Hadden een lease auto, laatste maand vanwege te veel lasten niet betaald en de eind afrekening is nog niet betaald , met de lease maatschappij netjes een regeling getroffen. ze hebben ooit een keer terwijl ik al betaald had contact opgenomen met bvcm, maar toen had ikdus al betaald. maar bvcm blijft maar email, bellen en dreig brieven sturen. vandaag spanden de kroon, ze willen de auto bij ons weg gaan halen door een recherche team , nou laat maar komen auto is allang ingeleverd. of ze moeten de auto bij de lease maatschappij gaan weg halen, en die ziet ze aankomen ,a auto is al ruim 2 weken ingeleverd en b is er een regeling getroffen. het zijn gewoon cowboy s die gewoon doen waar ze zin in hebben
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jer
|
Sturen vorderingen zonder enig vooronderzoek en voorwerk. Een debiteur moet altijd minimaal een herinnering ontvangen voordat een incassobedrijf de vordering kan starten. Verder zijn er wettelijke incassokosten. BVCM heeft lak aan al deze regels. Geen herinnering ontvangen van mijn factuur en het incassobedrag is 100 EUR voor een factuur van 167 EUR, dit mag niet!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Martijn
|
Onjuiste handelswijze. Dit kantoor kiest er voor om communicatie vanuit uw klant te negeren. Ga met ze in zee en de klant zal een erg negatieve houding krijgen ten opzichte van uw bedrijf. Pluspunten: Geen. Minpunten: Communicatief onjuiste structuur.
3 Reviews Plaats review
r
|Hadden een lease auto, laatste maand vanwege te veel lasten niet betaald en de eind afrekening is nog niet betaald , met de lease maatschappij netjes een regeling getroffen. ze hebben ooit een keer terwijl ik al betaald had contact opgenomen met bvcm, maar toen had ikdus al betaald. maar bvcm blijft maar email, bellen en dreig brieven sturen. vandaag spanden de kroon, ze willen de auto bij ons weg gaan halen door een recherche team , nou laat maar komen auto is allang ingeleverd. of ze moeten de auto bij de lease maatschappij gaan weg halen, en die ziet ze aankomen ,a auto is al ruim 2 weken ingeleverd en b is er een regeling getroffen. het zijn gewoon cowboy s die gewoon doen waar ze zin in hebben
Jer
|Sturen vorderingen zonder enig vooronderzoek en voorwerk. Een debiteur moet altijd minimaal een herinnering ontvangen voordat een incassobedrijf de vordering kan starten. Verder zijn er wettelijke incassokosten. BVCM heeft lak aan al deze regels. Geen herinnering ontvangen van mijn factuur en het incassobedrag is 100 EUR voor een factuur van 167 EUR, dit mag niet!
Martijn
|Onjuiste handelswijze. Dit kantoor kiest er voor om communicatie vanuit uw klant te negeren. Ga met ze in zee en de klant zal een erg negatieve houding krijgen ten opzichte van uw bedrijf. Pluspunten: Geen. Minpunten: Communicatief onjuiste structuur.