Kwaliteit goed alleen service hard achteruit gegaan Sinds Klimakon een volledig onderdeel is geworden van Feenstra Totaal warmte is de service voor onderhoud van de cv ketel sterk achteruit gegaan. Nu is het bij een groot bedrijf toegevoegd en als klant tel ze niet meer. Je bent een nummer. Natuurlijk gaat er bij elk bedrijf wel is wat fout, maar dat is op zich niet erg. Als je dit aangeeft wordt dat meestal wel opgelost. Mijn laatste ervaring met dit bedrijf is dat ik geen enkele reactie krijg na een mail met een klacht. Gewoon jammer want vroeger was het een zeer goed bedrijf qua kwaliteit en service. Service nu even ver te zoeken
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|Kwaliteit goed alleen service hard achteruit gegaan
Sinds Klimakon een volledig onderdeel is geworden van Feenstra Totaal warmte is de service voor onderhoud van de cv ketel sterk achteruit gegaan. Nu is het bij een groot bedrijf toegevoegd en als klant tel ze niet meer. Je bent een nummer. Natuurlijk gaat er bij elk bedrijf wel is wat fout, maar dat is op zich niet erg. Als je dit aangeeft wordt dat meestal wel opgelost. Mijn laatste ervaring met dit bedrijf is dat ik geen enkele reactie krijg na een mail met een klacht. Gewoon jammer want vroeger was het een zeer goed bedrijf qua kwaliteit en service. Service nu even ver te zoeken
Simon Kuipers
|