Kennelijk voelt Bert Onnink en een mevrouw die met hem achter de kassa staat zich te verheven om hun gebabbel te onderbreken als een klant voor de balie staat.
Klant wordt niet begroet, de af te rekenen goederen worden zonder enig woord te wisselen over de scan gehaald, er wordt geen aub of dankjewel gezegd en evenmin goedendag als je de winkel verlaat. Wat een misplaatste arrogantie en dat dat denkt dan op die manier de strijd te kunnen winnen van online-shoppen.
1 Review Plaats review
Ontevredenklant
|Kennelijk voelt Bert Onnink en een mevrouw die met hem achter de kassa staat zich te verheven om hun gebabbel te onderbreken als een klant voor de balie staat.
Klant wordt niet begroet, de af te rekenen goederen worden zonder enig woord te wisselen over de scan gehaald, er wordt geen aub of dankjewel gezegd en evenmin goedendag als je de winkel verlaat. Wat een misplaatste arrogantie en dat dat denkt dan op die manier de strijd te kunnen winnen van online-shoppen.