Koop nooit hier,*** Ik had een artikel terug gestuurd en zogenaamd hadden ze het niet ontvangen en mij aanmaningen sturen. Op de track and trace van POSTNL stond dat het bij hen afgeleverd was, ***, NOOIT HIER KOPEN.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Eva
|
Al jarenlang tevreden klant. Dit keer mijn gehele bestelling retour gestuurd naar Bomont. Twee jassen zaten er volgens hen niet bij. Na een frustrerende mailwisseling waar constant dezelfde vragen werden gesteld bleven ze volhouden dat de jassen niet retour waren gekomen. Er zijn camerabeelden bekeken geven ze aan maar op mijn vraag wat er te zien was, geen antwoord. Dit heeft mij 110 euro gekost. Op mijn vraag of er een gezamenlijke oplossing mogelijk was werd er aangegeven (na overleg met de manager!) dat ik 10 euro korting op mijn volgende bestelling krijg.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kaar
|
Niet geweldig. Dure winterjas van Geisha snel kapot, maar geen service verder. Nee ik bestel hier niets meer! Ken wel betere webshops!
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Manon
|
Ik heb mijn bestelling vooraf betaald. Kocht een heren t-shirt. Wat kreeg ik gelevert, een raar en te kleine dames trui. Retour moeten sturen met het verzoek om gewoon mijn juiste t-shirt te gaan leveren. Was geen probleem voor ze, want: "wij hebben de beste service". Dus retour gestuurd maar ben het bewijs van Post.nl helaas kwijt geraakt. Nu stelt Bomont dat ze niets retour hebben ontvangen. Contact opgenomen met Post.nl maar zij konden mij niet helpen. Ze blijken geen computersysteem te hebben waarbij men op mijn naam en de naam van het agentschap kan invoeren en zo kon bewijzen dat ik dasdwerkelijk iets retour heb gestuurd.
Ben dus al mijn geld kwijt.
Dus, mensen pas op met het bestellen bij Bomont en pas ook op bij Post.nl.
Als goedbedoelend consument wordt je dus op een dergelijke manier opgelicht. Uiteraard, ik heb een fout gemaakt door het bewijs van retourzending kwijt te raken, maar NIEMAND wil moeite doen om mij te helpen met een fatsoenlijke oplossing.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Bomont.nl
|
Je kunt op de website gemakkelijk op categorie zoeken, maar het zou ook handig zijn als je bijvoorbeeld op maat of kleur kon zoeken.
37 Reviews Plaats review
zuus
|Koop nooit hier,*** Ik had een artikel terug gestuurd en zogenaamd hadden ze het niet ontvangen en mij aanmaningen sturen. Op de track and trace van POSTNL stond dat het bij hen afgeleverd was, ***, NOOIT HIER KOPEN.
Eva
|Al jarenlang tevreden klant. Dit keer mijn gehele bestelling retour gestuurd naar Bomont. Twee jassen zaten er volgens hen niet bij. Na een frustrerende mailwisseling waar constant dezelfde vragen werden gesteld bleven ze volhouden dat de jassen niet retour waren gekomen. Er zijn camerabeelden bekeken geven ze aan maar op mijn vraag wat er te zien was, geen antwoord. Dit heeft mij 110 euro gekost. Op mijn vraag of er een gezamenlijke oplossing mogelijk was werd er aangegeven (na overleg met de manager!) dat ik 10 euro korting op mijn volgende bestelling krijg.
Kaar
|Niet geweldig. Dure winterjas van Geisha snel kapot, maar geen service verder. Nee ik bestel hier niets meer! Ken wel betere webshops!
Manon
|Ik heb mijn bestelling vooraf betaald. Kocht een heren t-shirt. Wat kreeg ik gelevert, een raar en te kleine dames trui. Retour moeten sturen met het verzoek om gewoon mijn juiste t-shirt te gaan leveren. Was geen probleem voor ze, want: "wij hebben de beste service". Dus retour gestuurd maar ben het bewijs van Post.nl helaas kwijt geraakt. Nu stelt Bomont dat ze niets retour hebben ontvangen. Contact opgenomen met Post.nl maar zij konden mij niet helpen. Ze blijken geen computersysteem te hebben waarbij men op mijn naam en de naam van het agentschap kan invoeren en zo kon bewijzen dat ik dasdwerkelijk iets retour heb gestuurd.
Ben dus al mijn geld kwijt.
Dus, mensen pas op met het bestellen bij Bomont en pas ook op bij Post.nl.
Als goedbedoelend consument wordt je dus op een dergelijke manier opgelicht. Uiteraard, ik heb een fout gemaakt door het bewijs van retourzending kwijt te raken, maar NIEMAND wil moeite doen om mij te helpen met een fatsoenlijke oplossing.
Klant van Bomont.nl
|Je kunt op de website gemakkelijk op categorie zoeken, maar het zou ook handig zijn als je bijvoorbeeld op maat of kleur kon zoeken.