar het is erg druk, ik kom er zsm op terug”. Weer paar dagen later 3e e-mail gestuurd. Geen reactie. Toen maar voor 37.000 euro elders een caravan gekocht. Slecht slecht slecht!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan Dijk
|
Matige indruk van dit bedrijf. We zijn op zoek naar een nieuwe Elddis caravan. Wat er staat is up to date maar er is van alles en nog wat van de caravans gehaald. Controle lampje dissel Alko system, hor uit caravan. Ladekastje deels gedemonteerd enz. Ruim een half uur daar rond gelopen. Niemand gezien. Ja een monteur die van een andere caravan onderdelen afhaalde. Vervolgens een folder gevraagd en gekregen maar nergens op door gevraagd. Deze caravans beginnen bij zo’n € 26000,—! Gaat te goed daar dat is duidelijk.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Yvonne Vanderheyden
|
——-een tien met een griffel———-
Zonder dat we er ooit een keer geweest zijn omwille van een of andere aanschaf, hebben we vanuit ons vakantieadres in Frankrijk gebeld met Gorter om een specifiek onderdeel van onze GEHUURDE camper. We hadden het kapot gemaakt en het moést dus echt vervangen worden ..... en wel binnen vier á vijf werkdagen.
De firma Gorter heeft álles in het werk gesteld om het ding op tijd in huis te krijgen. Toen dat vertraging door de leverancier bleek op te leveren, bood men ongevraagd aan het metéén bij ontvangst te versturen naar de eigenaar van de camper. Aldus geschiedde. De communicatie hierover verliep veelal telefonisch en per mail en was vriendelijk, to the point én snel, ondanks de topdrukte daar.
Voor mij kan Gorter niet meer stuk. Chapeau!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J.arts
|
Zoeven een caravan gekocht en zeer goed geïnformeerd. Verkoper heeft echt verstand van zaken en is zeer vriendelijk en de service tot op heden perfect. Nu nog even afwachten op de aflevering
6 Reviews Plaats review
Fam schot
|Wilden ons laten informeren of een caravan of een tweede hands camper.
Zijn super geholpen door eerst Tom en Later Vincent we tenslotte een tweede hands camper gekocht.
In een wordt zeer kundig en super aardige mensen met verstand van zaken
J.Arts
|Wil een nieuwe FENDT caravan kopen. 1e e-mail wordt niet op gereageerd. 2e e-mail wordt niet op gereageerd. Toen maar gebeld, “ ja ik heb ze gezien maar het is erg druk, ik kom er zsm op terug”. Weer paar dagen later 3e e-mail gestuurd. Geen reactie. Toen maar voor 37.000 euro elders een caravan gekocht. Slecht slecht slecht!
Jan Dijk
|Matige indruk van dit bedrijf. We zijn op zoek naar een nieuwe Elddis caravan. Wat er staat is up to date maar er is van alles en nog wat van de caravans gehaald. Controle lampje dissel Alko system, hor uit caravan. Ladekastje deels gedemonteerd enz. Ruim een half uur daar rond gelopen. Niemand gezien. Ja een monteur die van een andere caravan onderdelen afhaalde. Vervolgens een folder gevraagd en gekregen maar nergens op door gevraagd. Deze caravans beginnen bij zo’n € 26000,—! Gaat te goed daar dat is duidelijk.
Yvonne Vanderheyden
|——-een tien met een griffel———-
Zonder dat we er ooit een keer geweest zijn omwille van een of andere aanschaf, hebben we vanuit ons vakantieadres in Frankrijk gebeld met Gorter om een specifiek onderdeel van onze GEHUURDE camper. We hadden het kapot gemaakt en het moést dus echt vervangen worden ..... en wel binnen vier á vijf werkdagen.
De firma Gorter heeft álles in het werk gesteld om het ding op tijd in huis te krijgen. Toen dat vertraging door de leverancier bleek op te leveren, bood men ongevraagd aan het metéén bij ontvangst te versturen naar de eigenaar van de camper. Aldus geschiedde. De communicatie hierover verliep veelal telefonisch en per mail en was vriendelijk, to the point én snel, ondanks de topdrukte daar.
Voor mij kan Gorter niet meer stuk. Chapeau!
J.arts
|Zoeven een caravan gekocht en zeer goed geïnformeerd. Verkoper heeft echt verstand van zaken en is zeer vriendelijk en de service tot op heden perfect. Nu nog even afwachten op de aflevering