Jullie krijgen van mij 0 punten. Hebben al een maand storing. Reageren niet op de mail
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
R fermont-smets
|
Brutale medewrkster aan de telefoon gehad. Zij gaf mij Bevel!! Om mijn bankgegevens door te sturen waarop ik niets mocht doorstrepen want dat was voor haar niet acceptabel. Maar ze hebben natuurlijk niets te maken met mijn afschrijvingen op mijn rekening. Omdat ik zelf op leeftijd ben moet ik telkens hulp inschakelen om afschriften o.d. te regelen maar daar had mevrouw geen boodschap aan en moest ik maar zorgen dat er snel een bankafschrift werd gestuurd en toen hing mevrouw gewoon op!!!! Zeer nare ervaring met dit bedrijf en zeer onvriendelijk en onkundig geholpen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Haak
|
Kreeg een aanmaning van een nabetaling alleen wist men niet van wanner dat was.Heb hierover gebeld en legde uit dat het niet klopte.Hierop werd de telefoon gewoon neer gegooid.Schofterig wordt je behandeld.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Merel
|
Meest klantonvriendelijke bedrijf dat ik in tijden ben tegengekomen. Regelen facturen voor WMO gerechtigden. Vaak mensen die hulp nodig hebben in het dagelijks leven. Je kunt als mantelzorger alleen met ze bellen als je het BSN nummer van de persoon voor wie je dingen regelt hebt.
Ook blijven ze rekeningen sturen als iemand weken lang ligt te sterven in een ziekenhuis en helemaal geen gebruik maakt van WMO. Als je daar na overleiden over belt kan er geen condolance vanaf...
Ook hebben ze geen autmotaische incasso en als iemand vergeet te betalen omdat ze denken dat dat wel via automatische incasso gaat sturen ze direct een incassobureau op iemand af.
36 Reviews Plaats review
Colette
|Jullie krijgen van mij 0 punten. Hebben al een maand storing. Reageren niet op de mail
R fermont-smets
|Brutale medewrkster aan de telefoon gehad. Zij gaf mij Bevel!! Om mijn bankgegevens door te sturen waarop ik niets mocht doorstrepen want dat was voor haar niet acceptabel. Maar ze hebben natuurlijk niets te maken met mijn afschrijvingen op mijn rekening. Omdat ik zelf op leeftijd ben moet ik telkens hulp inschakelen om afschriften o.d. te regelen maar daar had mevrouw geen boodschap aan en moest ik maar zorgen dat er snel een bankafschrift werd gestuurd en toen hing mevrouw gewoon op!!!! Zeer nare ervaring met dit bedrijf en zeer onvriendelijk en onkundig geholpen
Haak
|Kreeg een aanmaning van een nabetaling alleen wist men niet van wanner dat was.Heb hierover gebeld en legde uit dat het niet klopte.Hierop werd de telefoon gewoon neer gegooid.Schofterig wordt je behandeld.
Merel
|Meest klantonvriendelijke bedrijf dat ik in tijden ben tegengekomen. Regelen facturen voor WMO gerechtigden. Vaak mensen die hulp nodig hebben in het dagelijks leven. Je kunt als mantelzorger alleen met ze bellen als je het BSN nummer van de persoon voor wie je dingen regelt hebt.
Ook blijven ze rekeningen sturen als iemand weken lang ligt te sterven in een ziekenhuis en helemaal geen gebruik maakt van WMO. Als je daar na overleiden over belt kan er geen condolance vanaf...
Ook hebben ze geen autmotaische incasso en als iemand vergeet te betalen omdat ze denken dat dat wel via automatische incasso gaat sturen ze direct een incassobureau op iemand af.
Totaal botte mensen aan de telefoon!
jaap weltevrede
|Afbreken en van de grond af opnieuw opbouwen…