Met veel bombarie de klus binnen gehaald.
Kozijnen staan er scheef in, deuren zijn krom.
Tocht onder de plinten vandaan.
Wind langs de raamkozijnen.
Communicatie dramatisch.
De onwil groot !
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anouk Kleyn
|
Prima service. Via mijn verzekering ben ik in contact gekomen met Boelsma. Pluspunten: snel, goed service, vriendelijke mensen. Minpunten: geen.
8.0
Cees de Jong
|
Vre-se-lijk. In ëën woord: Slecht werk!
Deze heren zijn volledig onbereikbaar nadat je een klus hebt laten doen. Ik zou hier zelfs mijn schuur niet laten verven!. Pluspunten: Geen. Minpunten: Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven.
2.0
Rogier Hensen
|
Uiterst tevreden. Ik heb mijn huis laten renoveren door Boelsma en de Jong. Zowel van binnen als van buiten. Pluspunten: Zeer professioneel. Wat ze zeggen voeren ze ook uit. Mijn contactpersoon was uiterst vriendelijk. Geen kwaad woord over te zeggen. Kan me dus ook totaal niet vinden in bovenstaand verhaal. En als je dan toch wat te klagen hebt, of meteen aan de bel trekken, of alsnog aan de bel trekken, voordat je zo'n afzeikverhaal op een site gaat zetten. Dat vind ik zo makkelijk!!!!!. Minpunten: Ik kan ze niet bedenken.
10
Wessel Ruyer
|
Tocht en kieren. Enkele jaren geleden de buitenkant van mijn huis laten doen. Alles kunsstof. Er was slechte communicatie met de heren. Waren telefonisch onbereikbaar om mijn klachten te ontvangen. Mijn huis is nu zo lek als een mandje dankzij deze mannen. Als excuus voor het belabberde werk werd ziekte aangedragen van een van de heren. Deze mannen hebben heel wat goed te maken. U bent gewaarschuwd!. Pluspunten: Buitenkant mooi. Mooi verkoopverhaal. Minpunten: Binnenkant niet afgewerkt. Zo lek als een mandje dus tocht. Niet te bereiken(telefoon/mail).
5 Reviews Plaats review
Evert Bakering
|Met veel bombarie de klus binnen gehaald.
Kozijnen staan er scheef in, deuren zijn krom.
Tocht onder de plinten vandaan.
Wind langs de raamkozijnen.
Communicatie dramatisch.
De onwil groot !
Anouk Kleyn
|Prima service. Via mijn verzekering ben ik in contact gekomen met Boelsma. Pluspunten: snel, goed service, vriendelijke mensen. Minpunten: geen.
Cees de Jong
|Vre-se-lijk. In ëën woord: Slecht werk!
Deze heren zijn volledig onbereikbaar nadat je een klus hebt laten doen. Ik zou hier zelfs mijn schuur niet laten verven!. Pluspunten: Geen. Minpunten: Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven.
Rogier Hensen
|Uiterst tevreden. Ik heb mijn huis laten renoveren door Boelsma en de Jong. Zowel van binnen als van buiten. Pluspunten: Zeer professioneel. Wat ze zeggen voeren ze ook uit. Mijn contactpersoon was uiterst vriendelijk. Geen kwaad woord over te zeggen. Kan me dus ook totaal niet vinden in bovenstaand verhaal. En als je dan toch wat te klagen hebt, of meteen aan de bel trekken, of alsnog aan de bel trekken, voordat je zo'n afzeikverhaal op een site gaat zetten. Dat vind ik zo makkelijk!!!!!. Minpunten: Ik kan ze niet bedenken.
Wessel Ruyer
|Tocht en kieren. Enkele jaren geleden de buitenkant van mijn huis laten doen. Alles kunsstof. Er was slechte communicatie met de heren. Waren telefonisch onbereikbaar om mijn klachten te ontvangen. Mijn huis is nu zo lek als een mandje dankzij deze mannen. Als excuus voor het belabberde werk werd ziekte aangedragen van een van de heren. Deze mannen hebben heel wat goed te maken. U bent gewaarschuwd!. Pluspunten: Buitenkant mooi. Mooi verkoopverhaal. Minpunten: Binnenkant niet afgewerkt. Zo lek als een mandje dus tocht. Niet te bereiken(telefoon/mail).