Alles kan, niets is een probleem, totdat je betaald heb, dan is het allemaal “een andere afdeling”
Betreft complete keuken en badkamer.
Aankoop is geleverd en gemonteerd in december 2020, er ontbreken items die ik tot nu toe niet heb ontvangen, hoewel ik zoveel telefoontjes en e-mails naar de klantenservice heb gepleegd, maar tot nu toe kan ik geen geplande datum krijgen om de ontbrekende items te bezorgen.
Bovendien hadden de geleverde keuken en badkamer ook defecte apparaten, wat zo moeilijk is om een afspraak te plannen om ze te repareren.
Zeer slechte klantenservice.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lizette
|
Nooit meer. De oven is kapot geleverd door Brugman, wij verplaatsen dijken om de klantenservice te kunnen bereiken (slechts een paar uur per dag beschikbaar, 30 minuten in de wacht gestaan), om vervolgens een arrogante medewerker aan de lijn te krijgen dat ze weinig voor ons kan doen omdat dit nou eenmaal de voorwaarden zijn. Ze kunnen als zogenaamde service (pardon?) een nieuwe oven leveren, maar ze kan niet vertellen wanneer dit zal zijn. Daarnaast mogen we hem zelf gaan installeren. Ook zit er een verspringing in de kastjes (het loopt niet in één lijn door, één van de kasten zit een paar centimeter hoger), wat NOOIT met ons besproken is. Nooit. We begrijpen ook niet waarom dit zo is want wie tekent en verkoopt er nou een keuken die niet recht loopt? Wij hebben 3D tekeningen gekregen waar alles gewoon keurig gelijk loopt. Maar mevrouw van de klanten"service" verteld ons dat deze tekeningen "helaas" niet leidend zijn. Wij geven tienduizenden euro's uit bij dit bedrijf en wat krijgen we er voor terug? Je zou op z'n minst wat empathie en service verwachten. Het lijkt me dat dit beter op te lossen valt. We zijn zeer teleurgesteld***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
m braakman
|
De keuken heb ik in 2019 gekocht !! naar alle tevredenheid, en toen ik gisteren 1 jaar later in de schowroom kwam, werd ik herkend,,, door de verkoper,,, nou dat bewijst toch wel dat er met aandacht wordt gewerkt.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Familie van der Putten
|
Nieuwe keuken en badkamer gekocht vorig jaar mei. Krijgen net keurig een telefoontje dat de badkamer bezorgt wordt binnen een kwartier, keurig netjes. Keuken staat al en wat een plaatje is het geworden, keurig gezet door een medewerker van Brugman, netjes gewerkt en niet te vergeten snel
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Brugman Keukens & Badkamers
|
De gesprekken met Robin gingen allemaal prima en hij kon ons goed uitleggen hoe of wat. Alleen begon al het gezeik na aanschaf van de keuken. Hierbij heeft Brugman de gewoonte om afspraken niet na te komen, zo had de inmeter ineens een uur te vroeg alles al ingemeten en kwam de medewerker van de montage pas driekwartier later bij ons huis aan.
Verder kreeg ik een service medewerker aan de telefoon die letterlijk ons de schuld gaf van het verkeerd monteren van de leidingen, terwijl ik hier het schema van brugman hierin heb aangehouden.
87 Reviews Plaats review
IK
|Alles kan, niets is een probleem, totdat je betaald heb, dan is het allemaal “een andere afdeling”
Betreft complete keuken en badkamer.
Aankoop is geleverd en gemonteerd in december 2020, er ontbreken items die ik tot nu toe niet heb ontvangen, hoewel ik zoveel telefoontjes en e-mails naar de klantenservice heb gepleegd, maar tot nu toe kan ik geen geplande datum krijgen om de ontbrekende items te bezorgen.
Bovendien hadden de geleverde keuken en badkamer ook defecte apparaten, wat zo moeilijk is om een afspraak te plannen om ze te repareren.
Zeer slechte klantenservice.
Lizette
|Nooit meer. De oven is kapot geleverd door Brugman, wij verplaatsen dijken om de klantenservice te kunnen bereiken (slechts een paar uur per dag beschikbaar, 30 minuten in de wacht gestaan), om vervolgens een arrogante medewerker aan de lijn te krijgen dat ze weinig voor ons kan doen omdat dit nou eenmaal de voorwaarden zijn. Ze kunnen als zogenaamde service (pardon?) een nieuwe oven leveren, maar ze kan niet vertellen wanneer dit zal zijn. Daarnaast mogen we hem zelf gaan installeren. Ook zit er een verspringing in de kastjes (het loopt niet in één lijn door, één van de kasten zit een paar centimeter hoger), wat NOOIT met ons besproken is. Nooit. We begrijpen ook niet waarom dit zo is want wie tekent en verkoopt er nou een keuken die niet recht loopt? Wij hebben 3D tekeningen gekregen waar alles gewoon keurig gelijk loopt. Maar mevrouw van de klanten"service" verteld ons dat deze tekeningen "helaas" niet leidend zijn. Wij geven tienduizenden euro's uit bij dit bedrijf en wat krijgen we er voor terug? Je zou op z'n minst wat empathie en service verwachten. Het lijkt me dat dit beter op te lossen valt. We zijn zeer teleurgesteld***
m braakman
|De keuken heb ik in 2019 gekocht !! naar alle tevredenheid, en toen ik gisteren 1 jaar later in de schowroom kwam, werd ik herkend,,, door de verkoper,,, nou dat bewijst toch wel dat er met aandacht wordt gewerkt.
Familie van der Putten
|Nieuwe keuken en badkamer gekocht vorig jaar mei. Krijgen net keurig een telefoontje dat de badkamer bezorgt wordt binnen een kwartier, keurig netjes. Keuken staat al en wat een plaatje is het geworden, keurig gezet door een medewerker van Brugman, netjes gewerkt en niet te vergeten snel
Klant van Brugman Keukens & Badkamers
|De gesprekken met Robin gingen allemaal prima en hij kon ons goed uitleggen hoe of wat. Alleen begon al het gezeik na aanschaf van de keuken. Hierbij heeft Brugman de gewoonte om afspraken niet na te komen, zo had de inmeter ineens een uur te vroeg alles al ingemeten en kwam de medewerker van de montage pas driekwartier later bij ons huis aan.
Verder kreeg ik een service medewerker aan de telefoon die letterlijk ons de schuld gaf van het verkeerd monteren van de leidingen, terwijl ik hier het schema van brugman hierin heb aangehouden.