Voor de 3e keer is het koffie apparaat kapot gegaan. Na 3x zou je zeggen: excuses we geven je geld terug. Enige antwoord wat je daar krijgt is: wij geven geen geld terug, we kunnen de machine net als vorige keer bij Philips ter reparatie aanbieden. Fijn, weer 3 weken zonder apparaat. Koop er nooit meer wat!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Blokker
|
De speelgoed is een beetje aan de dure kant maar mn zusje vind het heel leuj
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Blokker
|
BLokker is een goede winkel waar je terecht kan voor verschillende artikelen
7.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Ada
|
Ik word er altijd goed geholpen en men denkt met je mee
7.0
0
ada van Duijvenboden van der Plas
|
Ik ben iemand die graag gevarieerde cadeautjes geeft en daar door zoek ik ook echt in winkels waar onder Blokker
19 Reviews Plaats review
Gijsbert Schrijvers
|Voor de 3e keer is het koffie apparaat kapot gegaan. Na 3x zou je zeggen: excuses we geven je geld terug. Enige antwoord wat je daar krijgt is: wij geven geen geld terug, we kunnen de machine net als vorige keer bij Philips ter reparatie aanbieden. Fijn, weer 3 weken zonder apparaat. Koop er nooit meer wat!
Klant van Blokker
|De speelgoed is een beetje aan de dure kant maar mn zusje vind het heel leuj
Klant van Blokker
|BLokker is een goede winkel waar je terecht kan voor verschillende artikelen
Ada
|Ik word er altijd goed geholpen en men denkt met je mee
ada van Duijvenboden van der Plas
|Ik ben iemand die graag gevarieerde cadeautjes geeft en daar door zoek ik ook echt in winkels waar onder Blokker