Oktober 2020 kochten we daar een buscamper, we spraken af dat er 4 nieuwe banden onder zouden komen voor 630 euro. Na ophalen van de camper constateerde ik dat er een ander merk gemonteerd was als afgsproken na enig googelen zag dat het een band was van 75 euro per stuk dus 300 euro voor 4 wat ik al vreemd vond, nu 30 april heb ik de hele camper na laten kijken in mijn eigen garage die ik 100% vertrouw, bleek dat er twee remleidingen bijna doorgeroest waren, het commentaar van mijn garage was dat het levensgevaarlijk was om daarmee te rijden en hij snapte niet dat de camper zo door de keuring was gekomen. Ik heb daarna contact opgenomen met garage Niemandsverdriet over deze bevinding, de reaktie was : dan had je naar ons moeten komen.
Alsof ik had kunnen zien dat de remleidingen doorgeroest waren. Ze waren op geen enkele manier bereid om een gebaar te maken als excuus. Conclusie: Denk goed na voor dat je met deze garage in zee gaat
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Daan
|
Prachtig bedrijf, ik ben daar keurig geslaagd.
Zeker een aanrader.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Anoniem
|
Zeer ontevreden klant!!!!. . Pluspunten: NIETS!. Minpunten: Zeer, zeer slechte ervaringen!!!
Wij hadden een afspraak gemaakt voor een APK maar omdat wij de auto niet konden brengen hadden we het zo geregeld dat de auto de avond er voor bij ons thuis is omgewisseld, dus wij een leenauto en hij met onze auto naar zijn huis.
Dit vonden wij een super oplossing en super service maar nu begint het: De zoon van de eigennaar had bij het wegrijden van ons huis een een raar geluid gecontateerd en hij belde ons daar in de ochtend over op met de vraag of hij hierna mocht kijken.
Dit vonden wij goed, in de middag belde hij ons op dat het geluid dieper zat en dat het waarschijnlijk de distributie riem was.
Waarop wij zeiden wat gaat ons dat kosten hij melde dat wanneer alles wat daarmee verband houdt dus waterpomp ect. door hun zou worden vervangen ons dat ja schrik niet タ 900,- zou gaan kosten. We moesten hiervan behoorlijk slikken maar hij zei of adviseerde ons om absoluut niet meer met deze auto te rijden. Wat denk ik gewoon bang makerrij is geweest!
Dus ja wat doe je dan!!!! uiteindlijke hebben wij opdracht gegeven om het te laten maken maar het zat ons toch niet lekker タ 900,- is wel erg veel geld dus zijn we eens rond gaan bellen en de eerste beste garage gaf aan dat ons dit in totaal タ 452,- ging kosten. Ja en dan vraag je jezelf toch af waar zit hem dat in???? Uinteindelijk hebben we toch besloten om hem toch niet bij Autobedrijf NIEMANDSVERDRIET te laten maken en wij hebben hem opdracht gegeven om alles weer terug te plaatsen ik heb duidelijk gevraagd wat ons dit ging kosten hun antwoord was in totaal タ 275,- omdat ze er al aan waren begonnen volgens hem wat wij nu toch echt in twijfel brengen, maar ja je bent er niet bij dus moet je dat maar aannemen, Ok prima. Vervolgens worden wij een dag later gebeld dat het タ 322,- gaat kosten omdat er annuleringskosten berekend werden over de bestelde spullen en omdat ze langer bezig zijn geweest dan verwacht. Maar ok zei ik kan ik dat bij u pinnen? maar dat kon niet omdat hun pinapparaat kapot was waarop wij zeiden maak dan maar een factuur op dan zullen wij het geld wel overmaken waarop hij zei: Nee dat doe ik niet u gaat maar geld pinnen bij de bank!!! wat een klant vriendelijkheid!!!!! Hij zei neem maar タ 350,- op dan moet dat wel goed komen!!! ik heb dat vervolgens gedaan, komen we bij de garage wordt er gevraagd hoeveel kilometers wij hadden gereden met de leenauto dus daar kwamen nog wat extra kosten overheen en ja jullie raden het al uitendelijk タ 367,- Zoveel geld hadden wij niet want we hadden maar de タ 350,- gepint zoals gezegd waarop hij zei ach dan gaat uit toch even weer pinnen bij de bank!!! wij vroegen kun je nu echt voor die タ 17,- geen bon maken waarop hij antwoorde nee dat doe ik niet! Echt te zot voor woorden maar ja m'n vrouw is toch maar weer gaan pinnen want we kregen de autopapieren niet mee voor we hadden betaald.
Ik snap niet dat zo'n bedrijf nog kan blijven bestaan of beter gezegd bestaan!!! Wij voelen ons echt bedonderd en raden ook iedereen om dit bedrijf te mijden!!!.
2.0
John
|
Aanrader dit topbedrijf. Geweldig bedrijf, staan altijd voor je klaar.
Daar werken mensen die met je meedenken.
Kan er ook op een avond terecht.
Zoals ik al aangaf een echte aanrader, een topper. Pluspunten: Deskundig in hun vak en waar ze service nog schrijven met hoofdletters.
4 Reviews Plaats review
Johan
|Oktober 2020 kochten we daar een buscamper, we spraken af dat er 4 nieuwe banden onder zouden komen voor 630 euro. Na ophalen van de camper constateerde ik dat er een ander merk gemonteerd was als afgsproken na enig googelen zag dat het een band was van 75 euro per stuk dus 300 euro voor 4 wat ik al vreemd vond, nu 30 april heb ik de hele camper na laten kijken in mijn eigen garage die ik 100% vertrouw, bleek dat er twee remleidingen bijna doorgeroest waren, het commentaar van mijn garage was dat het levensgevaarlijk was om daarmee te rijden en hij snapte niet dat de camper zo door de keuring was gekomen. Ik heb daarna contact opgenomen met garage Niemandsverdriet over deze bevinding, de reaktie was : dan had je naar ons moeten komen.
Alsof ik had kunnen zien dat de remleidingen doorgeroest waren. Ze waren op geen enkele manier bereid om een gebaar te maken als excuus. Conclusie: Denk goed na voor dat je met deze garage in zee gaat
Daan
|Prachtig bedrijf, ik ben daar keurig geslaagd.
Zeker een aanrader.
Anoniem
|Zeer ontevreden klant!!!!. . Pluspunten: NIETS!. Minpunten: Zeer, zeer slechte ervaringen!!!
Wij hadden een afspraak gemaakt voor een APK maar omdat wij de auto niet konden brengen hadden we het zo geregeld dat de auto de avond er voor bij ons thuis is omgewisseld, dus wij een leenauto en hij met onze auto naar zijn huis.
Dit vonden wij een super oplossing en super service maar nu begint het: De zoon van de eigennaar had bij het wegrijden van ons huis een een raar geluid gecontateerd en hij belde ons daar in de ochtend over op met de vraag of hij hierna mocht kijken.
Dit vonden wij goed, in de middag belde hij ons op dat het geluid dieper zat en dat het waarschijnlijk de distributie riem was.
Waarop wij zeiden wat gaat ons dat kosten hij melde dat wanneer alles wat daarmee verband houdt dus waterpomp ect. door hun zou worden vervangen ons dat ja schrik niet タ 900,- zou gaan kosten. We moesten hiervan behoorlijk slikken maar hij zei of adviseerde ons om absoluut niet meer met deze auto te rijden. Wat denk ik gewoon bang makerrij is geweest!
Dus ja wat doe je dan!!!! uiteindlijke hebben wij opdracht gegeven om het te laten maken maar het zat ons toch niet lekker タ 900,- is wel erg veel geld dus zijn we eens rond gaan bellen en de eerste beste garage gaf aan dat ons dit in totaal タ 452,- ging kosten. Ja en dan vraag je jezelf toch af waar zit hem dat in???? Uinteindelijk hebben we toch besloten om hem toch niet bij Autobedrijf NIEMANDSVERDRIET te laten maken en wij hebben hem opdracht gegeven om alles weer terug te plaatsen ik heb duidelijk gevraagd wat ons dit ging kosten hun antwoord was in totaal タ 275,- omdat ze er al aan waren begonnen volgens hem wat wij nu toch echt in twijfel brengen, maar ja je bent er niet bij dus moet je dat maar aannemen, Ok prima. Vervolgens worden wij een dag later gebeld dat het タ 322,- gaat kosten omdat er annuleringskosten berekend werden over de bestelde spullen en omdat ze langer bezig zijn geweest dan verwacht. Maar ok zei ik kan ik dat bij u pinnen? maar dat kon niet omdat hun pinapparaat kapot was waarop wij zeiden maak dan maar een factuur op dan zullen wij het geld wel overmaken waarop hij zei: Nee dat doe ik niet u gaat maar geld pinnen bij de bank!!! wat een klant vriendelijkheid!!!!! Hij zei neem maar タ 350,- op dan moet dat wel goed komen!!! ik heb dat vervolgens gedaan, komen we bij de garage wordt er gevraagd hoeveel kilometers wij hadden gereden met de leenauto dus daar kwamen nog wat extra kosten overheen en ja jullie raden het al uitendelijk タ 367,- Zoveel geld hadden wij niet want we hadden maar de タ 350,- gepint zoals gezegd waarop hij zei ach dan gaat uit toch even weer pinnen bij de bank!!! wij vroegen kun je nu echt voor die タ 17,- geen bon maken waarop hij antwoorde nee dat doe ik niet! Echt te zot voor woorden maar ja m'n vrouw is toch maar weer gaan pinnen want we kregen de autopapieren niet mee voor we hadden betaald.
Ik snap niet dat zo'n bedrijf nog kan blijven bestaan of beter gezegd bestaan!!! Wij voelen ons echt bedonderd en raden ook iedereen om dit bedrijf te mijden!!!.
John
|Aanrader dit topbedrijf. Geweldig bedrijf, staan altijd voor je klaar.
Daar werken mensen die met je meedenken.
Kan er ook op een avond terecht.
Zoals ik al aangaf een echte aanrader, een topper. Pluspunten: Deskundig in hun vak en waar ze service nog schrijven met hoofdletters.