Nieuw Ebel horloge gekocht. Goede service en erg prettig geholpen door verkoopster.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul
|
Erg tevreden over deze juwelier. Aardig en vakkundig personeel met een ruime keuze aan sieraden en horloges.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jansen
|
Tissot horloge met waterschade voor reparatie gebracht, de wijzerplaat was oorspronkelijk blauw, na reparatie was de wijzerplaat champagne geel! nooit weer Brummer!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bea
|
Het is al een tijdje geleden maar staat in mijn geheugen gegrift! Ring gekregen, op mijn verjaardag, met zarkonia steentje er in, na een week was het steentje verdwenen. De dame achter de balie zei dat het mijn eigen schuld was, moest ik maar geen huishoudelijk werk doen en zware kratten tillen..... Ik was hier nog nooit eerder geweest, ze kent me niet eens. Dit was mijn eerste bezoek aan deze winkel.... Ook gelijk mijn laatste! Kansloos!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
lobbes
|
trouwringen. verkleuring van wit gouden trouwringen , is niet gemeld bij aankoop dat dat normaal is, na 2 x terug brengen van de ringen wil hij niet komen tot een fatsoendelijke oplossing,dus,let op het is een grote oplichter. Minpunten: is niet klantgericht, en geeft geen of misleidende informatie,
5 Reviews Plaats review
Erwin
|Nieuw Ebel horloge gekocht. Goede service en erg prettig geholpen door verkoopster.
Paul
|Erg tevreden over deze juwelier. Aardig en vakkundig personeel met een ruime keuze aan sieraden en horloges.
Jansen
|Tissot horloge met waterschade voor reparatie gebracht, de wijzerplaat was oorspronkelijk blauw, na reparatie was de wijzerplaat champagne geel! nooit weer Brummer!
Bea
|Het is al een tijdje geleden maar staat in mijn geheugen gegrift! Ring gekregen, op mijn verjaardag, met zarkonia steentje er in, na een week was het steentje verdwenen. De dame achter de balie zei dat het mijn eigen schuld was, moest ik maar geen huishoudelijk werk doen en zware kratten tillen..... Ik was hier nog nooit eerder geweest, ze kent me niet eens. Dit was mijn eerste bezoek aan deze winkel.... Ook gelijk mijn laatste! Kansloos!
lobbes
|trouwringen. verkleuring van wit gouden trouwringen , is niet gemeld bij aankoop dat dat normaal is, na 2 x terug brengen van de ringen wil hij niet komen tot een fatsoendelijke oplossing,dus,let op het is een grote oplichter. Minpunten: is niet klantgericht, en geeft geen of misleidende informatie,
triest dat je zo met mensen om gaat.