Via een vriend hier gekomen omdat hij tevreden was over Brugman Zaandam.
Gesprek was goed, vriendelijk en behulpzaam.
Maar toen de keuken geleverd werd zijn de problemen begonnen.
- vestiging manager heeft een berekeningsfout gemaakt met openslaande hoge kasten, deze komen tegen de inbouwkasten. Hij had hier geen rekening mee gehouden.
Kasten zijn ingekort, was geen andere optie en nu passen er minder dingen in.
Na veel aandringen worden de kasten opnieuw besteld maar hier gaat maanden overheen.
We krijgen dus korte kasten en moeten het daarmee doen omdat iemand een fout heeft gemaakt.
- verkeerde boiler is geleverd, wederom fout vestiging manager. Het is dat ik het eea op mail heb betreft de boiler want anders moest ik zeker betalen omdat de boiler die wij wilden hebben duurder is.
- we zitten nu al een week zonder boiler dus zonder water in de keuken, wordt ik gebeld door Brugman: ze hebben een afspraak gemaakt met spoed om de boiler te monteren. Afspraak is 5 augustus, keuken is 19 juli geleverd. Dat noemen ze spoed.
- vestiging manager Zaandam doet niets voor ons, hij schuift alle schuld af bij de klantenservice en het moet daar maar opgelost worden.
Ik ben zowat elke dag aan het bellen met Brugman, lange wachttijden en niemand die helpt.. hele lange wachttijden bij klantenservice.
koop hier geen keuken, hoe aardig of behulpzaam ze eerst zijn. Dat verdwijnt zodra er iets moet gebeuren.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Yvonne Sjoerdsma
|
Zeer prettig geadviseerd door de heer Roy ***. Begreep snel wat wij wilden en adviseerde toen ook zeer gericht. We waren er snel uit.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mama
|
Heel erg slecht. Trap niet in de mooie verkooppraatjes! Alles wat fout kan gaan is bij ons fout gegaan, 3 maanden zonder badkamer gezeten, 2 aannemers gehad, stankoverlast, offerte waar nog vanalles bij kwam en nu een belachelijk dure toiletpot (hoe dom konden we zijn) die onderhoudsvrij zou zijn met een kalkstreep. Elke 2 weken 24 uur een doek met schoonmaakazijn er in leggen (waar moet ik dan naar toilet?) Vind ik niet onderhoudsvrij. Mijn toiletpot van de bouwmarkt is na 10 jaar schoon en kalkvrij! Ze komen ons niet eens tegemoet terwijl dit in de garantieperiode als is aangegeven!!!
Dus ga nooit naar Brugman!!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Gameren
|
verkoper niet helemaal zeker van zichzelf moest veel terugkoppelen met collega
69 Reviews Plaats review
Yasser
|Via een vriend hier gekomen omdat hij tevreden was over Brugman Zaandam.
Gesprek was goed, vriendelijk en behulpzaam.
Maar toen de keuken geleverd werd zijn de problemen begonnen.
- vestiging manager heeft een berekeningsfout gemaakt met openslaande hoge kasten, deze komen tegen de inbouwkasten. Hij had hier geen rekening mee gehouden.
Kasten zijn ingekort, was geen andere optie en nu passen er minder dingen in.
Na veel aandringen worden de kasten opnieuw besteld maar hier gaat maanden overheen.
We krijgen dus korte kasten en moeten het daarmee doen omdat iemand een fout heeft gemaakt.
- verkeerde boiler is geleverd, wederom fout vestiging manager. Het is dat ik het eea op mail heb betreft de boiler want anders moest ik zeker betalen omdat de boiler die wij wilden hebben duurder is.
- we zitten nu al een week zonder boiler dus zonder water in de keuken, wordt ik gebeld door Brugman: ze hebben een afspraak gemaakt met spoed om de boiler te monteren. Afspraak is 5 augustus, keuken is 19 juli geleverd. Dat noemen ze spoed.
- vestiging manager Zaandam doet niets voor ons, hij schuift alle schuld af bij de klantenservice en het moet daar maar opgelost worden.
Ik ben zowat elke dag aan het bellen met Brugman, lange wachttijden en niemand die helpt.. hele lange wachttijden bij klantenservice.
koop hier geen keuken, hoe aardig of behulpzaam ze eerst zijn. Dat verdwijnt zodra er iets moet gebeuren.
Yvonne Sjoerdsma
|Zeer prettig geadviseerd door de heer Roy ***. Begreep snel wat wij wilden en adviseerde toen ook zeer gericht. We waren er snel uit.
Mama
|Heel erg slecht. Trap niet in de mooie verkooppraatjes! Alles wat fout kan gaan is bij ons fout gegaan, 3 maanden zonder badkamer gezeten, 2 aannemers gehad, stankoverlast, offerte waar nog vanalles bij kwam en nu een belachelijk dure toiletpot (hoe dom konden we zijn) die onderhoudsvrij zou zijn met een kalkstreep. Elke 2 weken 24 uur een doek met schoonmaakazijn er in leggen (waar moet ik dan naar toilet?) Vind ik niet onderhoudsvrij. Mijn toiletpot van de bouwmarkt is na 10 jaar schoon en kalkvrij! Ze komen ons niet eens tegemoet terwijl dit in de garantieperiode als is aangegeven!!!
Dus ga nooit naar Brugman!!!!
Gameren
|verkoper niet helemaal zeker van zichzelf moest veel terugkoppelen met collega
Jong
|goed communicatie en snelle afhandeling