Verschrikkelijke service. Ben erg onprofessioneel geholpen toen ik terug kwam met een defect sieraad wat ik er reeds had gekocht. Jammer jammer jammer. Werd nageroepen in de winkel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anoniem
|
Waardeloze winkel, bestelling gedaan omdat het product niet op voorraad was. Er werd mij toen verteld dat de totale kosten 17,50 waren (Dit is ook ingevuld op het bestel formulier) bij afhalen was echter dit bedrag aangepast naar 27,50 zonder enige vermelding. Toen ik erom vroeg kreeg ik als antwoord ja voor die prijs kan ik ze niet verkopen (niet eens excuses voor de door hun gemaakte fout) en werd afgeblaft. Dit was mijn vaste juwelier maar door zo'n onprofessioneel bedrijf wil je niet geholpen worden
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Janneke
|
Kwam er altijd graag. Tot vandaag. Heb 2 maanden geleden een goudkleurige kettinkje gehad wat volledig zwart gekleurd is. Koste kettinkje was €80,-. Dus wel redelijk om terug te gaan. Mij is verteld dat ik er 1 jaar garantie op heb. Eenmaal terug in de winkel was er niets mogelijk en ben ik vreselijk afgeblaft door een oudere dame die daar in de winkel werkt. Ik werd uitgemaakt voor leugenaar en er was geen enkele ruimte om samen naar een oplossing te kijken. Erg jammer. Mevrouw zei dat ik pech had. En dat was het dan weg €80,- en een kettinkje wat niet meer te dragen is. Ik kom er niet meer!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J. Martens.
|
Garantie tot aan de deur! Schuiven de schuld op de klant.
4 Reviews Plaats review
Anoniem
|Verschrikkelijke service. Ben erg onprofessioneel geholpen toen ik terug kwam met een defect sieraad wat ik er reeds had gekocht. Jammer jammer jammer. Werd nageroepen in de winkel.
Anoniem
|Waardeloze winkel, bestelling gedaan omdat het product niet op voorraad was. Er werd mij toen verteld dat de totale kosten 17,50 waren (Dit is ook ingevuld op het bestel formulier) bij afhalen was echter dit bedrag aangepast naar 27,50 zonder enige vermelding. Toen ik erom vroeg kreeg ik als antwoord ja voor die prijs kan ik ze niet verkopen (niet eens excuses voor de door hun gemaakte fout) en werd afgeblaft. Dit was mijn vaste juwelier maar door zo'n onprofessioneel bedrijf wil je niet geholpen worden
Janneke
|Kwam er altijd graag. Tot vandaag. Heb 2 maanden geleden een goudkleurige kettinkje gehad wat volledig zwart gekleurd is. Koste kettinkje was €80,-. Dus wel redelijk om terug te gaan. Mij is verteld dat ik er 1 jaar garantie op heb. Eenmaal terug in de winkel was er niets mogelijk en ben ik vreselijk afgeblaft door een oudere dame die daar in de winkel werkt. Ik werd uitgemaakt voor leugenaar en er was geen enkele ruimte om samen naar een oplossing te kijken. Erg jammer. Mevrouw zei dat ik pech had. En dat was het dan weg €80,- en een kettinkje wat niet meer te dragen is. Ik kom er niet meer!!!!
J. Martens.
|Garantie tot aan de deur! Schuiven de schuld op de klant.