Heb je de boot verkocht maar je kunt niks opzeggen.
Nee je moet nog gewoon een jaar betalen voor niks.
Echt schandalig 89 euro voor niks.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Nico K
|
Deskundig en klantvriendelijk.
Al vele jaren lid en vol lof over de opgedane ervaringen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
JvL
|
We zijn ontzettend blij met jullie. Groot voordeel is, dat als er wat is, er altijd op zeer korte termijn, meestal nog dezelfde dag, een monteur komt om je verder te helpen. Zo ook bij ons in onze vakantie dit jaar, zodat we weer verder konden !
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Resse
|
Wanneer je pech hebt met de boot sturen ze alleen onder strikte voorwaarden een monteur. Wij waren 4 jaar lid, hebben 3x met pech gebeld maar moesten alle keren op een andere manier hulp moeten zoeken! Redenen
-Geen monteur beschikbaar binnen 48uur.
-Boot ligt niet in een haven.
-We hebben geen kennis over dit probleem in huis.
Dus heb je pechhulp nodig, reken niet teveel op BotenWacht. Wij hebben inmiddels wat telefoonnummers van monteurs waar je wel op kan rekenen en hebben het abonnement opgezegd.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
CN
|
Tijdens het varen viel de motor uit. Met een uur was er een monteur ter plaatse die alles heeft gedaan om het probleem op te lossen. Niet veel later waren we weer onderweg.
46 Reviews Plaats review
Monique VERHOEF
|Heb je de boot verkocht maar je kunt niks opzeggen.
Nee je moet nog gewoon een jaar betalen voor niks.
Echt schandalig 89 euro voor niks.
Nico K
|Deskundig en klantvriendelijk.
Al vele jaren lid en vol lof over de opgedane ervaringen.
JvL
|We zijn ontzettend blij met jullie. Groot voordeel is, dat als er wat is, er altijd op zeer korte termijn, meestal nog dezelfde dag, een monteur komt om je verder te helpen. Zo ook bij ons in onze vakantie dit jaar, zodat we weer verder konden !
Resse
|Wanneer je pech hebt met de boot sturen ze alleen onder strikte voorwaarden een monteur. Wij waren 4 jaar lid, hebben 3x met pech gebeld maar moesten alle keren op een andere manier hulp moeten zoeken! Redenen
-Geen monteur beschikbaar binnen 48uur.
-Boot ligt niet in een haven.
-We hebben geen kennis over dit probleem in huis.
Dus heb je pechhulp nodig, reken niet teveel op BotenWacht. Wij hebben inmiddels wat telefoonnummers van monteurs waar je wel op kan rekenen en hebben het abonnement opgezegd.
CN
|Tijdens het varen viel de motor uit. Met een uur was er een monteur ter plaatse die alles heeft gedaan om het probleem op te lossen. Niet veel later waren we weer onderweg.