In de week van oud en nieuw deze winkel bezocht. Normaliter gaan we altijd voor onze boodschappen naar C1000 in Amersfoort waar we erg tevreden over zijn dus we hadden hoge verwachtingen. Naar de kassa gingen we met onder andere vijf pakken Senseo voordeelverpakkingen (met grote letters op de verpakking). Een mooie aanbieding van Senseo, wat extra pads in de verpakking. Die pakken we mee dachten we. Bij de kassa aangekomen scande de normale verpakkingen 3,79 voor 36 pads en de voordeelverpakkingen van 48 pads 4,99 euro. Aangezien je dan op prijs per pad op hetzelfde bedrag uit komt gaf ik aan dat dit me niet leek te kloppen.
Volgens de dame achter de kassa/servicebalie bleek dit wel correct te zijn maar waren ze gewoon niet in de aanbieding bij C1000. Waarop ik reageerde dat het geen aanbieding van C1000 was maar van de leverancier Senseo. Nee dat begreep ik volgens haar verkeerd. Deze actie was in een andere week in de actie geweest bij C1000 maar nu niet meer dus nu moesten we gewoon 5 euro voor een pak betalen dus weg voordeel. Vervolgens beweerde ze dat we de koffie wel uit een ander schap gepakt moesten hebben dus met andere woorden, dat we een duurder pak voor een goedkopere prijs probeerden te krijgen! Vervolgens kwam er een andere vrouwelijke collega bij staan die het erg amusant vond en ons lacherig te woord stond. De klanten achter ons waren waarschijnlijk vaste klanten en die mochten ook nog even mee lachen met ze.
We voelden ons voor gek gezet en zijn de winkel uitgegaan, zonder de 'voordeel' verpakkingen.
Op 6 januari heb ik hierover contact gezocht met de C1000 klantenservice en zij gaven aan dat ze mijn reactie erg waardeerden en dat de verantwoordelijke persoon van C1000 Epe contact met mij zou opnemen. Na op 14 januari nog steeds niets vernomen te hebben heb ik opnieuw contact gezocht met de klantenservice van C1000, ditmaal geen reactie. We zijn nu ondertussen 2,5 weken verder en nog steeds radiostilte. Een ZEER slechte zaak C1000!
1 Review Plaats review
CarolienDijkh
|In de week van oud en nieuw deze winkel bezocht. Normaliter gaan we altijd voor onze boodschappen naar C1000 in Amersfoort waar we erg tevreden over zijn dus we hadden hoge verwachtingen. Naar de kassa gingen we met onder andere vijf pakken Senseo voordeelverpakkingen (met grote letters op de verpakking). Een mooie aanbieding van Senseo, wat extra pads in de verpakking. Die pakken we mee dachten we. Bij de kassa aangekomen scande de normale verpakkingen 3,79 voor 36 pads en de voordeelverpakkingen van 48 pads 4,99 euro. Aangezien je dan op prijs per pad op hetzelfde bedrag uit komt gaf ik aan dat dit me niet leek te kloppen.
Volgens de dame achter de kassa/servicebalie bleek dit wel correct te zijn maar waren ze gewoon niet in de aanbieding bij C1000. Waarop ik reageerde dat het geen aanbieding van C1000 was maar van de leverancier Senseo. Nee dat begreep ik volgens haar verkeerd. Deze actie was in een andere week in de actie geweest bij C1000 maar nu niet meer dus nu moesten we gewoon 5 euro voor een pak betalen dus weg voordeel. Vervolgens beweerde ze dat we de koffie wel uit een ander schap gepakt moesten hebben dus met andere woorden, dat we een duurder pak voor een goedkopere prijs probeerden te krijgen! Vervolgens kwam er een andere vrouwelijke collega bij staan die het erg amusant vond en ons lacherig te woord stond. De klanten achter ons waren waarschijnlijk vaste klanten en die mochten ook nog even mee lachen met ze.
We voelden ons voor gek gezet en zijn de winkel uitgegaan, zonder de 'voordeel' verpakkingen.
Op 6 januari heb ik hierover contact gezocht met de C1000 klantenservice en zij gaven aan dat ze mijn reactie erg waardeerden en dat de verantwoordelijke persoon van C1000 Epe contact met mij zou opnemen. Na op 14 januari nog steeds niets vernomen te hebben heb ik opnieuw contact gezocht met de klantenservice van C1000, ditmaal geen reactie. We zijn nu ondertussen 2,5 weken verder en nog steeds radiostilte. Een ZEER slechte zaak C1000!