Voor kleding een goed adres maar het kleine aantal pashokjes, de lange wachtrijen hiervoor en voor de kassa maakt het onplezierig winkelen. Ik wilde sportschoenen kopen maar er loopt geen personeel rond dat je kan adviseren. Je kunt maar 1 schoen passen en wil je de andere passen dan moet je in de rij gaan staan om de kassamedewerker te vragen de andere schoen te halen. Nadat ik na lange tijd een volledig paar had gekregen kon ik deze ook niet passen omdat de beveiliging nog op de schoen zat waardoor de veters niet los konden worden gemaakt. Om nu weer een kwartier in de rij te gaan staan ging me te ver. De schoenen heb ik niet genomen maar ergens anders gekocht waar je persoonlijk geholpen werd en de prijs ook nog lager was.
Samenvattend: bij Bristol loopt veel te kort personeel, kassa is onder bezet bij drukte en de service is een dikke onvoldoende (slecht concept door het management gekozen)
In het vervolg ga ik niet meer naar Bristol maar naar een winkel die service en aandacht biedt, zelf al zou ik daar meet moeten betalen.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Bristol
|
Inde lange straat is t vaak rommelig,maar ondanks dat kom ik er vaak en graag. Het assortiment is groot en zejer ook voor de grotere maten
7.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Bristol
|
Inde lange straat is t vaak rommelig,maar ondanks dat kom ik er vaak en graag. Het assortiment is groot en zejer ook voor de grotere maten
7.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Bristol
|
Inde lange straat is t vaak rommelig,maar ondanks dat kom ik er vaak en graag. Het assortiment is groot en zejer ook voor de grotere maten
7.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Bristol
|
Inde lange straat is t vaak rommelig,maar ondanks dat kom ik er vaak en graag. Het assortiment is groot en zejer ook voor de grotere maten
13 Reviews Plaats review
Rob Pronk
|Samenvattend: bij Bristol loopt veel te kort personeel, kassa is onder bezet bij drukte en de service is een dikke onvoldoende (slecht concept door het management gekozen)
In het vervolg ga ik niet meer naar Bristol maar naar een winkel die service en aandacht biedt, zelf al zou ik daar meet moeten betalen.
Klant van Bristol
|Inde lange straat is t vaak rommelig,maar ondanks dat kom ik er vaak en graag. Het assortiment is groot en zejer ook voor de grotere maten
Klant van Bristol
|Inde lange straat is t vaak rommelig,maar ondanks dat kom ik er vaak en graag. Het assortiment is groot en zejer ook voor de grotere maten
Klant van Bristol
|Inde lange straat is t vaak rommelig,maar ondanks dat kom ik er vaak en graag. Het assortiment is groot en zejer ook voor de grotere maten
Klant van Bristol
|Inde lange straat is t vaak rommelig,maar ondanks dat kom ik er vaak en graag. Het assortiment is groot en zejer ook voor de grotere maten