Die site moet uit de lucht. Ik heb en geen fiets en geen geld terug. Dat noemen ze diefstal. Ik ga dan ook aangifte doen en hopen dat er niet nog meer mensen worden opgelicht.
H.J. van Meeteren
Deventer
0.0
0
1
Meester
|
Ga niet in zee met deze gasten Ik had een mooie fiets voor de verjaardag van mijn dochter gevonden dacht ik.
De voorwaarde leken goed en ook de site gaf vertrouwen.
Na de betaling via Ideal netjes een order bevestiging en de belofte dat de fiets de volgende dag bezorgt zou worden.. Op tijd dus voor de verjaardag van mijn dochter die twee dagen later jarig was
Echter na 2 dagen nog steeds geen fiets en de volgende dag was mijn dochter jarig. Dus geprobeerd contact te leggen met de leverancier via het telefoon nummer op de website. Inderdaad geen gehoor leek afgesloten te zijn.
Toen een mail gestuurd dat ik de order wilde annuleren omdat het te laat was en ik op zoek ben gegaan naar een andere fiets.
Na een dag kreeg ik een mail terug
"Door een technische storing waren wij afgelopen week niet in staat om alle orders te verwerken.
Hierdoor heeft het enige vertraging op gelopen, onze excusses hiervoor.
Uit onderstaande mail maak ik op dat u de bestelling wilt annuleren.
Dit is bij deze gedaan. U ontvangt u geld zo spoedig mogelijk retour.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet, BykiBike."
Dat kan natuurlijk maar dan ligt niet je mobiel er uit en je website is dan nog steeds op alleen je kan je orders niet verwerken? Ik ben zelf werkzaam in de ICT en weet hoe webwinkels werken en bij dergelijke storingen duurt het hooguit 12 uur, maar werkt echt alles weer want dat is niet handig om dit te lang laten duren, mits dat je het niet zo nauw neemt natuurlijk. Of je zet op je site dat er een storing is en de orders met vertraging verwerkt zullen worden. Niets van dat al. En het ergste is dat mijn geld na anderhalve maand nog niet terug is gestort en geen rea
0.0
0
1
Trendbox Panel
|
Miskoop Het product functioneert op bijna ieder onderdeel niet
3 Reviews Plaats review
Hendrik van Meeteren
|Die site moet uit de lucht. Ik heb en geen fiets en geen geld terug. Dat noemen ze diefstal. Ik ga dan ook aangifte doen en hopen dat er niet nog meer mensen worden opgelicht.
H.J. van Meeteren
Deventer
Ten Ham
|Meester
|Ga niet in zee met deze gasten
Ik had een mooie fiets voor de verjaardag van mijn dochter gevonden dacht ik.
De voorwaarde leken goed en ook de site gaf vertrouwen.
Na de betaling via Ideal netjes een order bevestiging en de belofte dat de fiets de volgende dag bezorgt zou worden.. Op tijd dus voor de verjaardag van mijn dochter die twee dagen later jarig was
Echter na 2 dagen nog steeds geen fiets en de volgende dag was mijn dochter jarig. Dus geprobeerd contact te leggen met de leverancier via het telefoon nummer op de website. Inderdaad geen gehoor leek afgesloten te zijn.
Toen een mail gestuurd dat ik de order wilde annuleren omdat het te laat was en ik op zoek ben gegaan naar een andere fiets.
Na een dag kreeg ik een mail terug
"Door een technische storing waren wij afgelopen week niet in staat om alle orders te verwerken.
Hierdoor heeft het enige vertraging op gelopen, onze excusses hiervoor.
Uit onderstaande mail maak ik op dat u de bestelling wilt annuleren.
Dit is bij deze gedaan. U ontvangt u geld zo spoedig mogelijk retour.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet, BykiBike."
Dat kan natuurlijk maar dan ligt niet je mobiel er uit en je website is dan nog steeds op alleen je kan je orders niet verwerken? Ik ben zelf werkzaam in de ICT en weet hoe webwinkels werken en bij dergelijke storingen duurt het hooguit 12 uur, maar werkt echt alles weer want dat is niet handig om dit te lang laten duren, mits dat je het niet zo nauw neemt natuurlijk. Of je zet op je site dat er een storing is en de orders met vertraging verwerkt zullen worden. Niets van dat al. En het ergste is dat mijn geld na anderhalve maand nog niet terug is gestort en geen rea
Trendbox Panel
|Miskoop
Het product functioneert op bijna ieder onderdeel niet