Wij hebben in het verleden via het Internet ski's gekocht en wilden deze vlak voor onze vakantie laten afstellen en onderhouden. Bij Boucher werden we door een erg onbeleefde oudere man aangesproken (volgens mij de bedrijfsleider): wat we zochten, waar we de ski's gekocht hadden. Toen we zeiden dat we deze ooit via het Internet hadden gekocht, en ze wilden laten onderhouden en afstellen, kregen we te horen dat we de ski's maar moesten laten afstellen waar we deze hadden gekocht. Een nogal onbenullige opmerking als je net hebt aangegeven dat je ze in het verleden via het Internet hebt gekocht. Ski's hebben bovendien vaker onderhoud nodig dan alleen op het moment dat je ze koopt en dat had ik al vaker bij andere zaken zonder probleem laten doen... Toen ik aangaf dat we immers voor het onderhoud zouden betalen, gaf hij aan dat hij zijn standaardprijs voor onderhoud voor ons te weinig vond. Voor EUR 50,- zou hij er over denken. Wat een klantonvriendelijke geldwolf! Voor zijn zaak zijn er gelukkig nog 100 andere en we zijn vertrokken door de 1001 hekjes naar buiten (blijkbaar heeft hij ook een geboren wantrouwen tegen zijn medemens). Ik kom er nooit meer, ook niet meer voor mijn sportkleding.
Duidelijk een zaak die niet met de huidige tijd is meegegaan, niets op Internet, sterker, zich daar alleen maar tegen af zet, en zich ook niet toelegt service. Uiteindelijk mogen dit soort zaken van mij deze strijd verliezen.
1 Review Plaats review
Otto
|Wij hebben in het verleden via het Internet ski's gekocht en wilden deze vlak voor onze vakantie laten afstellen en onderhouden. Bij Boucher werden we door een erg onbeleefde oudere man aangesproken (volgens mij de bedrijfsleider): wat we zochten, waar we de ski's gekocht hadden. Toen we zeiden dat we deze ooit via het Internet hadden gekocht, en ze wilden laten onderhouden en afstellen, kregen we te horen dat we de ski's maar moesten laten afstellen waar we deze hadden gekocht. Een nogal onbenullige opmerking als je net hebt aangegeven dat je ze in het verleden via het Internet hebt gekocht. Ski's hebben bovendien vaker onderhoud nodig dan alleen op het moment dat je ze koopt en dat had ik al vaker bij andere zaken zonder probleem laten doen... Toen ik aangaf dat we immers voor het onderhoud zouden betalen, gaf hij aan dat hij zijn standaardprijs voor onderhoud voor ons te weinig vond. Voor EUR 50,- zou hij er over denken. Wat een klantonvriendelijke geldwolf! Voor zijn zaak zijn er gelukkig nog 100 andere en we zijn vertrokken door de 1001 hekjes naar buiten (blijkbaar heeft hij ook een geboren wantrouwen tegen zijn medemens). Ik kom er nooit meer, ook niet meer voor mijn sportkleding.
Duidelijk een zaak die niet met de huidige tijd is meegegaan, niets op Internet, sterker, zich daar alleen maar tegen af zet, en zich ook niet toelegt service. Uiteindelijk mogen dit soort zaken van mij deze strijd verliezen.