Blij verrast! Nooit spullen bij hen gekocht, maar bij een vraag over ziekte van mijn Gekko werd kosteloos een telefonisch advies gegeven. Wat een service en betrokkenheid.
Dit wordt super gewaardeerd, Dankjewel heren!
Met vriendelijke groet,
Bernice
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jefrim
|
Hier kom ik nooit meer terug. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld.
In het kort: Ik wil mijn aangekochte product retourneren, maar daar doen ze moeilijk over. Toen ik belde en de baas aan de lijn kreeg werd ik zeer onbeschoft behandeld en heeft hij zelfs de hoorn erop gegooid. Uiteindelijk is het gelukkig wel goedgekomen.
Ik heb in de winkel 2 sets HID lampen met 2e hands voorschakelapparaten gekocht.
Eenmaal thuis heb ik ze aangesloten en netjes laten inbranden. Helaas knipperden beide lampen heel snel, dit was met het blote oog makkelijk waar te nemen. Zeer storend, voor mij en voor de reptielen waarvoor ze bedoeld zijn.
De dag erna meteen hierover gebeld, maar er werd mij verzocht per mail contact op te nemen. Per mail kreeg ik te horen dat ze dit probleem niet herkennen en dat ik andere fittingen moet proberen. Dat heb ik uiteraard gedaan maar lost het probleem niet op. Dit probleem zit hem duidelijk bij de VSA's. Wat mailwisselingen later vroeg ik concreet om een oplossing.
Het antwoord was dat ze niks voor mij kunnen betekenen!!? Meteen terug gemaild dat ik daar niet mee akkoord ga, en dat ik recht heb op een deugdelijk product. Toen stuurde ze terug dat ze me tegemoet willen komen op de volgende manier: ik kan de 2 VSA's omruilen voor 2 andere (precies dezelfde) VSA's en moet 10 euro bijbetalen!? Wat is dat nou voor oplossing..
Daarna heb ik meteen gebeld, en kreeg ik "de baas" aan de lijn. In dit telefoongesprek heb ik het probleem opnieuw uitgelegd, waarop "de baas" weer met dezelfde oplossing kwam. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet mee akkoord ga en dat ik de producten gewoon wil retourneren. Hier had hij duidelijk geen zin in.
Uiteindelijk zei de baas letterlijk: "Je kan een retour formulier op de website invullen, en als we tijd en zin hebben kijken we er wel een keer naar". Wat!? Toen ik hem er op wees dat als consument het mijn recht is om producten te retourneren hing hij op!
Toen ik terug belde werd er niet meer opgenomen.
Daarna kreeg ik een e-mailbericht dat ze per hoge uitzondering toch de producten willen terugnemen. Dit is uiteindelijk gelukt en heb mijn geld teruggekregen. Het heeft helaas wel een hele bittere nasmaak.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Denise Hoogerwerf
|
Ik heb net een 1,5 maand een warmtekabel in gebruik, 2 maand terug gekocht. Nog niet eens eigenlijk. Hij werkt al enkele weken slecht, dus ik wilde advies vragen en wellicht iets regelen. Het was eigenlijk minimale hulp, en ze zeiden ook dat ze niks konden betekenen omdat het al buiten de garantie viel. Alle respect voor, maar ook ik moet op de centjes letten en ik heb nu koude gekko's thuis want het warmt veeeeeeel te weinig. Als het eerst 42graden heeft, nu 26, en je hebt er geen flikker aan veranderd, is het toch echt stuk. Maar ik zit daar dus mee. Slechte service!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Patty Lemson
|
Zeer kundige terrariumbouwer-reptielenwinkel. Personeel neemt alle tijd voor je. Terrarium wordt volledig naar je wens en naar de eisen van de bewoners samengesteld. Terraria, terrariumdieren en -benodigdheden goede prijs- kwaliteitverhouding, voedseldieren uitstekend en goedkoop! Al jaren een zeer tevreden klant!
4 Reviews Plaats review
Bernice
|Blij verrast! Nooit spullen bij hen gekocht, maar bij een vraag over ziekte van mijn Gekko werd kosteloos een telefonisch advies gegeven. Wat een service en betrokkenheid.
Dit wordt super gewaardeerd, Dankjewel heren!
Met vriendelijke groet,
Bernice
Jefrim
|Hier kom ik nooit meer terug. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld.
In het kort: Ik wil mijn aangekochte product retourneren, maar daar doen ze moeilijk over. Toen ik belde en de baas aan de lijn kreeg werd ik zeer onbeschoft behandeld en heeft hij zelfs de hoorn erop gegooid. Uiteindelijk is het gelukkig wel goedgekomen.
Ik heb in de winkel 2 sets HID lampen met 2e hands voorschakelapparaten gekocht.
Eenmaal thuis heb ik ze aangesloten en netjes laten inbranden. Helaas knipperden beide lampen heel snel, dit was met het blote oog makkelijk waar te nemen. Zeer storend, voor mij en voor de reptielen waarvoor ze bedoeld zijn.
De dag erna meteen hierover gebeld, maar er werd mij verzocht per mail contact op te nemen. Per mail kreeg ik te horen dat ze dit probleem niet herkennen en dat ik andere fittingen moet proberen. Dat heb ik uiteraard gedaan maar lost het probleem niet op. Dit probleem zit hem duidelijk bij de VSA's. Wat mailwisselingen later vroeg ik concreet om een oplossing.
Het antwoord was dat ze niks voor mij kunnen betekenen!!? Meteen terug gemaild dat ik daar niet mee akkoord ga, en dat ik recht heb op een deugdelijk product. Toen stuurde ze terug dat ze me tegemoet willen komen op de volgende manier: ik kan de 2 VSA's omruilen voor 2 andere (precies dezelfde) VSA's en moet 10 euro bijbetalen!? Wat is dat nou voor oplossing..
Daarna heb ik meteen gebeld, en kreeg ik "de baas" aan de lijn. In dit telefoongesprek heb ik het probleem opnieuw uitgelegd, waarop "de baas" weer met dezelfde oplossing kwam. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet mee akkoord ga en dat ik de producten gewoon wil retourneren. Hier had hij duidelijk geen zin in.
Uiteindelijk zei de baas letterlijk: "Je kan een retour formulier op de website invullen, en als we tijd en zin hebben kijken we er wel een keer naar". Wat!? Toen ik hem er op wees dat als consument het mijn recht is om producten te retourneren hing hij op!
Toen ik terug belde werd er niet meer opgenomen.
Daarna kreeg ik een e-mailbericht dat ze per hoge uitzondering toch de producten willen terugnemen. Dit is uiteindelijk gelukt en heb mijn geld teruggekregen. Het heeft helaas wel een hele bittere nasmaak.
Denise Hoogerwerf
|Ik heb net een 1,5 maand een warmtekabel in gebruik, 2 maand terug gekocht. Nog niet eens eigenlijk. Hij werkt al enkele weken slecht, dus ik wilde advies vragen en wellicht iets regelen. Het was eigenlijk minimale hulp, en ze zeiden ook dat ze niks konden betekenen omdat het al buiten de garantie viel. Alle respect voor, maar ook ik moet op de centjes letten en ik heb nu koude gekko's thuis want het warmt veeeeeeel te weinig. Als het eerst 42graden heeft, nu 26, en je hebt er geen flikker aan veranderd, is het toch echt stuk. Maar ik zit daar dus mee. Slechte service!
Patty Lemson
|Zeer kundige terrariumbouwer-reptielenwinkel. Personeel neemt alle tijd voor je. Terrarium wordt volledig naar je wens en naar de eisen van de bewoners samengesteld. Terraria, terrariumdieren en -benodigdheden goede prijs- kwaliteitverhouding, voedseldieren uitstekend en goedkoop! Al jaren een zeer tevreden klant!