Op alle fronten een 10 lijkt misschien wat overdreven maar zo heb ik het ervaren. Op 3-9-2020 mijn mini gebracht na een aanrijding, direct een goede leenauto tot mijn beschikking. Ik werd goed en netjes op de hoogte gehouden over de gang van zaken. Ook toen ik mijn auto weer had opgehaald, hij zag er uit als nieuw! En er onderweg naar huis een probleempje voordeed hebben ze de auto direct weer opgehaald en leenauto meegebracht. Probleem opgelost en de auto’s weer komen omruilen. Als dat geen service is! Al met al ben ik een zeer tevreden klant en bedank iedereen van van Schade en herstelbedrijf Broekhuis voor hun inzet.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
eric
|
net bij Broekhuis schade geweest , kleine schade ontstaan door hangjeugd , gerepareerd wel en geen verder kosten
mijn complimenten
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ido
|
Wanneer je een occasion bij de dealer koopt, wordt je vervolgens nooit meer door hen service verleend. De winstmarge is blijkbaar te laag. Toen mijn vriendin met onze 2 jaar oude zoon de auto voor de APK kwam brengen, was ons bij voorhand een leenauto beloofd. Deze bleek er niet te zijn waardoor mijn vriendin en zoontje de hele dag op de locatie hebben moeten wachten. Een tijd later kwam ik de auto brengen voor een grote beurt, hoewel de afspraak was gepland, werd ik weer naar huis gestuurd en was ik mijn vrije dag kwijt (ik woon zelf in Eindhoven). Nadat ditmaal mijn auto een grote beurt had gehad, zakte deze vlak erop door zijn voorvering heen. Ik belde de dealer met de vraag of er tijdens de grote beurt geen schade was geconstateerd aangezien er voor bijna 3000 euro aan o.a. remschijven en schokdempers was vervangen. Ik zou hierover worden teruggebeld maar ook dit is nooit gebeurd. Vlak voor ik de wagen voor een grote beurt naar de dealer bracht, kwam ik er bovendien achter dat er was gesjoemeld met de km telling en dat deze als onlogisch bekend stond bij de RDW. Ik heb hier meerdere keren contact over proberen op te nemen bij Broekhuis maar kreeg geen enkele reactie. Nadat ik zeer boos ben geworden, werd mij beloofd het probleem op te lossen. Echter na een half jaar is er nog steeds niets gebeurd. Al 4 maal is mij beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar dit gebeurd nooit. Deze dealer komt dus nooit haar beloftes na. En is wat mij betreft volstrekt onbetrouwbaar.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
mazda
|
Moet de achterbumper laten spuiten. Waarom Broekhuis? Ze waren de goedkoopste en de auto word opgehaald. Ik dacht kan dit wel voor deze prijs??
...lees verder op Fixico.nl...
10
volvo
|
Goede prijs, service en resultaat. Daarnaast ben ik ook erg vriendelijk geholpen. Kortom erg tevreden!
51 Reviews Plaats review
A. ter Wal
|Op alle fronten een 10 lijkt misschien wat overdreven maar zo heb ik het ervaren. Op 3-9-2020 mijn mini gebracht na een aanrijding, direct een goede leenauto tot mijn beschikking. Ik werd goed en netjes op de hoogte gehouden over de gang van zaken. Ook toen ik mijn auto weer had opgehaald, hij zag er uit als nieuw! En er onderweg naar huis een probleempje voordeed hebben ze de auto direct weer opgehaald en leenauto meegebracht. Probleem opgelost en de auto’s weer komen omruilen. Als dat geen service is! Al met al ben ik een zeer tevreden klant en bedank iedereen van van Schade en herstelbedrijf Broekhuis voor hun inzet.
eric
|net bij Broekhuis schade geweest , kleine schade ontstaan door hangjeugd , gerepareerd wel en geen verder kosten
mijn complimenten
Ido
|Wanneer je een occasion bij de dealer koopt, wordt je vervolgens nooit meer door hen service verleend. De winstmarge is blijkbaar te laag. Toen mijn vriendin met onze 2 jaar oude zoon de auto voor de APK kwam brengen, was ons bij voorhand een leenauto beloofd. Deze bleek er niet te zijn waardoor mijn vriendin en zoontje de hele dag op de locatie hebben moeten wachten. Een tijd later kwam ik de auto brengen voor een grote beurt, hoewel de afspraak was gepland, werd ik weer naar huis gestuurd en was ik mijn vrije dag kwijt (ik woon zelf in Eindhoven). Nadat ditmaal mijn auto een grote beurt had gehad, zakte deze vlak erop door zijn voorvering heen. Ik belde de dealer met de vraag of er tijdens de grote beurt geen schade was geconstateerd aangezien er voor bijna 3000 euro aan o.a. remschijven en schokdempers was vervangen. Ik zou hierover worden teruggebeld maar ook dit is nooit gebeurd. Vlak voor ik de wagen voor een grote beurt naar de dealer bracht, kwam ik er bovendien achter dat er was gesjoemeld met de km telling en dat deze als onlogisch bekend stond bij de RDW. Ik heb hier meerdere keren contact over proberen op te nemen bij Broekhuis maar kreeg geen enkele reactie. Nadat ik zeer boos ben geworden, werd mij beloofd het probleem op te lossen. Echter na een half jaar is er nog steeds niets gebeurd. Al 4 maal is mij beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar dit gebeurd nooit. Deze dealer komt dus nooit haar beloftes na. En is wat mij betreft volstrekt onbetrouwbaar.
mazda
|Moet de achterbumper laten spuiten. Waarom Broekhuis? Ze waren de goedkoopste en de auto word opgehaald. Ik dacht kan dit wel voor deze prijs??
...lees verder op Fixico.nl...
volvo
|Goede prijs, service en resultaat. Daarnaast ben ik ook erg vriendelijk geholpen. Kortom erg tevreden!