Tijdens vakantie pech met versnelling elektrische fiets. Binnen drie kwartier was de fiets weer gerepareerd. Supersnel en ook voor een mooi prijsje. Toffe service!!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J. vd P.
|
Prima service, een van de beste in wijde omgeving !
Kom al jaren met mijn fiets, eerst voor reparatie, ondanks dat ik de fiets op internet heb besteld PRIMA geholpen, nu sinds vorig jaar bij "Lub" fiets gekocht
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
jan
|
Onvriendelijke behandeling. Kom je met de fiets van je beteuterde zoon bij de fietsenmaker. Het achterwiel klonk niet goed. Misschien een lager die vervangen moet worden. Krijg je van de fietsenmaker eerst een oordeel over de fiets: was een goedkoop fietsje zeker! Ik vertel dat hij van het Internet komt. Ja, dat is dom hë? is zijn reactie. Als ik zeg dat ik het een beetje raar vind dat hij dat zo zegt, antwoordt hij. Dat mag ik toch wel vinden, dat dat dom is? Ze hebben blijkbaar klanten genoeg! Ik heb mijn fiets zo weer mee terug genomen. Mij zien ze daar niet weer!. Minpunten: Klantvriendelijkheid, fatsoen.
2.0
Dame
|
Prima service !. Hallo, ik ben prima geholpen, was namelijk op (fiets)vakantie en had een lekke band. Onder het genot van een kopje koffie bij de buren (cafë Flater) werd mijn fiets binnen een half uurtje gemaakt. ondanks dat het die middag erg druk was. Pluspunten: Service, Klantvriendelijkheid. Minpunten: geen.
10
wagenaar
|
niks mis mee goeie service. De enigste goede van ommen. Goede fietsenzaak. pakt alles aan, prijzen vooraf.
In tegenstelling tot die ander zak in ommen v d sligte die
met regelmaat klanten weigert die geen fiets bij hem hebben gekocht.
U zult maar op vakantie zijn en uw zoontje krijgt een lekke band en
de fiets is niet bij van de sligte gekocht. Maar goed dat brunink er is of veurink fietsen iets verderop. Pluspunten: duidelijk, altijd wel wat te regelen en goede service. Minpunten: krappe zaak.
6 Reviews Plaats review
Dorettie van Krimpen
|Tijdens vakantie pech met versnelling elektrische fiets. Binnen drie kwartier was de fiets weer gerepareerd. Supersnel en ook voor een mooi prijsje. Toffe service!!!
J. vd P.
|Prima service, een van de beste in wijde omgeving !
Kom al jaren met mijn fiets, eerst voor reparatie, ondanks dat ik de fiets op internet heb besteld PRIMA geholpen, nu sinds vorig jaar bij "Lub" fiets gekocht
jan
|Onvriendelijke behandeling. Kom je met de fiets van je beteuterde zoon bij de fietsenmaker. Het achterwiel klonk niet goed. Misschien een lager die vervangen moet worden. Krijg je van de fietsenmaker eerst een oordeel over de fiets: was een goedkoop fietsje zeker! Ik vertel dat hij van het Internet komt. Ja, dat is dom hë? is zijn reactie. Als ik zeg dat ik het een beetje raar vind dat hij dat zo zegt, antwoordt hij. Dat mag ik toch wel vinden, dat dat dom is? Ze hebben blijkbaar klanten genoeg! Ik heb mijn fiets zo weer mee terug genomen. Mij zien ze daar niet weer!. Minpunten: Klantvriendelijkheid, fatsoen.
Dame
|Prima service !. Hallo, ik ben prima geholpen, was namelijk op (fiets)vakantie en had een lekke band. Onder het genot van een kopje koffie bij de buren (cafë Flater) werd mijn fiets binnen een half uurtje gemaakt. ondanks dat het die middag erg druk was. Pluspunten: Service, Klantvriendelijkheid. Minpunten: geen.
wagenaar
|niks mis mee goeie service. De enigste goede van ommen. Goede fietsenzaak. pakt alles aan, prijzen vooraf.
In tegenstelling tot die ander zak in ommen v d sligte die
met regelmaat klanten weigert die geen fiets bij hem hebben gekocht.
U zult maar op vakantie zijn en uw zoontje krijgt een lekke band en
de fiets is niet bij van de sligte gekocht. Maar goed dat brunink er is of veurink fietsen iets verderop. Pluspunten: duidelijk, altijd wel wat te regelen en goede service. Minpunten: krappe zaak.