Vandaag een mooie bosje rozen gekocht het werkte niet in goed in webshop.
Even netjes gebeld en werd correct geholpen er werd zelfs een tikkie verzonden dat ik gelijk kon betalen Erg klant vriendelijke medewerker
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Margriet
|
Beste mensen, bedankt dat u deze prachtige bos bloemen heeft afgeleverd bij mijn zus. Ze vindt het Magnifique mooi en kan er enorm van genieten,in een zeer verdrietige periode.
Met vriendelijke groet Margriet
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A. Bertholet
|
Ondanks dat ik het appartementnummer niet wist zijn de bloemen zeer snel correct bezorgd. Echt top!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A.verheijden
|
Ik kreeg voor mijn verjaardag een prachtig boeket bloemen ,na 2dagen kon ik er een zielig boeketje van maken,heb foto's gemaakt en naar de gulle gevers gestuurd,die een klacht indiende en ik kreeg een nieuw boeket en jawel 2 dagen daarna alweer 2 gerbras verlept en 1 ervan was de stengel alweer "rot",bovendien stinkt het boeket zo erg (de lelies heb ik meteen verwijderd na ontvangst vanwege de stank.)dat ik op het punt sta om het meteen in de groendak te gooien omdat ik niet weet welke bloemen zo stinken.
Zo ga je niet met klanten om.Heb het helemaal gehad met deze zaak.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Smeets
|
Het assortiment aan bloemen is geweldig. Helaas ben ik een paar keer naar huis gegaan met het gevoel dat ik niet de mooiste bloemen uit de zaak heb gekocht. Komt op mij over alsof de minst mooie bloemen als eerste verkocht moeten worden. onlangs weer een bos gekocht, oa een amaryllis met maar 1 knop, de ander was afgebroken. Andere bloemen, zoals een alstroemeria, hadden eveneens afgebroken takken en/of waren erg klein van formaat, in vergelijking tot andere bloemen van dezelfde soort. Als dit eenmalig voorkomt, kan het pech zijn, maar meerdere keren... dan ga ik toch iets anders denken. Jammer, want het blijft een prachtige zaak.
6 Reviews Plaats review
Witgoed outlet Venray
|Vandaag een mooie bosje rozen gekocht het werkte niet in goed in webshop.
Even netjes gebeld en werd correct geholpen er werd zelfs een tikkie verzonden dat ik gelijk kon betalen Erg klant vriendelijke medewerker
Margriet
|Beste mensen, bedankt dat u deze prachtige bos bloemen heeft afgeleverd bij mijn zus. Ze vindt het Magnifique mooi en kan er enorm van genieten,in een zeer verdrietige periode.
Met vriendelijke groet Margriet
A. Bertholet
|Ondanks dat ik het appartementnummer niet wist zijn de bloemen zeer snel correct bezorgd. Echt top!
A.verheijden
|Ik kreeg voor mijn verjaardag een prachtig boeket bloemen ,na 2dagen kon ik er een zielig boeketje van maken,heb foto's gemaakt en naar de gulle gevers gestuurd,die een klacht indiende en ik kreeg een nieuw boeket en jawel 2 dagen daarna alweer 2 gerbras verlept en 1 ervan was de stengel alweer "rot",bovendien stinkt het boeket zo erg (de lelies heb ik meteen verwijderd na ontvangst vanwege de stank.)dat ik op het punt sta om het meteen in de groendak te gooien omdat ik niet weet welke bloemen zo stinken.
Zo ga je niet met klanten om.Heb het helemaal gehad met deze zaak.
Smeets
|Het assortiment aan bloemen is geweldig. Helaas ben ik een paar keer naar huis gegaan met het gevoel dat ik niet de mooiste bloemen uit de zaak heb gekocht. Komt op mij over alsof de minst mooie bloemen als eerste verkocht moeten worden. onlangs weer een bos gekocht, oa een amaryllis met maar 1 knop, de ander was afgebroken. Andere bloemen, zoals een alstroemeria, hadden eveneens afgebroken takken en/of waren erg klein van formaat, in vergelijking tot andere bloemen van dezelfde soort. Als dit eenmalig voorkomt, kan het pech zijn, maar meerdere keren... dan ga ik toch iets anders denken. Jammer, want het blijft een prachtige zaak.