Uw ervaring
ik vond het niet duidelijk welke bloemen in aanmerking kwamen daar ik gebruik maakte van rentepunten van de ING Kostte me veel tijd uiteindelijk heeft iemand anders de bestelling voor me gedaan .
4.0
Bestelgemak
Snelheid levering
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Kwaliteit van de bloemen
Duran
|
Ik had er veel van verwacht. Het zag er allemaal goed uit op de site. Echter voor het bedrag wat je betaalt vind ik de service en bezorging ver onder de maat. Dit was de eerste en laatste keer dat ik gebruik zal maken van deze site
Uw ervaring
De bloemen mogen wel eerder op de dag bezorgd worden Aan het einde van bv Valentijnsdag heeft het geen zin meer om de bloemen te bezorgen.
2.0
Bestelgemak
Snelheid levering
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Kwaliteit van de bloemen
Anoniem
|
De service is goed de levertijd niet
Uw ervaring
Helaas kwam het bestelde Valentijns boeket van roze rozen pas gisteren dinsdag aan in Frankrijk. Tevoren had ik al gevraagd of het boeket een dag eerder verstuurd kon worden. U heeft daar snel en heel vriendelijk op gereageerd en dat ook gedaan. Helaas blijkt het versturen van bloemen naar een dorp in Zuid-Frankrijk toch langer tijd in beslag te nemen. Heel jammer hierdoor viel de verrassing van Valentijn in het water en niet op tijd in de brievenbus .
8.0
Bestelgemak
Snelheid levering
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Kwaliteit van de bloemen
Anoniem
|
Dat het mooie en verse bloemen zijn die door de brievenbus kunnen wat het handig maakt geadresseerde hoeft niet thuis te zijn en verrassend niemand verwacht zoiets
Uw ervaring
Na mijn bestelling las ik dat ik een tweede bos met korting kon bestellen. Ik dacht dit niet te willen tot ik het had weggeklikt en mij later bedacht dat ik er toch graag gebruik van had gemaakt. Het zou dus handiger leuker zijn als mensen na een bestelling een kortingscode via e-mail krijgen te gebruiken op een later moment. Zo zouden jullie waarschijnlijk ook meer bestellingen krijgen.
10
Bestelgemak
Snelheid levering
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Frauke Teeuwen
|
Leuk en makkelijk dat het door de brievenbus kan jammer dat het veel te laat bezorgd werd
Uw ervaring
Mooi verpakt en een heel leuk kado alleen kwam het bij mijn vriendin 2 dagen te laat en bij mijn moeder 3...
6085 Reviews Plaats review
Anoniem
|Het German warmer je iemand blij kunt maken.
Uw ervaring
ik vond het niet duidelijk welke bloemen in aanmerking kwamen daar ik gebruik maakte van rentepunten van de ING Kostte me veel tijd uiteindelijk heeft iemand anders de bestelling voor me gedaan .
Duran
|Ik had er veel van verwacht. Het zag er allemaal goed uit op de site. Echter voor het bedrag wat je betaalt vind ik de service en bezorging ver onder de maat. Dit was de eerste en laatste keer dat ik gebruik zal maken van deze site
Uw ervaring
De bloemen mogen wel eerder op de dag bezorgd worden Aan het einde van bv Valentijnsdag heeft het geen zin meer om de bloemen te bezorgen.
Anoniem
|De service is goed de levertijd niet
Uw ervaring
Helaas kwam het bestelde Valentijns boeket van roze rozen pas gisteren dinsdag aan in Frankrijk. Tevoren had ik al gevraagd of het boeket een dag eerder verstuurd kon worden. U heeft daar snel en heel vriendelijk op gereageerd en dat ook gedaan. Helaas blijkt het versturen van bloemen naar een dorp in Zuid-Frankrijk toch langer tijd in beslag te nemen. Heel jammer hierdoor viel de verrassing van Valentijn in het water en niet op tijd in de brievenbus .
Anoniem
|Dat het mooie en verse bloemen zijn die door de brievenbus kunnen wat het handig maakt geadresseerde hoeft niet thuis te zijn en verrassend niemand verwacht zoiets
Uw ervaring
Na mijn bestelling las ik dat ik een tweede bos met korting kon bestellen. Ik dacht dit niet te willen tot ik het had weggeklikt en mij later bedacht dat ik er toch graag gebruik van had gemaakt. Het zou dus handiger leuker zijn als mensen na een bestelling een kortingscode via e-mail krijgen te gebruiken op een later moment. Zo zouden jullie waarschijnlijk ook meer bestellingen krijgen.
Frauke Teeuwen
|Leuk en makkelijk dat het door de brievenbus kan jammer dat het veel te laat bezorgd werd
Uw ervaring
Mooi verpakt en een heel leuk kado alleen kwam het bij mijn vriendin 2 dagen te laat en bij mijn moeder 3...