Verschrikkelijk slechte service. Levertijd is veel langer dan afgesproken. Medewerkers zijn ronduit grof. En niemand heeft enig idee hoe ze een klacht afhandelen. Ze verwijzen allemaal naar elkaar. Maar een oplossing krijg je niet.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Amber
|
Een tafel van maar liefs €1.200 gekocht bij de budget homestore. Deze werd begin dit jaar kapot geleverd. De doos was beschadigd maar de bezorgers gaven aan de tafel gecontroleerd te hebben en dat er geen beschadiging was. Deze was er echter wel. Direct hierna contact opgenomen met de winkel. Vervolgens is een restaurateur langsgekomen en heeft de beschadiging bijgemaakt. De tafel is mat zwart en het bijgemaakte stuk is glimmend zwart (dit kan niet in mat zwart gemaakt worden) hierdoor blijf je de beschadiging zien.
Na 5 maanden lang contact te hebben gehad met de budget homestore en in totaal 3 monteurs/restaurateurs op bezoek te hebben gehad hebben ze vandaag de knoop doorgehakt en krijgen we een tegemoetkoming van €50,- in winkel tegoed (4% van het aankoop bedrag wordt hiermee vergoed).
Voor de prijs die we betaalt hebben voor deze tafel verwacht ik perfectie en geen bijgemaakte tafel. Tevens is de beschadiging aan de tafel fout van het bezorgbedrijf en zitten wij nu met de gebakken peren.
Kortom, slechte service!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Judith
|
Hele lange levertijd, in week 42 besteld en pas in week 5 ontvangen, levertijd van 15 weken, in plaats van de beloofde 8-12 weken, "want de feestdagen zitten ertussen"! Als ik bestel in week 42 en ik tel 8 weken verder zijn er geen feestdagen te bekennen. Klantenservice geeft tegenstrijdige informatie hierover. Zijn niet genegen om met de klant mee te denken. Heb uiteindelijk in week 5 zélf gebeld om te informeren wanneer ze kwamen leveren die week. Op desbetreffende dag kwamen ze uiteindelijk ook nog eens 2 uur later dan afgesproken. Producten zijn verder wel prima, dus daar heb ik geen klacht over, maar wel over de ellendig lange levertijd, vind 15 weken echt niet normaal...
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Yvette vd Essen
|
Budget Home Store XXL Horst Budget Home Store Heerlen Budget home Store XXL Nijmegen Budget Store XXL ben voorzichtig als je hier wat koopt!!
Ziet er leuk uit.... maar kwaliteit? Dat krijg je niet.
Wat een kwaliteit! ????
Wat een service!????
2,5 jaar geleden een bankstel gekocht voor bijna €3000,-. Bij hoog en laag volhouden (ook nu nog ????) "het is een leerproduct".
We lopen de winkel in Heerlen binnen met de foto's en krijgen de melding "tsja, we geven maar 2 jaar garantie", en als coulance (????☺????????) geven jullie ons €70,- korting op een bestelling van €1650,-.
En dit na bijna 16 weken aan het lijntje gehouden te zijn. In een tijd dat iedere winkel je dood gooit met 10% korting.
We konden wel een nieuw bankstel kopen met 50% korting (er zat wel een maximum wat nooit bekend is gemaakt aan die korting).
Echt waar?
Ja, helaas, het was onze keus om onze nieuwe bank #niét bij jullie te kopen.
Gek hè als je de foto's ziet?
En dan nóg een verkoper/manager die zegt (tsja er stonden klanten naast hem) "het is leer mevrouw".
Leer-resten vermengd met lijm op een stof plakken is GEEN LEER!!!!
Poels Wonen en Slapen geen mooie reclame!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
goed behandeld Dit bedrijf komt de meubelen thuis afleveren , die anderen niet en je hoeft niet aan te betealen
5 Reviews Plaats review
Anna
|Verschrikkelijk slechte service. Levertijd is veel langer dan afgesproken. Medewerkers zijn ronduit grof. En niemand heeft enig idee hoe ze een klacht afhandelen. Ze verwijzen allemaal naar elkaar. Maar een oplossing krijg je niet.
Amber
|Een tafel van maar liefs €1.200 gekocht bij de budget homestore. Deze werd begin dit jaar kapot geleverd. De doos was beschadigd maar de bezorgers gaven aan de tafel gecontroleerd te hebben en dat er geen beschadiging was. Deze was er echter wel. Direct hierna contact opgenomen met de winkel. Vervolgens is een restaurateur langsgekomen en heeft de beschadiging bijgemaakt. De tafel is mat zwart en het bijgemaakte stuk is glimmend zwart (dit kan niet in mat zwart gemaakt worden) hierdoor blijf je de beschadiging zien.
Na 5 maanden lang contact te hebben gehad met de budget homestore en in totaal 3 monteurs/restaurateurs op bezoek te hebben gehad hebben ze vandaag de knoop doorgehakt en krijgen we een tegemoetkoming van €50,- in winkel tegoed (4% van het aankoop bedrag wordt hiermee vergoed).
Voor de prijs die we betaalt hebben voor deze tafel verwacht ik perfectie en geen bijgemaakte tafel. Tevens is de beschadiging aan de tafel fout van het bezorgbedrijf en zitten wij nu met de gebakken peren.
Kortom, slechte service!
Judith
|Hele lange levertijd, in week 42 besteld en pas in week 5 ontvangen, levertijd van 15 weken, in plaats van de beloofde 8-12 weken, "want de feestdagen zitten ertussen"! Als ik bestel in week 42 en ik tel 8 weken verder zijn er geen feestdagen te bekennen. Klantenservice geeft tegenstrijdige informatie hierover. Zijn niet genegen om met de klant mee te denken. Heb uiteindelijk in week 5 zélf gebeld om te informeren wanneer ze kwamen leveren die week. Op desbetreffende dag kwamen ze uiteindelijk ook nog eens 2 uur later dan afgesproken. Producten zijn verder wel prima, dus daar heb ik geen klacht over, maar wel over de ellendig lange levertijd, vind 15 weken echt niet normaal...
Yvette vd Essen
|Budget Home Store XXL Horst Budget Home Store Heerlen Budget home Store XXL Nijmegen Budget Store XXL ben voorzichtig als je hier wat koopt!!
Ziet er leuk uit.... maar kwaliteit? Dat krijg je niet.
Wat een kwaliteit! ????
Wat een service!????
2,5 jaar geleden een bankstel gekocht voor bijna €3000,-. Bij hoog en laag volhouden (ook nu nog ????) "het is een leerproduct".
We lopen de winkel in Heerlen binnen met de foto's en krijgen de melding "tsja, we geven maar 2 jaar garantie", en als coulance (????☺????????) geven jullie ons €70,- korting op een bestelling van €1650,-.
En dit na bijna 16 weken aan het lijntje gehouden te zijn. In een tijd dat iedere winkel je dood gooit met 10% korting.
We konden wel een nieuw bankstel kopen met 50% korting (er zat wel een maximum wat nooit bekend is gemaakt aan die korting).
Echt waar?
Ja, helaas, het was onze keus om onze nieuwe bank #niét bij jullie te kopen.
Gek hè als je de foto's ziet?
En dan nóg een verkoper/manager die zegt (tsja er stonden klanten naast hem) "het is leer mevrouw".
Leer-resten vermengd met lijm op een stof plakken is GEEN LEER!!!!
Poels Wonen en Slapen geen mooie reclame!
Trendbox Panel
|goed behandeld
Dit bedrijf komt de meubelen thuis afleveren , die anderen niet en je hoeft niet aan te betealen