Op 16 oktober een wasmachine en droger besteld voor mijn zoon die het huis uit ging. Na weinig info over de levering, zelf moeten vragen, werden deze op 23 oktober geleverd. De boel moest een dag stil staan en daarna ging mijn zoon wassen. De driger deed het niet, wat hij ook probeerde de was werd niet droog. Vanaf 25 oktober aan het proberen dit opgelost te krijgen. Uiteindelijk ziu er een monteur komen, maar wanneer kwam geen antwoord op. Na een boos telefoontje werd het ingepland en kwam er gisteren eindelijk iemand. De ventilator is stuk en moet besteld worden. Hoelang dat gaat duren is niet duidelijk. Bijna een maand na bestellen, nog steeds een niet werkende droger, ondanks garantie en omruilbeloftes.
Waardeloos bedrijf, waardeloos product en waardeloze service!!!! Trap er niet in...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leo
|
Warmtepompdroger gekocht
Gebruik was zeer laag door één persoon huishouden
Maar toch snel kapot
Mail gestuurd kreeg één keer een reactie maar daarna niets meer
Waardeloze service
Ik heb zelf een monteur laten komen maar machine was het repareren niet waard
Koop niet bij dit bedrijf zou ik iedereen adviseren
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esther
|
Op 3 februari een afwasmachine gekocht.
Deze geleverd gekregen met 6 maanden garantie.
De machine was rond 3 maart kapot en hebben contact gehad .
Deze is 13 maart omgeruild voor een werkende afwasmachine.
16 mei wederom mankement aan machine.
Geapt en op 16 mei wederom een mankement aan afwasmachine.
Monteur is geweest en afwasmachine werkte prima.
Vandaag 14 augustus net terug van onze vakantie en.merk dat de afwasmachine niet meer schoon wast.
Neem direct contact op. Eigenaar belt wat later op met de mededeling dat hij wel langs kan komen maar dat ik dan wel kosten op mijn bordje krijg!
Ik heb 3 weken zonder machine gezeten en dan 10 dagen na de zogenaamde garantie termijn ben ik al mijn rechten kwijt en kan ik opnieuw kosten incasseren.
Mensen doe het niet, leg die centen bij een nieuwere machine.
Dit is goedkope duurkoop gebleken!
Enige vorm van coulance was niet mogelijk.
En dat klopt mijn inziens niet aan deze ondernemer!
Ik als.klant ben.billijk geweest tijdens de keren dat de machine niet gebruikt kon worden.
Jammer dat die billijkheid eenrichtingsverkeer is gebleken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marieke
|
Z.g. monteuraan de deur met tasje. Geen idee wat er dat tasje zat want deze is niet open geweest. 'Monteur' start drie maal het wasprogramma op. Pomp loopt vast. 'Monteur' schudt wat met de filter, belt een collega, deze adviseert aanschaf nieuwe machine omdat de printplaten kapot zouden zijn??!! Machine start wel gewoon op, beetje raar toch?? 'Monteur' verdwijnt van toneel met ongeopend tasje en stuurt mij een tikkie van 69 euro. Ik 'dom, erin trappend' betaal ook nog.
Bij een later bezoek van een echte Monteur bleek een elastiekje de boosdoener te zijn.
De zg Monteur had dat gewoon op kunnen lossen door in demachine te kijken, maar ja dan had hij zijn tasje open moeten doen en dat was natuurlijk niet de bedoeling.
Dus, lieve mensen als je witgoed kapot is bestel dan geen acteur op lokatie bij deze firma List en Bedrog want je spullen worden niet gemaakt en naar je geld kun je fluiten.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Afwasser
|
Ik geef niet vaak negatieve reviews maar www.brabantswitgoed.nl is echt een slecht bedrijf. Ze verkopen gebruikte ('schoongemaakt en gereviseerd' volgens de advertentie) vaatwassers. Wij kozen voor de iets duurdere categorie omdat daar een half jaar garantie op zou zitten. Ik was er zelf niet toen hij geleverd werd maar toen ik thuis kwam bleek hij nauwelijks schoongemaakt te zijn (voedselresten in het rooster, yuk) en ook de buitenkant zag er niet uit, al is dat niet zo erg voor een inbouwmodel.
Ook deed de vaatwasser het nauwelijks, wat bleek te liggen aan een arm die er niet in zat. Gereviseerd, yeah right. Ze zouden de vaatwasser komen halen en vervangen door een andere maar vervolgens werd alsnog alleen de missende arm gemonteerd.
6 weken later hield de vaatwasser er helemaal mee op. Gebeld voor de garantie, ze konden pas 1,5 week later langskomen. Niets gehoord op die dag. Gevraagd wanneer ze zouden langskomen - weer een halve week wachten en weer niets gehoord op die dag. Tot op heden nog geen contact met ze kunnen krijgen.
Goed. Ik zou willen zeggen: bestel hier niet. Aardige lui in eerste instantie maar de producten, nazorg en garantie zijn dus niets waard.
5 Reviews Plaats review
Sacha
|Op 16 oktober een wasmachine en droger besteld voor mijn zoon die het huis uit ging. Na weinig info over de levering, zelf moeten vragen, werden deze op 23 oktober geleverd. De boel moest een dag stil staan en daarna ging mijn zoon wassen. De driger deed het niet, wat hij ook probeerde de was werd niet droog. Vanaf 25 oktober aan het proberen dit opgelost te krijgen. Uiteindelijk ziu er een monteur komen, maar wanneer kwam geen antwoord op. Na een boos telefoontje werd het ingepland en kwam er gisteren eindelijk iemand. De ventilator is stuk en moet besteld worden. Hoelang dat gaat duren is niet duidelijk. Bijna een maand na bestellen, nog steeds een niet werkende droger, ondanks garantie en omruilbeloftes.
Waardeloos bedrijf, waardeloos product en waardeloze service!!!! Trap er niet in...
Leo
|Warmtepompdroger gekocht
Gebruik was zeer laag door één persoon huishouden
Maar toch snel kapot
Mail gestuurd kreeg één keer een reactie maar daarna niets meer
Waardeloze service
Ik heb zelf een monteur laten komen maar machine was het repareren niet waard
Koop niet bij dit bedrijf zou ik iedereen adviseren
Esther
|Op 3 februari een afwasmachine gekocht.
Deze geleverd gekregen met 6 maanden garantie.
De machine was rond 3 maart kapot en hebben contact gehad .
Deze is 13 maart omgeruild voor een werkende afwasmachine.
16 mei wederom mankement aan machine.
Geapt en op 16 mei wederom een mankement aan afwasmachine.
Monteur is geweest en afwasmachine werkte prima.
Vandaag 14 augustus net terug van onze vakantie en.merk dat de afwasmachine niet meer schoon wast.
Neem direct contact op. Eigenaar belt wat later op met de mededeling dat hij wel langs kan komen maar dat ik dan wel kosten op mijn bordje krijg!
Ik heb 3 weken zonder machine gezeten en dan 10 dagen na de zogenaamde garantie termijn ben ik al mijn rechten kwijt en kan ik opnieuw kosten incasseren.
Mensen doe het niet, leg die centen bij een nieuwere machine.
Dit is goedkope duurkoop gebleken!
Enige vorm van coulance was niet mogelijk.
En dat klopt mijn inziens niet aan deze ondernemer!
Ik als.klant ben.billijk geweest tijdens de keren dat de machine niet gebruikt kon worden.
Jammer dat die billijkheid eenrichtingsverkeer is gebleken.
Marieke
|Z.g. monteuraan de deur met tasje. Geen idee wat er dat tasje zat want deze is niet open geweest. 'Monteur' start drie maal het wasprogramma op. Pomp loopt vast. 'Monteur' schudt wat met de filter, belt een collega, deze adviseert aanschaf nieuwe machine omdat de printplaten kapot zouden zijn??!! Machine start wel gewoon op, beetje raar toch?? 'Monteur' verdwijnt van toneel met ongeopend tasje en stuurt mij een tikkie van 69 euro. Ik 'dom, erin trappend' betaal ook nog.
Bij een later bezoek van een echte Monteur bleek een elastiekje de boosdoener te zijn.
De zg Monteur had dat gewoon op kunnen lossen door in demachine te kijken, maar ja dan had hij zijn tasje open moeten doen en dat was natuurlijk niet de bedoeling.
Dus, lieve mensen als je witgoed kapot is bestel dan geen acteur op lokatie bij deze firma List en Bedrog want je spullen worden niet gemaakt en naar je geld kun je fluiten.
Afwasser
|Ik geef niet vaak negatieve reviews maar www.brabantswitgoed.nl is echt een slecht bedrijf. Ze verkopen gebruikte ('schoongemaakt en gereviseerd' volgens de advertentie) vaatwassers. Wij kozen voor de iets duurdere categorie omdat daar een half jaar garantie op zou zitten. Ik was er zelf niet toen hij geleverd werd maar toen ik thuis kwam bleek hij nauwelijks schoongemaakt te zijn (voedselresten in het rooster, yuk) en ook de buitenkant zag er niet uit, al is dat niet zo erg voor een inbouwmodel.
Ook deed de vaatwasser het nauwelijks, wat bleek te liggen aan een arm die er niet in zat. Gereviseerd, yeah right. Ze zouden de vaatwasser komen halen en vervangen door een andere maar vervolgens werd alsnog alleen de missende arm gemonteerd.
6 weken later hield de vaatwasser er helemaal mee op. Gebeld voor de garantie, ze konden pas 1,5 week later langskomen. Niets gehoord op die dag. Gevraagd wanneer ze zouden langskomen - weer een halve week wachten en weer niets gehoord op die dag. Tot op heden nog geen contact met ze kunnen krijgen.
Goed. Ik zou willen zeggen: bestel hier niet. Aardige lui in eerste instantie maar de producten, nazorg en garantie zijn dus niets waard.