We zijn bijzonder goed en netjes geholpen door Rob *** hij heeft alle tijd voor ons genomen en alles goed uitgelegd en uitgetekend.wij zijn dik te vreden. Ze zijn niet opdringerig of drammerig dat je moet tekenen gaat heel relaxed en betalen komt wel. Laat het maar even bezinken.hele fijne ervaring. Ga zo door brug man keukens en Rob *** Groetjes fam v Polen
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dirk en Sharon
|
Wij zijn enorm tevreden met onze zojuist geplaatste keuken. Het is helemaal naar onze wens en van goede kwaliteit. Wij zijn geholpen door Michiel in Amersfoort. Michiel kon erg goed meedenken met onze wensen en had goed zicht op de praktische zaken (‘looproute’ etc.). Prijs/kwaliteitverhouding is voor ons prettig.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wilco
|
Bijzonder slechte ervaring met Brugman Amersfoort. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Geen enkel probleem uiteraard, maar los het dan vervolgens wel klantgericht en adequaat op. Helaas is dit geenszins het geval. Lang verhaal kort, eerst wordt er geen verantwoordelijkheid genomen voor gemaakte fouten en werd ik telefonisch steeds afgewimpeld. Na een face to face gesprek met de vestigingsmanager kreeg ik de toezegging (is per mail bevestigd) dat mijn rekening gecrediteerd zou worden. Dit was op 21/9. Tot op heden en na diverse mails en telefoontjes heb ik nog steeds géén betaling ontvangen.... Afspraken worden dus niet nagekomen, er wordt niet of heel laat gereageerd op mails (en als ik een reactie krijgt , word ik steevast aan het lijntje gehouden en is het overduidelijk dat het nul prioriteit heeft). En toezeggingen om terug te bellen...Je raadt het al, wordt ook vaak geen gehoor aan gegeven. Mijn ervaring met de klantenservice is helaas niet veel beter, dus rest mij nog om wederom de vestiging te bezoeken en indien nodig mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Bruijn
|
Ik kreeg een mail van brugman, dat als je nu wen keuken koopt, dat je dan een elektrische fiets kado krijgt. Onze keuken was toen net geleverd en wij hebben geen kado gekregen.
7.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Groenendal
|
zijn hier zeer goed geholpen alleen het vertellen dat er nog heel veel moet gebeuren voordat de keuken geplaats kan worden en dat degene die de keuken monteert dat niet meer doet moet eigenlijk eerder verteld worden.
19 jaar geleden kochten wij een nieuwe BRUGMAN keuken en de gene die hem monteerde die heeft alles toen gedaan leidingen afvoer tegelen en alles dus wij waren niet op de hoogte dat het tegenwoordig niet meer zo werkt dus daar eerder wat aandacht aangeven
102 Reviews Plaats review
Fam v Polen
|We zijn bijzonder goed en netjes geholpen door Rob *** hij heeft alle tijd voor ons genomen en alles goed uitgelegd en uitgetekend.wij zijn dik te vreden. Ze zijn niet opdringerig of drammerig dat je moet tekenen gaat heel relaxed en betalen komt wel. Laat het maar even bezinken.hele fijne ervaring. Ga zo door brug man keukens en Rob *** Groetjes fam v Polen
Dirk en Sharon
|Wij zijn enorm tevreden met onze zojuist geplaatste keuken. Het is helemaal naar onze wens en van goede kwaliteit. Wij zijn geholpen door Michiel in Amersfoort. Michiel kon erg goed meedenken met onze wensen en had goed zicht op de praktische zaken (‘looproute’ etc.). Prijs/kwaliteitverhouding is voor ons prettig.
Wilco
|Bijzonder slechte ervaring met Brugman Amersfoort. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Geen enkel probleem uiteraard, maar los het dan vervolgens wel klantgericht en adequaat op. Helaas is dit geenszins het geval. Lang verhaal kort, eerst wordt er geen verantwoordelijkheid genomen voor gemaakte fouten en werd ik telefonisch steeds afgewimpeld. Na een face to face gesprek met de vestigingsmanager kreeg ik de toezegging (is per mail bevestigd) dat mijn rekening gecrediteerd zou worden. Dit was op 21/9. Tot op heden en na diverse mails en telefoontjes heb ik nog steeds géén betaling ontvangen.... Afspraken worden dus niet nagekomen, er wordt niet of heel laat gereageerd op mails (en als ik een reactie krijgt , word ik steevast aan het lijntje gehouden en is het overduidelijk dat het nul prioriteit heeft). En toezeggingen om terug te bellen...Je raadt het al, wordt ook vaak geen gehoor aan gegeven. Mijn ervaring met de klantenservice is helaas niet veel beter, dus rest mij nog om wederom de vestiging te bezoeken en indien nodig mijn rechtsbijstandverzekering in te schakelen.
Bruijn
|Ik kreeg een mail van brugman, dat als je nu wen keuken koopt, dat je dan een elektrische fiets kado krijgt. Onze keuken was toen net geleverd en wij hebben geen kado gekregen.
Groenendal
|zijn hier zeer goed geholpen alleen het vertellen dat er nog heel veel moet gebeuren voordat de keuken geplaats kan worden en dat degene die de keuken monteert dat niet meer doet moet eigenlijk eerder verteld worden.
19 jaar geleden kochten wij een nieuwe BRUGMAN keuken en de gene die hem monteerde die heeft alles toen gedaan leidingen afvoer tegelen en alles dus wij waren niet op de hoogte dat het tegenwoordig niet meer zo werkt dus daar eerder wat aandacht aangeven