Wat een teleurstellende ervaring was dit voor ons bij bruidshuis Elly te Zwanenburg. Een prachtige (dure) jurk van Nicole Spose gekocht (later bleek het overigens een jurk van de oude collectie te zijn).
De eerste passessie maakten ze er een feestje van. Daarna, toen het geld binnen was, ging het al snel bergafwaarts. Er werd zelfs “voorgetekend” aan ons dat een jurk met een kanten inzet stuk aan de voorkant toch echt nooit recht kon worden.. ik moest maar met een scheve jurk gaan lopen. het is dat mijn moeder mee was die kon uitleggen dat een jurk die eerst recht was toch ook na iets inkorten nog steeds recht zou moeten kunnen worden...
De jurk is echter alsnog zo enorm slecht afgeleverd en op de “grote dag” bij het aantrekken bleek meteen de hele voorkant over de grond te gaan hangen. We hebben het zelf met naald en draad vast moeten zetten gedurende de dag, omdat er anders niet mee te lopen viel. Wat heeft dat veel stress gegeven.
Hoe er vervolgens gereageerd is door de eigenaresse, daar hebben we echt geen woorden voor.... Geen enkel excuus, alleen maar indekken en de schuld bij ons proberen te leggen (misschien had je de hoepel niet aangetrokken, en: zo’n slechte jurk leveren wij absoluut niet gaven ze aan na het zien van foto’s). Je merkte meteen aan de reacties dat het vaker mis gaat en dat ze gewend zijn geraakt op deze manier te reageren.
Kijk uit voor deze mensen. Ze doen alsof het erom gaat dat het een prachtige dag wordt waarbij je zo centraal staat dat het heel belangrijk is een perfecte (dure) jurk aan te schaffen. Maar als het geld eenmaal binnen is kan dat hun echt helemaal niks, maar dan ook niks meer schelen... koop dus ergens anders, of online. In ieder geval niet bij deze mensen.
1 Review Plaats review
Larissa
|Wat een teleurstellende ervaring was dit voor ons bij bruidshuis Elly te Zwanenburg. Een prachtige (dure) jurk van Nicole Spose gekocht (later bleek het overigens een jurk van de oude collectie te zijn).
De eerste passessie maakten ze er een feestje van. Daarna, toen het geld binnen was, ging het al snel bergafwaarts. Er werd zelfs “voorgetekend” aan ons dat een jurk met een kanten inzet stuk aan de voorkant toch echt nooit recht kon worden.. ik moest maar met een scheve jurk gaan lopen. het is dat mijn moeder mee was die kon uitleggen dat een jurk die eerst recht was toch ook na iets inkorten nog steeds recht zou moeten kunnen worden...
De jurk is echter alsnog zo enorm slecht afgeleverd en op de “grote dag” bij het aantrekken bleek meteen de hele voorkant over de grond te gaan hangen. We hebben het zelf met naald en draad vast moeten zetten gedurende de dag, omdat er anders niet mee te lopen viel. Wat heeft dat veel stress gegeven.
Hoe er vervolgens gereageerd is door de eigenaresse, daar hebben we echt geen woorden voor.... Geen enkel excuus, alleen maar indekken en de schuld bij ons proberen te leggen (misschien had je de hoepel niet aangetrokken, en: zo’n slechte jurk leveren wij absoluut niet gaven ze aan na het zien van foto’s). Je merkte meteen aan de reacties dat het vaker mis gaat en dat ze gewend zijn geraakt op deze manier te reageren.
Kijk uit voor deze mensen. Ze doen alsof het erom gaat dat het een prachtige dag wordt waarbij je zo centraal staat dat het heel belangrijk is een perfecte (dure) jurk aan te schaffen. Maar als het geld eenmaal binnen is kan dat hun echt helemaal niks, maar dan ook niks meer schelen... koop dus ergens anders, of online. In ieder geval niet bij deze mensen.