Reactie aan Janet. Hoi Janet, aangezien ik geen mailadres van je heb, hoop ik je zo te bereiken. Ik heb deze week precies hetzelfde meegemaakt met dit bedrijf, en vroeg me af welke stappen jij hebt gezet tegen dit bedrijf, en of je wel of niet betaald hebt. Missch kun je me verder helpen hiermee. Alvast bedankt.
4.0
Willem Doornik
|
fraude bms. Je wordt door BMS telefonisch benaderd om de vermelding in het MKB-register stop te zetten. Of je dan een fax ondertekend wil terugsturen. De fax geeft echter niet weer wat er telefonisch afgesproken is, het neem een abonnement van 1 jaar kosten タ 4.269,72 Hierbij wordt met datums geknoeid. Daarna krijg je een factuur en daarna herinneringen en aanmaningen. Ga meteen naar de politie en meld dit bij steunpunt acquisitiefraude. Betaal de rekeningen NOOIT, want dan ben je echt het geld kwijt en bel BMS niet terug op het op de factuur vermelde 0900-nummer (1,30 / minuut)eventueel op nummer 050-3135527.
Dit bedrijf is gevestigd aan de Stockholmstraat 2 te Groningen. Meneer van BMS kan binnenkort visite verwachten, wat hij niet aangenaam zal vinden!. Pluspunten: geen. Minpunten: alles.
2.0
janet
|
BMS oplichters. Business Marketing Service = BMS Groningen bv is een oplichtersbedrijf.
Werkwijze:
je wordt als bedrijf gebeld met de mededeling dat je gratis een jaar op de site MKB-register.nl hebt gestaan en als je daar op wilt blijven staan moet je er nu voor betalen. Als je aangeeft dat je dit niet wilt, wordt er verteld dat ze een fax zullen sturen die je zo spoedig mogelijk moet terugsturen omdat anders de betalingstermijn ingaat. Als je dan als drukke ondernemer in de haast die fax vluchtig leest, ondertekent en snel verstuurd(want je wil geen vermelding tegen betaling), krijg je na meer als 8 dagen een dikke rekening. Het blijkt dat op de fax stond: WENST GEEN AUTOMATISCHE VERLENGING na 30-9-2011, i.p.v. 2010. Later als je goed kijkt, zie je dat de tekst op de fax niet overeenkomt met wat er via de telefoon is gezegd. Het zijn oplichters die bij vele bedrijven dit op deze manier al hebben gedaan. Pluspunten: geen. Minpunten: alles.
3 Reviews Plaats review
Iris Weijts
|Reactie aan Janet. Hoi Janet, aangezien ik geen mailadres van je heb, hoop ik je zo te bereiken. Ik heb deze week precies hetzelfde meegemaakt met dit bedrijf, en vroeg me af welke stappen jij hebt gezet tegen dit bedrijf, en of je wel of niet betaald hebt. Missch kun je me verder helpen hiermee. Alvast bedankt.
Willem Doornik
|fraude bms. Je wordt door BMS telefonisch benaderd om de vermelding in het MKB-register stop te zetten. Of je dan een fax ondertekend wil terugsturen. De fax geeft echter niet weer wat er telefonisch afgesproken is, het neem een abonnement van 1 jaar kosten タ 4.269,72 Hierbij wordt met datums geknoeid. Daarna krijg je een factuur en daarna herinneringen en aanmaningen. Ga meteen naar de politie en meld dit bij steunpunt acquisitiefraude. Betaal de rekeningen NOOIT, want dan ben je echt het geld kwijt en bel BMS niet terug op het op de factuur vermelde 0900-nummer (1,30 / minuut)eventueel op nummer 050-3135527.
Dit bedrijf is gevestigd aan de Stockholmstraat 2 te Groningen. Meneer van BMS kan binnenkort visite verwachten, wat hij niet aangenaam zal vinden!. Pluspunten: geen. Minpunten: alles.
janet
|BMS oplichters. Business Marketing Service = BMS Groningen bv is een oplichtersbedrijf.
Werkwijze:
je wordt als bedrijf gebeld met de mededeling dat je gratis een jaar op de site MKB-register.nl hebt gestaan en als je daar op wilt blijven staan moet je er nu voor betalen. Als je aangeeft dat je dit niet wilt, wordt er verteld dat ze een fax zullen sturen die je zo spoedig mogelijk moet terugsturen omdat anders de betalingstermijn ingaat. Als je dan als drukke ondernemer in de haast die fax vluchtig leest, ondertekent en snel verstuurd(want je wil geen vermelding tegen betaling), krijg je na meer als 8 dagen een dikke rekening. Het blijkt dat op de fax stond: WENST GEEN AUTOMATISCHE VERLENGING na 30-9-2011, i.p.v. 2010. Later als je goed kijkt, zie je dat de tekst op de fax niet overeenkomt met wat er via de telefoon is gezegd. Het zijn oplichters die bij vele bedrijven dit op deze manier al hebben gedaan. Pluspunten: geen. Minpunten: alles.